جاباما
۱۰۱۴۵۸۵
۱۶ نظر
۵۰۰۵
۱۶ نظر
۵۰۰۵
پ

ایران‌خودرو: ۹هزار خودرو تحویل مشتریان شد

قائم‌مقام ایران‌خودرو با بیان اینکه از آبان پارسال تعهد معوقی نداریم، گفت: از ۱۵ هزار دستگاهی که در فروش فوق‌العاده تعهد شد، تاکنون ۹ هزار دستگاه فاکتور و تحویل شده است.

خبرگزاری مهر: قائم‌مقام ایران‌خودرو با بیان اینکه از آبان پارسال تعهد معوقی نداریم، گفت: از ۱۵ هزار دستگاهی که در فروش فوق‌العاده تعهد شد، تاکنون ۹ هزار دستگاه فاکتور و تحویل شده است.

محسن ناقدی امروز در نشستی خبری اظهار داشت: از ۲۵ آبان ماه سال گذشته، هیچ گونه تعهد معوقی برای فروش‌های فوری نداشته‌ایم و قبل از زمان تعهد داده شده، خودروها به مشتریان تحویل شده است.

قائم‌مقام ایران‌خودرو در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش افزود: از ۱۵ هزار دستگاهی که در فروش فوق‌العاده تعهد دادیم حدود ۹ هزار دستگاه فاکتور و تحویل شده است. امیدواریم تا قبل از پایان تیر ماه به اعداد خوبی در تحویل برسیم و فروش فوق‌العاده دیگری نیز داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید تعاملات سازنده با دستگاه‌های مختلف از جمله دستگاه‌های نظارتی، ناجا، وزارت صمت، سازمان حمایت و … داشته باشیم، گفت: ما به دنبال ایجاد میزکار مشتری برای بهبود و تسهیل روابط با مشتریان هستیم؛ ابتدا در حوزه فروش و در ادامه در حوزه‌های دیگر میزکار را ایجاد خواهیم کرد. همچنین باشگاه مشتریان ایران‌خودرو راه‌اندازی خواهد شد.

وی گفت: در سال ۹۹ تعهد جدیدی ایجاد نکردیم، ایران‌خودرو تعهدات معوق ندارد و این مسئله به این معنی است که تعهداتمان به روز است.

ناقدی اظهار داشت: با مساعدت وزارت صمت کمک‌های قابل توجهی در تسهیل برای خروج قطعات از گمرک انجام شده و پیگیری‌ها همچنان در حال انجام است تا خودروهای موجود را تجاری کنیم و در اسرع‌وقت به مشتریان تحویل دهیم.

وی در مورد علت قرعه‌کشی پیش‌فروش خودرو از سوی ایران‌خودرو گفت: ما به دنبال واقعی کردن تقاضا و عدالت در توزیع هستیم. از این رو باید به سمت واقعی کردن تقاضا از طریق حذف واسطه‌گری‌ها برویم. با جمع‌بندی‌هایی که انجام شد، تصمیم به قرعه‌کشی برای پیش‌فروش خودرو گرفته شد.

قائم‌مقام ایران‌خودرو در خصوص درخواست خودروسازان برای افزایش قیمت خودرو افزود: خودروسازان مستندات خود را به مراجع ذی‌صلاح ارسال می‌کنند و بر اساس فرمولی که در شورای رقابت وجود دارد و با استفاده از داده‌های دیگر، تعیین قیمت انجام می‌شود. ما درصدی را اعلام نکرده‌ایم.

ناقدی در مورد مرحله بعدی فروش فوق‌العاده نیز گفت: پس از اتمام تحویل این دوره از فروش فوق‌العاده، مرحله بعدی نیز اعلام خواهد شد اما قطعاً مجدد فروش فوق‌العاده خواهیم داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شب

      راست میگه تعهد معوق نداریم اخه مرد حسابی دنا اتوماتیک الان چهار ماهه معوق شده وسایر خودرو ها خدا میدنه چقدر معوق شدن چرا دروغ میگید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه هنری.. 9000 خودرو آماده شده

    • بدون نام

      ماشینهای که فروردین ۹۹ تحویل مشتریان داده شده هنوز کارت سوخت به دست مشتریان نرسیده

    • بهمن فتح الهی

      من وانت اریسان برج۱۱نودهشت دارم هنوز تحویل نگرفتم معوق به چی میگیم.

    • خریدار خودرو

      تحویل معوق نداری ؟آریسان رو که اسفند وفروردین تکمیل وجه شده هنوز تحویل ندادین

    • راجوخان هندی

      خداییش همش دروغ تحویل ملت میدن....!!!!!!

    • دلسوز۲

      کشورهای اروپایی توی همین اخبار داغ خوندم
      به علت عدم فروش ماشین کارگرها تعدبل وکارخانه های ماشین سازی ضرر کردن اون وقت توی ایران قیمت ماشین افزایش فروش فوق العاده
      بیان از ایران یاد بگیرن

    • بدون نام

      چرا اینقدر دروغ گفتن برای شما راحته این آب خوردن قرار بود دنا پلاس اتوماتیک فروردین تحویل بدین الان ۴ ماه تعهدات معوق دارید بس کنید ملت از دست دروغهای شما عاصی شدن

    • م ق

      خودرو های هایما تحویل بهمن ۹۸ را هنوز خبری
      ازش نیست؟؟

    • بی مان

      آخه اینا خجالت نمی شن دروغ تحویل مردم میدن آدم سرم میکنه حرف اینارو بشنوه ویا بخونه ۲ساله خودروصبت نامی روکه ۵ماه هم هستش پولش رو کامل دریافت کرده اند نداده اند بعد میگه ما معوقه نداریم سرم بردروغگویان

    • بدون نام

      خودرو نه لگن

    • مویدی

      دروغ میگین

    • رحیمی

      دورغگو

    • حمیدی

      خراب بمونه کارخانتون بااین گرانی برای همیشه با پراید(لگن) خداحافظی کردم

    • بدون نام

      دروغگو

    • بدون نام

      فقط حرف مفت میزنن
      چرا اونایی که از ابتدای پارسال ثبت نام کردن خودروشونو تحویل نمیدن؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج