۱۰۱۴۳۸۶
۳ نظر
۵۰۱۲
۳ نظر
۵۰۱۲
پ

یک امام‌جمعه: تضعیف شورای نگهبان، تضعیف اسلام است

امام جمعه میامی سمنان: شورای نگهبان حافظ نظام جمهوری اسلامی و تضعیف آن، تضعیف نظام و اسلام است.

خبرگزاری ایسنا: امامان جمعه استان سمنان گفتند: مردم در برابر بدحجابی که از مصداق‌های تهاجم فرهنگی است و از سوی دشمن ترویج می‌شود، هشیار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی در مسجدجامع این شهر افزود:فرهنگ عفاف و حجاب باید متناسب با جامعه اسلامی ترویج یابد، و در چارچوب قانون با مصادیق بدحجابی برخورد شود.

وی با بیان اینکه بدحجابی در جامعه، زمینه ناهنجاری و انحطاط اخلاقی را فراهم می کند، گفت : حجاب وعفاف محصول فضیلتهایی همچون حیا و غیرت است.

امام جمعه میامی اظهارداشت: غالب مردم در جامعه به عفاف و حجاب توجه دارند.

صفایی پور با گرامیداشت ۲۴ تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی اظهار کرد: نظارت بر قوانین مجلس شورای اسلامی و انتخابات مهمترین وظایف شورای نگهبان است .

امام جمعه میامی ادامه داد : نظارت جامع شورای نگهبان ضامن سلامت و مدیریت کشورمان خواهدبود.

وی گفت : شورای نگهبان حافظ نظام جمهوری اسلامی و تضعیف آن، تضعیف نظام و اسلام است.

وی با درخواست از مردم برای رعایت مسائل بهداشتی در مبارزه با بیماری کرونا، گفت: مردم با زدن ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به کاهش این بیماری کمک کنند.

صفایی پور با اشاره به اینکه ۲۳ ذی القعده روز زیارت امام رضا(ع) نامیده شده است،گفت : زیارت خاصه امام رضا (ع) را در هر کجا و هر شرایطی می‌توان خواند، زیارت خاصه در حقیقت همان آداب سخن گفتن با ائمه خدا است.

امام جمعه دامغان نیز گفت: طی ۲ ماه اخیر، دشمن با انتشار اخبار کذب و شایعه‌های بی پایه و اساس به دنبال برهم زدن آرامش و امنیت در بین مردم ایران است که هرگز موفق نخواهدبود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلی امام خمینی (ره)، گفت: دشمنان که همواره در برابر قدرت جمهوری اسلامی ایران، احساس ضعف می‌کنند با خبرسازی و ایجاد ترس و نگرانی، به دنبال جنگ روایت‌ها هستند.

وی اظهارداشت: ملت ایران ملتی بیدار، انقلابی و هوشیار است که خبر درست را می‌شناسد و هرگز درگیر اخبار کذب رسانه‌های معاند نخواهند شد.

حسینیان به ۲۴ تیرماه، سالروز عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: تهاجم به مسجد گوهرشاد توسط رضاشاه و قتل عام مردم، ایرانیان را بیدارتر کرد و امروز نیز در برابر تهاجم فرهنگی، همه باید این موضوع را رعایت کنیم.

وی به پویایی صنعت در دامغان اشاره کرد و ادامه داد: در بازدید از یک شرکت صنعتی و تولیدی این شهر متوجه شدیم که این کارخانه یکی از واحدهای صنعتی و تولیدی بسیار مدرن شهرستان است که به تولید انواع فنرهای موردنیاز خاورمیانه، با مواد اولیه مرغوب و رعایت استاندارد بین المللی می‌پردازد.

وی اضافه کرد: واحدهای تولیدی باعث اشتغالزایی می‌شوند و دارای مشتریان داخلی و خارجی هستند که باید برای تقویت اقتصاد کشور مورد حمایت قرارگیرند.

حسینیان از لغو دستورالعمل کسر ۵۰ درصد حق آب مردم از موتورهای آب خبرداد و گفت: سهم آب کشاورزان منطقه که در گذشته ۱۰۷ میلیون مترمکعب بود، با دستور وزیر نیرو به ۵۳ میلیون مترمکعب کاهش یافته بود.

امام جمعه دامغان تصریح کرد: به همت نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و تذکر کتبی وی، این بخشنامه لغو و اکنون حق آب به ۷۴ میلیون مترمکعب رسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اسلام 1400 سال بوده و هست تضعیف شورای نگهبان اسلام را تضعیف نمی کند منافع یک عده خاص تضعیف میشود

    • بدون نام

      دست بردار حاجی...
      این حرفها را نزن، خجالت بکش

    • بدون نام

      اشکال داره. اگه اسلام این چیزیه که شما میگین ما کارفیم و بهش افتخار میکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج