۱۰۱۴۴۷۰
۲۲ نظر
۵۰۱۱
۲۲ نظر
۵۰۱۱
پ

کنایه به نوید محمدزاده: تن‌دادن به آبمیوه‌فروشی!

روزنامه جوان در یادداشتی با عنوان «تن‌دادن ستاره‌های سینما به آبمیوه‌فروشی!» به حضور تبلیغاتی نوید محمدزاده در تلویزیون و بیلبورد‌های شهری واکنش تندی نشان داد.

روزنامه جوان در یادداشتی با عنوان «تن‌دادن ستاره‌های سینما به آبمیوه‌فروشی!» به حضور تبلیغاتی نوید محمدزاده در تلویزیون و بیلبورد‌های شهری واکنش تندی نشان داد.

کنایه به نوید محمدزاده: تن‌دادن به آبمیوه‌فروشی!

این روزنامه اصولگرا نوشت:

واکنش‌های منفی به حضور بازیگری که نه در دوران افول بلکه در دوره اوج تن به مدل شدن برای تبلیغات یک محصول تجاری داد، نشان از تجاری شدن رو به رشد فضا و افکار در سینمای ایران دارد.

پاسخ محمدزاده به انتقادها، اشاره‌ای بود به رواج این کار در دنیا و حضور سلبریتی‌های ورزش و سینما در عرصه تبلیغات، همراه این پرسش که چرا به آن موارد واکنش منفی نشان نمی‌دهید، اما به من ایراد می‌گیرید. پاسخ روشن است. آن سلبریتی‌ها، هر چه هم در اینجا محبوب باشند، بیگانه هستند؛ متعلق به سرزمینی دیگر و تعصب جمعی در موردشان وجود ندارد.

فارغ از این مقایسه، خوب می‌دانید که مقاومت در برابر پیشنهاد‌های میلیاردی آسان نیست، هر چه هم که شخص، بی‌نیاز باشد، البته کسانی که در برابر چنین پیشنهاد‌هایی مقاومت می‌کنند، خلوص هنرشان را بیشتر حفظ می‌کنند و شایسته تحسین هستند، اما کسانی که این پیشنهاد‌ها را می‌پذیرند گرچه اندکی از آن خلوص را از دست می‌دهند ولی سزاوار چنین ملامت‌های سفت و سختی هم نیستند.

محمدتقی فهیم دست به قلم شد و در فضای مجازی توضیحات بیشتری درباره اشتباه محمدزاده ارائه داد: «در هنر و سینما، کلمه‌ای داریم تحت عنوان «دستمالی» شدن که در چنین وضعیتی یعنی کار هنرمند و بازیگر تمام است، یعنی وقتی دستمالی شد دیگر جای خوبی ندارد. به خارج کاری ندارم، اما در میان داخلی‌ها توجه کنید، آن‌هایی که به دام چرب و شیرین تبلیغات افتادند یا کارشان در سینما تمام بود یا با دست خودشان، خود را نابود کردند. آیا کار نوید محمدزاده هم مانند خیلی‌ها از پسیانی تا حیایی و آرمان و... تمام است؟

واقعاً دیگر چرا باید مردم بابت کسی که حالا تصویرش در حال نوشابه‌فروشی روی هر تیر چراغ برقی است، پول بدهند و به سینما بروند؟ اصلاً کدام تهیه کننده‌ای حاضر است دیگر منت بازیگری را بکشد که در کنار تاجران کلان قرار دارد؟ دیگر چه کنجکاوی مانده تا نوید را بر پرده ببینیم؟ اگر این دستمالی شدن نیست، پس چیست؟ دنیرو در دوره افتش (که در انبوه فیلم‌های سطحی شرکت داشت) به دام افتاد، ولی نوید محمدزاده در اوجش از اسب افتاد و این یک فاجعه است. نوید توجه نکرد که امین حیایی در ایام داوری «عصر جدید»، سس‌فروش شده است و آتیلا پسیانی در زمانی که دیگر تلفنش زنگ نمی‌خورد باب چای‌فروشی را باز کرد و....

بگذریم بحث در این باب مفصل و متنوع است، اما این چهره‌ها باید بدانند که توجیهاتشان فقط خودشان را راضی می‌کند؛ اینکه پول داشته باشم هر نقشی را قبول نمی‌کنم یا باید به فکر پیری باشم و. تبلیغ کالا‌های مصرفی و غیرضروری زندگی مردم، فعالیتی غیرمفید و ضدارزش است، بنابراین هنرمندی که وارد این نوع دلالی می‌شود، سقف و میزان تفکر و اندیشه خود را به نمایش می‌گذارد، البته ممکن است اینان باز هم در آثار خوبی حضور یابند ولی مطمئناً خاطره بدی در اذهان صاحبان فکر و اندیشه و مردم فهیم برجای می‌گذارند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه خلاف کرده دوست داره تبلیغ کنه دمش گرم اصلا اونم یه بازیگره مگه کیه اینقدر بزرگش میکنید اینقدر بیخودی آدم ها را بزرگ نکنید اینم 4 تا فیلم تا حالا بازی کرده دیگه آبمیوه و سس و کت وشلوار فرقی داره مگه

      پاسخ ها

      • یک ایرانی

        درگیری با خودت... چی شد بالاخره, دوست داره تبلیغ کنه دمش گرم یا مگه کیه اینقدر بزرگش میکنید 4تا فیلم بازی کرده دیگه؟؟ مثل اینکه فقط دنبال لایک بودی میخواستی همه ی نظرات رو تامین کنی...!

    • محمد

      اگه به فرض ١٠ ميليارد تومان بگيره و بره سكه يا مثلا ملك بخره ، پولش سال ديگه سه برابر ميشه. از قديم گفتند پول پول مياره . حالا أهالي پرده سينما و به اصطلاح هنر!! هر چي دلتون ميخاد بگين!!شما ها هم از حسادت اين مطالب رو مي نويسين.

    • بدون نام

      تن دادن به ابمیوه فروشی بهتر از تن دادن به اختلاس نیست؟؟؟؟

    • یه بنده خدا

      خیلی خلاصه.گربه دستش به گوشت نمیرسه ، میگه پیف پیف چه بوی گندی داره...

    • بدون نام

      متوجه نمیشم.از روی حسادت این حرفهارو میزنن یا چی.یعنی چی امین و حیایی و پسیانی و آرمان کارشان تمام است؟البته توقعی هم نداریم.ایران از ریشه مشکل داره.باید خراب شه از نو ساخته شه.

    • بدون نام

      بایا چرا این قدر قضیه رو گنده اش میکنید؟
      تصمیم گرفته جدای از بازیگری بزنه تو کار بیزینس
      به شما چه
      به ما چه
      کاش اینقدر زود به همه چیز و همه کس برچسب نزنیم چون این کار ساده ترین روشیه که میشه باهاش وقایع رو تحلیل کرد

    • مهدی

      کاش برای یه لقمه نون به تبلیغ آبمیوه تن بدیم
      ولی به آدم فروشی! تن ندیم

    • بی نام

      اولأ ؛ چه دخلی به شما داره ، دومأ ؛ هنر بازیگری جای خودش تبلیغ هم جای خودش ،

    • بدون نام

      منظورش اینه که اعتبار علمی و هنری و اثری که در ذهن انسان میگذاره رو نمیتوان با پول معاوضه کرد.مثلا یه استاد دانشگاه کرسی و اعتبار علمی داره که حتی درقبال اخذ پول بیشتر حاضر نیست دانشگاه سطح پایینتر بره.برای ایشان اعتبار و تاثیری که بر اذهان داره مهمتر از پوله.بهرحال پول از هر راه و بیراه بدست میاد ولی اعتبار علمی،فرهنکی،هنری....هرگز.

    • بدون نام

      نه، روزنامه جوان دردش چیز دیگه است! اون از بازی نکردن آقای محمدزاده در فیلمهای سفارشی همپالگی های روزنامه جوان و فیلمهای حاکمیت پسند آتیشیه نه چیز دیگه!

    • nsh

      اخه چقد بدبخت و حسودین همتون،بابا توهمه ی دنیا این کارو میکنن هنر پیشه ها...خیلییی کار خوبی کرده

      پاسخ ها

      • حسین

        حسادت اندازه داره نان حلال خوردن خوبه ؟
        یا اختلاس چپاول ملت

      • بدون نام

        اون اختلاسو کسای دیگه میکنن زورتون به اونا نمیرسه سر آدمای دیگه خالی نکنین پولی که در میاره خیلی هم حلاله کارشه دستمزدشم زیاده نرفته دزدی کنه که

    • مریم

      این اتفاق توی همه کشورا هست و چیز عجیب غریبی نیست که انقدر بهش گیر دادین همه جا بازیگرا و خواننده ها جدا از کار خودشون تو کار تبلیغاتم هستن

    • بدون نام

      مسخره چکارداریدبه شماچه عجب

      پاسخ ها

      • خدایی تو چی گفتی الان خودت منظور خودت و گرفتی ...

    • احد سراه

      ماکه دوفیلم لات منشی بازی کرده چیززیادی ندیدیم ازش. خیلی ارزش نداره روش بحث بشه خیلی ها هستند که خیلی بهتراز اون هستند

    • m.a

      وقتی اتیلا پسیانی چای و برنج تبلیغ میکند از ایشون چه انتظاری میشه داشت؟

    • سحر

      بله واقعا درسته ...تنها مشکل مملکت نوید محمدزاده و کارای تبلیغاتیشه!

    • بدون نام

      اجبار آدمو به هر کاری وادار میکنه شاید بنده خدا مجبوره

    • Hananeh

      با تمام احترامی که برای اقای محمد زاده قائل هستم ولی به نظرم درست نیست که بازیگر یا فوتبالیست یا ... بره برا تبلیغات
      کریستین رونالدو لباس زیر تبلیغ کرده بود
      ولی به نظرتون کسی که تیلیارد تیلیارد در بیاره لازمه بره لباس زیر تبلیغ کنه ؟
      به نظرم اصلا درست نیست چه ایشون چه هر کس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج