۱۰۱۴۴۴۰
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

آقای هافبک علیه بشار؛ مشکل دلار است یا رقابت؟

رفته‌رفته بحث تمدید قرارداد با بازیکنان حال حاضر پرسپولیس به جاهای جنجالی‌اش می‌رسد و شاید بعد از این یحیی نتواند به این شکلی که تا به امروز با سیاست سکوت و البته حربه نداشتن لیست مازاد موضوع را مدیریت کرده است، این مورد را اداره کند و قطعا هواداران پرسپولیس او را تحت‌فشار بیشتری قرار می‌دهند.

فرهیختگان: رفته‌رفته بحث تمدید قرارداد با بازیکنان حال حاضر پرسپولیس به جاهای جنجالی‌اش می‌رسد و شاید بعد از این یحیی نتواند به این شکلی که تا به امروز با سیاست سکوت و البته حربه نداشتن لیست مازاد موضوع را مدیریت کرده است، این مورد را اداره کند و قطعا هواداران پرسپولیس او را تحت‌فشار بیشتری قرار می‌دهند.

هرچند پیش از این در مطالبی جداگانه از سیاست یحیی در نقل‌وانتقالات و البته لیست مازادی که او برای تیمش درنظر گرفته نوشته بودیم و هر بار هم با واکنش‌های منفی و بد مواجه شدیم، اما حالا که افشین درحال مذاکره پنهانی با بازیکنان تیم‌های دیگر برای فصل آینده است، شاید باور اینکه سرخ‌ها برای پایان فصل لیست مازادی ندارند سخت‌تر از همیشه باشد.

یکی از بازیکنانی که هواداران پرسپولیس اصرار زیادی به تمدید قراردادش دارند بشار رسن است که این روزها مورد انواع و اقسام بی‌مهری‌ها قرار گرفته است و به‌نظر می‌آید کار پرسپولیس برای نگه داشتن او چندان راحت نباشد، البته اگر میلی به نگه داشتن این عراقی وجود داشته باشد!

باشگاه نه پول داد و نه وعده!

چند روز قبل مدیر برنامه‌های رسن با حضور در باشگاه پیگیر مطالبات این بازیکن عراقی شد که قرار بود نهایتا تا بعد از بازی با پیکان به او پرداخت شود، اما نکته جالب اینجاست که رسول‌پناه اعلام کرده که فعلا آهی در بساط ندارند و این عراقی همچنان باید منتظر بماند. البته نکته جالب‌تر اینجاست که این بار سرپرست موقت باشگاه هیچ تاریخ جدیدی را برای پرداخت مطالبات این بازیکن اعلام نکرده تا امیدها برای پرداخت پول به این بازیکن کمرنگ‌تر از قبل شود.

ظاهرا نوسانات قیمت دلار در پرداخت پول به رسن بی‌تاثیر نبوده و باشگاه به دنبال ایجاد تعادل در بازار ارز برای تهیه مبلغ بدهی به رسن است که البته شاید به این زودی‌ها اتفاق نیفتد!

آقای هافبک علیه بشار

اما ظاهرا در چند روز گذشته یکی از هافبک‌های پرسپولیس که اتفاقا به‌نوعی با بشار رسن هم‌پست است و در این مدت هر بار که این هافبک عراقی در آمادگی لازم حضور داشته، فرصت بازی پیدا نکرده و نیمکت‌نشین بوده است، در رختکن به حضور بشار معترض شده و عنوان کرده که نیازی نیست باشگاه او را حفظ کند.

این هافبک پرسپولیسی در رختکن به این موضوع معترض شده که چرا باید این خارجی ۳۰۰، ۴۰۰ هزار دلار پول بگیرد اما او و همبازیانش هنوز از بابت این فصل و فصل گذشته طلب داشته باشند. اینها درحالی است که بشار رسن در این فصل مبلغی به‌مراتب پایین‌تر از سایر بازیکنان دریافت کرده و هربار هم برای دریافت طلبش، وعده و وعید دریافت کرده است. به‌نظر می‌آید این اعتراضات بیشتر از اینکه به موارد مالی و دلارهایی که رسن می‌گیرد مربوط باشد، به کم‌توانی این بازیکن برای رقابت با بشار ارتباط دارد.

سکوت معنادار یحیی در تمدید قرارداد بشار!

اما بحث دیگر تمدید قرارداد هافبک عراقی پرسپولیس است که یحیی گل‌محمدی بارها به‌صورت رسمی و غیررسمی اعلام کرده که برای فصل بعد به این بازیکن نیاز دارد و از باشگاه خواسته که او را برای لیگ بیستم حفظ کند. البته به‌نظر می‌رسد این حرف‌های یحیی مانند صحبت‌های دیگرش درخصوص نداشتن لیست مازاد چندان واقعیت ندارد و این مربی هنوز برای نگه داشتن رسن به جمع‌بندی کاملی نرسیده است.

با توجه به گزارشی که چند روز قبل نوشتیم، باشگاه تمام امور نقل‌وانتقالاتی را به افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی واگذار کرده و حالا خیلی‌ها از باشگاه سوال می‌کنند که چرا موضوع تمدید قراردادها انجام نمی‌شود و سکوت یحیی و البته افشین در نوع خودش جالب توجه است.

یحیی خوب می‌داند اگر واقعا قصدش حفظ رسن بود، مانند خیلی از بازیکنان تیم‌های دیگر که این روزها پرسپولیسی‌ها مشغول مذاکره با آنها هستند، با رسن هم پای میز مذاکره نشسته بودند. این موضوع می‌تواند پیش درآمدی باشد برای اثبات وجود لیست مازاد و حضور بازیکنانی مثل سیدجلال حسینی و محمد انصاری در این لیست!

حرف و عمل یحیی یکی نیست

یحیی گل‌محمدی را چه در دوران بازی و چه در عالم مربیگری به‌عنوان فردی صادق می‌شناختیم اما ظاهرا این روزها حرف و عمل این مربی با هم یکی نیست و او حرف‌هایی می‌زند که در عمل طور دیگری اتفاق می‌افتد. موضوع تمدید قرارداد با رسن، نداشتن لیست مازاد و البته بحث مخالفت با جدایی کریم باقری از پرسپولیس و حضورش در تیم ملی را هم باید جزء همین موارد دانست که ظاهرا تصمیمات یحیی با آنچه بیان می‌کند متفاوت است. در این خصوص شنیده می‌شود که کریم باقری هم به دلیل اینکه در تصمیمات کادرفنی نقشی ایفا نمی‌کند و به یک تماشاگر تبدیل شده، قصد دارد بعد از سال‌ها پرسپولیس را ترک کند و به تیم ملی بپیوندد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مشکلش دروغای لنگیاست مثل قهرمان شدناشون..شرف که نیست ۵

    • mj

      لعنت خدا بر این روزنامه که همیشه حاشیه درست میکنه برای پرسپولیس عزیز

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا هر سال بازیکنای که پرسپولیس میخواد باید جذب بشن ولی بازیکنای استقلال رو فراری میدن

    • داود

      چرا الکی حاشیه درست میکنی؟ تو پست بشار بازیکن تخصصی نداریم که؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما هم تو پست پاتوسی بازیکن تخصصی نداشتیم

    • زروکین

      شما را به هرکه میپرستین حاشیه درست نکنید

    • بدون نام

      مربی ایرانی همین دنبال باند بازی مربی خارجی حداقل اخلاق مدار هستند دنبال باند بازی نیستند حیف کریم و بشار که برن معلوم نیست چند سال دیگه ی خارجی با کیفیت نصیب پرسپولیس بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج