۱۰۱۴۵۵۳
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

نوری: شانس پیروزی استقلال کم نیست

پیشکسوت آبی پوشان گفت: با این که استقلال با شرایط خوبی به تراکتور نرسید اما باز هم به پیروزی این تیم امیدوارم.

خبرگزاری مهر: محمد نوری اظهار داشت: حاشیه پیرامون استقلال در هفته‌های اخیر زیاد بوده و متاسفانه این حواشی به روحیه و توان فنی و بدنی تیم لطمه زده است. شاگردان مجیدی با یکی دو جلسه تمرین نصفه و نیمه و بدون تعدادی از بازیکنان اصلی شان باید به مصاف تراکتوری بروند که گویا کاملا آماده است. اما با این وجود معتقدم شانس استقلال برای پیروزی در بازی امشب نه تنها کم نیست، بلکه زیاد هم هست.

عضو پیشین کمیته فنی استقلال بیان داشت: همین نفراتی که قرار است امشب به میدان بروند توانایی فنی بالایی دارند و احتمالا این حاشیه‌ها در این روزهای اخیر انگیزه آنها را برای این بازی مضاعف کرده است. مثلا من خبر دارم دیاباته برای این بازی بسیار پر انگیزه است و همین می‌تواند یک ابزار مهم برای برتری استقلال باشد.

پیشکسوت آبی پوشان سپس به برخی حواشی پیش آمده برای حجت نظری عضو هیات مدیره استقلال اشاره کرد و گفت: سابقه شناخت من از نظری به حضور او در هیات مدیره استقلال بر نمی‌گردد و از خیلی قبل تر او را می‌شناسم. بهانه آشنایی من با او هم «هوادار» بودنش بود. زمانی که نظری خیلی جوان تر از الان بود و هیچ مسئولیتی نداشت یک هوادار دو آتشه استقلال بود و الان هم که مسئولیت دارد چیزی از علاقه و تعصبش به این تیم کم نشده. ای کاش از این «نظری»ها بیشتر داشتیم و قطعا در این صورت تیم شرایط بهتر و پایدار تری داشت.

نوری سپس با اشاره به رفت و آمد زیاد در سطوح مختلف مدیریت استقلال گفت: سعادتمند باید در مشورت گرفتن از مشاورانش دقت بیشتری کند و بداند از مشاورانش در چه حوزه‌ای مشورت بگیرد. شاید این مشاوران در یکسری امور توانمندی‌هایی داشته باشند، اما فوتبال یک تخصص است و اگر فردی سی سال در حوزه دیگری کار کرده و مدیر موفقی بوده و از فوتبال هیچ شناختی ندارد، برای تعیین تکلیف اتفاقات فوتبالی نمی‌تواند مشاور مناسبی باشد.

وی افزود: درحال حاضر به فرد خاصی اشاره نمی‌کنم اما اگر لازم شد اسم هم می‌آورم. فعلا فقط به این نکته بسنده می‌کنم که مشاوران باید چارچوب خودشان را بشاسند و یک مشاور نباید اختیاراشت هم اندازه و یا حتی در پاره‌ای مواقع بیشتر از مدیر عامل باشد. این موضوع به باشگاه صدمه خواهد زد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سبحان

      چشم بسته غیب گفتی!؟

    • سام سرمدی

      امان از رفیق بد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تاج سرور هر چی لنگی

    • عاشق ایران و ایرانی

      ی نفر را تو ده راه نمیدن سراغ ویلای کدخدا را میگیره . آقای نوری هیچی که نمیشه زوری . ازت میپرسن چرا نظری اینقدر بیشعوره تو جواب میدی اونا از قبل میشناسی عجبا از دست کیسه های توهمی

    • بدون نام

      تاج سرنرمونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج