جاباما
۱۰۱۴۵۳۲
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

اظهارنظر عجیب زیدان درباره VAR

سرمربی رئال مادرید پس از دیدار برابر آلاوس در رابطه با VAR اظهار نظر عجیبی کرد.

ایسنا: به نقل از آس، رئال مادرید بامداد شنبه با دو گل آلاوس را شکست داد تا به قهرمانی در لالیگا نزدیک تر شود. زین الدین زیدان پس از بازی گفت: احساس خوبی دارم چون از لحاظ دفاعی خوب کار کردیم و جدی بودیم. باید بازی کرد و کارها را به خوبی انجام داد تا حریف شما را دچار مشکل نکند. شایسته این سه امتیاز بودیم.

رئال مادرید در چند بازی است که دروازه اش را بسته نگه می دارد. سرمربی فرانسوی در این رابطه اظهار کرد: گل نخوردن غیرممکن است. اکنون خوب کار کرده‌ایم اما نمی توان در طول یک فصل گل نخورد. یک حریف وجود دارد و می تواند شما را دچار مشکل کند. به خاطر تلاشمان به این آمار دست یافتیم. همچنین تیبو کورتوا را در اختیار داریم که خیلی روی فرم است. روی چیزی ریسک نمی کنیم و اجازه نمی دهیم حریف خیلی موقعیت سازی کند.

سرمربی رئال مادرید در مورد شاداب نبودن خط حمله گفت: می تواند در دیگر دیدارها رخ بدهد اما امروز این چنین نبود. در بازی مان منسجم بودیم. مالکیت را در اختیار داشتیم. مشکل اصلی این بود که دوشنبه بازی کرده بودیم. بازیکنان خسته هستند اما یک پیروزی خستگی شان را در می آورد.

زیدان در ادامه به مارکو آسنسیو اشاره کرد و گفت: انتظار چنین چیزی را داشتیم. پس از ۱۰ ماه باید آرام بود. دومین بازی پیاپی است که در ترکیب اصلی بازی می کند و خوب ظاهر می شود.

سرمربی فرانسوی در مورد نزدیک شدن به فتح لالیگا اظهار کرد: تا پایان نمی دانید که چه اتفاقی خواهد افتاد. همیشه باید با احترام ادامه داد. بازی سختی برابر گرانادا خواهیم داشت.

رئال مادرید به لطف VAR امتیازهای زیادی کسب کرده است. زیدان درباره این فناوری گفت: VAR اینجاست تا صحنه ها را بازبینی کند و مسائل را شفاف سازی کند. دوست داشتم که از VAR استفاده نکنند اما زمانی که مجبور هستید نگاه کنید می بینید که این کار برای فوتبال است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این کار برای رئال است نه فوتبال

      پاسخ ها

      • subasa ozara

        بارسایی بفرما پماد ضدسوزش ... خخخخ

      • کیسه زباله آبی

        اگه مال رئال بود تو بازی ال کلاسیکو رفت امسال، دو تا پنالتی مسلم که روی واران انجام شد رو می‌گرفت. پس میبینی که برای رئال نیست ، در واقع برای بارسلونا است، زمانی که به نفعش باشد. البته گاهی برای اینکه خیلی تابلو نباشه، برای رئال
        هم به کار می‌افته!!

    • سالاری

      زیزو نه تنها آفتاب پاییز مادرید را دید ک آفتاب قهرمانی را هم خواهد دید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج