۱۰۱۴۳۷۰
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

گروه تحقیقاتی سازمان جهانی بهداشت در چین

سخنگوی سازمان جهانی بهداشت از اعزام گروهی تحقیقاتی به چین برای تحقیق درباره منشاء شیوع ویروس کرونا با همکاری دانشمندان چینی، خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز: یک گروه از کارشناسان سازمان جهانی بهداشت با هدف بررسی منشاء شیوع ویروس کرونا امروز عازم چین شدند.

«مارگارت هریس» سخنگوی سازمان جهانی بهداشت امروز اعلام کرد دو کارشناس، یک متخصصِ جانورشناسی و یک اپیدمی‌شناس (همه‌گیر شناس) از سوی این سازمان به چین اعزام شده‌اند تا با همکاری دانشمندان چینی درباره منشاء شیوع ویروس کرونا تحقیقاتی انجام دهند.

هریس این تحقیقات را مستقل دانسته و افزود: «آن‌ها عازم شده‌ و داخل هواپیما هستند. این گروه بسیار ماهر بوده و این موضوع را بررسی خواهند کرد. من اعلام می‌کنم هیچ پنهان‌کاری در آنجا در کار نخواهد بود»

«تدروس آدهانوم گبریسوس» دبیر کل سازمان جهانی بهداشت نیز روز گذشته گفت، این سازمان و دولت‌های مختلف کمیته‌ای برای بررسی روش مدیریت شیوع کرونا تشکیل خواهند داد.

گبریسوس گفت: «شیوع بالای این همه‌گیری جهانی تمام مردم جهان را تحت‌تأثیر قرار داده است و قطعا نیازمند بررسی صادقانه و متناسب با این ابعاد است.»

«ژائو لیجان»، سخنگوی وزارت خارجه چین، با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور این کشور از حمایت پکن از انجام تحقیقات بین‌المللی در خصوص منشأ ویروس کرونا و روش‌های انتقال آن سخن گفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الان دولت کمونیستی چین همکاری می کنه خخخخ

    • بدون نام

      نخوندم ولی هرچی هست خدا لعنت کنه چین ومین وامریکاوانگلیس و هرکی این میکروب یا ویروس روبرسرما خراب کرد.انشالله به ۷بلا بدتراز این دچار بشه ولی همه گیرنشه ودرهمون جا که کرونا درست کردن همون شهر رو نابود کنه یا استان یا کشوره هر چی هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج