جاباما
۱۰۱۴۶۰۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

برگزارکنندگان جشنواره اسب در آمل توبیخ شدند

ستاد مقابله با کرونای مازندران متصدیان برگزاری جشنواره اسب‌های ایرانی در بخش لاریجان شهرستان آمل را به خاطر بی‌توجهی به مصوبات این ستاد آن هم در شرایط قرمز کرونایی توبیخ کرد.

ستاد مقابله با کرونای مازندران متصدیان برگزاری جشنواره اسب‌های ایرانی در بخش لاریجان شهرستان آمل را به خاطر بی‌توجهی به مصوبات این ستاد آن هم در شرایط قرمز کرونایی توبیخ کرد.

کلیپ برگزاری جشنواره اسب ایرانی در منطقه رینه آمل از صبح امروز شنبه در فضای مجازی دست به دست می شود. در این کلیپ صدها نفر بدون رعایت پروتکل های بهداشتی در یک میدانگاه جمع شده و سرگرم تماشای برنامه معرفی اسب های ایرانی هستند.

بررسی خبرنگار ایرنا نشان می دهد که این برنامه دیروز جمعه و در حالی برگزار شد که وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان آمل طی یک هفته گذشته بیش از سایر مناطق مازندران باعث نگرانی مسئولان شد و به همین دلیل هم تدابیر ویژه ای برای اجرا در آن شهرستان به اجرا درآمد.

استاندار مازندران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با ابراز تاسف از کم توجهی برخی شهروندان به مقررات ستاد مقابله با کرونا ، تایید کرد که جشنواره اسب ایرانی بدون توجه به مصوبات کرونایی استانی و شهرستانی در بخش لاریجان شهرستان آمل و در منطقه رینه برگزار شد.

احمد حسین زادگان گفت : به محض این که متوجه برگزاری چنین برنامه ای شدم ، دستور بررسی چگونگی برگزاری این جشنواره و برخورد با عاملین آن را صادر کردم که در مرحله اول شهردار شهر رینه و بخشدار لاریجان توبیخ شدند.

رییس ستاد مقابله با کرونای مازندران هرگونه بی توجهی به مقررات مقابله با کرونا را بازی کردن با جان مردم توصیف کرد و ا فزود : پس از توبیح این افراد نیز پرونده آنها برای بررسی بیشتر در اختیار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی به عنوان جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا قرار گرفت.
حسین زادگان با تاکید بر این که برگزاری این جشنواره مجوز نداشته و غیرقانونی محسوب می شود ، گفت : پرونده برگزار کنندگان این جشنواره با دقت مورد بررسی قرار می گیرد و اگر لازم باشد برخورد قانونی و اداری شدیدتری با آنها انجام خواهد شد.

استاندار مازندران افزود : علاوه بر این ، برای سایر دست اندرکاران برگزاری جشنواره هم درخواست برخورد قانونی می شود و احتمال ارسال پرونده به قوه قضاییه هم منتفی نیست.

رییس ستاد استانی مقابله با کرونا مازندران گفت : هم اکنون وضعیت کرونا در هفت شهرستان استان از جمله آمل قرمز است و در این شهرستان ها ضمن تعطیلی تالارهای عروسی و اجتماعات مشابه برای عزا و عروسی ، برخی محدودیت های دیگر نیز برای کاهش ابتلا به بیماری کرونا در دست اقدام است.

حسین زادگان افزود : مردم استان باید در شرایط فعلی کرونا در استان مازندران همانند اکثر استان های کشور و دیگر مناطق جهان برخی محدویت ها از جمله استفاده از ماسک و رعایت سایر پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را به صورت جدی مورد توجه قرار دهند تا بتوانیم سرعت انتقال ویروس را کاهش دهیم .

بر اساس آخرین آمار ۲ دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل هم اکنون حدود یک هزار بیمار کرونایی در بیمارستان های تحت پوشش این ۲ دانشگاه بستری هستند که نسبت به هفته گذشته سه برابر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج