جاباما
۱۰۱۴۵۱۰
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

پاکسازی عناصر داعش در خط مرزی با ایران

معاون فرماندهی عملیات مشترک عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات پاکسازی عناصر سازمان تروریستی داعش در خط مرزی با ایران آغاز شده است.

خبرگزاری فارس: سپهبد ستاد «عبد الامیر کامل الشمری» معاون فرمانده عملیات مشترک عراق، امروز (شنبه)، از آغاز عملیات پاکسازی و تعقیب و گریز عناصر سازمان تروریستی داعش در خط مرزی با ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «شفق نیوز»، معاون فرمانده عملیات مشترک عراق در این خصوص گفت: «صبح امروز مرحله چهارم عملیات "ابطال العراق" (قهرمانان عراق) با هدف تعقیب و گریز بقایای تروریست‌ها، برقراری امنیت و ثبات در استان‌ دیالی به اضافه پاکسازی و بازرسی نوار مرزی با جمهوری اسلامی ایران و ورود به عملیات ویژه در مناطقی که عناصر داعش از آن برای اجرای عملیات تروریستی و پناه گرفتن استفاده می‌کنند (مناطق حائل میان نیروهای فدرال و نیروهای پیشمرگه) آغاز شد».

الشمری در ادامه گفت که این عملیات به دستور «مصطفی الکاظمی» رئیس هیأت وزرا و فرمانده کل نیروهای مسلح و با نظارت فرماندهی عملیات مشترک آغاز شده است.

معاون فرمانده عملیات مشترک عراق توضیح داد که در این عملیات هدف پاکسازی مساحتی بالغ بر ۱۷۶۸۵ کیلومتر مربع است که در این عملیات گروه‌هایی از نیروی زمینی، فرماندهی عملیات دیالی، فرماندعی عملیات صلاح الدین، فرماندهی عملیات سامراء، فرماندهی پلیس فدرال، نیروهای واکنش سریع، نیروهای الحشد الشعبی، دو تیپ از نیروهای ویژه، تیپ هشتم نیروهای مرزی، سرویس مبارزه با تروریسم/ فرماندهی عملیات ویژه دوم، هنگ مبارزه با تروریسم سلیمانیه، فرماندهی پلیس استان دیالی با پشتیبانی هوایی ارتش، نیروهای هوایی و نیروهای هوایی ائتلاف بین‌المللی مشارکت دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این بابا الشمری ، آیا نسبتی با شمر ذی الجوشن داره ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی خیلی بی مزه ای

    • بدون نام

      خدا کمک کنه داعش نابود بشه

    • مسعود

      مگه نگفتین داعش تمام شده؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج