جاباما
۱۰۱۴۶۳۸
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

حسین‌پور: امیدوارم بازی به جوان‌ها بیشتر برسد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود شانس زیادمان برای قهرمانی در هر بازی به شکلی بازی می کنیم که گویا برای پوکر امتیاز کم داریم

خبرگزاری فارس: سعید حسین پور درباره برتری تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ماشین سازی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: بازی خوبی بود و مهم ‌ترین نکته‌اش برتری مقابل ما مقابل ماشین سازی بود. البته فکر می‌کنم می‌توانستیم با گل‌های بیشتری حریف را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکست بدهیم زیرا موقعیت‌های زیادی داشتیم اما همین که با این یک گل توانستیم ماشین سازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ببریم و به قهرمانی نزدیک تر شویم اهمیت زیادی دارد.

وی درباره حضور خود در ترکیب اصلی سرخپوشان گفت: پس از حدود یک سال بازی نکردن برای پرسپولیس، اولین دیداری بود که ثابت بازی کردم و همین موضوع برای من سخت بود. فشار زیادی روی خودم حس کردم اما گفتم باید از این فرصت استفاده کنم. خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر توانستم جواب اعتماد کادر فنی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بدهم و از یحیی گل محمدی و دستیارانش تشکر می‌کنم.

این بازیکندرباره احتمال ثابت بازی کردن خود در بازی‌های آتی این تیم گفت: سعی و تلاشم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به کار می‌گیرم تا بیشتر بازی کنم و به تیم کمک کنم. هر کسی که از شب گذشته با من در تماس بوده گفت از عملکرد من رضایت دارد.

حسین پور درباره نزدیک تر شدن پرسپولیس به کسب پوکر قهرمانی بیان کرد: قهرمانی ما تا قبل از این بازی هم تا حد بسیار زیادی قطعی شده بود اما اگر شکل بازی با ماشین سازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ببینید حس می‌کنید تیم ما برای قهرمانی امتیاز کم دارد. در هر بازی با تمام انگیزه به زمین می‌رویم و به این فکر نمی‌کنیم که چند امتیاز از رقبا جلو هستیم.

وی درباره بازی کردن کنار بزرگانی مانند سید جلال حسینی و سایر نفرات شاخص پرسپولیس توضیح داد: من در تمام تمرینات پرسپولیس مسائل مختلف فوتبالی و غیر فوتبالی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از بزرگان تیم یاد می‌گیرم. شب گذشته هم در زمین خیلی به من کمک کردند و باید از تمام بزرگترهای تیم مانند سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده و احمد نوراللهی تشکر کنم. از آنها ممنون هستم.

بازیکن جوان سرخپوشان درباره وضعیت نامناسب مالی این تیم گفت: شاید این مسائل به عنوان یک بازیکن جوان به من مربوط نباشد اما امیدوارم وضعیت مالی تیم بهتر شود.

حسین پور درباره دیدار بعدی پرسپولیس برابر فولاد در هفته بیست و پنجم لیگ برتر خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چند بازیکن فولاد کرونا گرفته‌اند اما اگر نظر سازمان لیگ این است که بازی برگزار شود باید از این موضوع تبعیت کنیم. آماده تمام بازی‌ها هستیم و مقابل فولاد هم با تمام توان به زمین می‌رویم. فولاد فوتبال روی زمین و زیبایی بازی می‌کند اما ما هم پرسپولیس هستیم و در تمام دیدارها برای برد به زمین می‌رویم.

هافبک پرسپولیس در باره فشردگی رقابت‌های لیگ برتر گفت: مجبوریم در این فشردگی بازی کنیم، ضمن این که از حدود دو ماه دیگر لیگ قهرمانان آسیا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم پیش رو داریم که باید هر ۴-۳ روز یکبار بازی کنیم و این فشردگی بیشتر هم می‌شود. بهانه‌ای نداریم و باید مقابل تمام تیم‌ها با قدرت بازی کنیم.

حسین پور درباره جوان‌گرایی یحیی گل محمدی در پرسپولیس و اینکه با توجه به شانس بالای این تیم برای قهرمانی احتمال دارد نفرات جوان در دیدارهای آتی بیشتر بازی کنند، اظهار داشت: امیدوارم من و جوان‌هایی که در تیم‌ حضور دارند طبق نظر گل محمدی در دیدارهای آتی بیشتر بازی کنند. خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شاکرم روز گذشته نمایش خوبی در ترکیب پرسپولیس داشتم و تیم مان هم به پیروزی رسید. امیدوارم از این به بعد هم بیشتر به جوان‌ها بازی برسد.

وی درباره فرصت هدر دادن بازیکنان پرسپولیس مقابل ماشین سازی اظهار داشت: موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما سایر تیم های مدعی لیگ برتر در زمین ماشین سازی به مشکل می‌خورند. هر چند ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز چمن خیلی خوبی دارد، اما ماشین سازی در زمین خودش فوتبال خوبی بازی می‌کند. مقابل ما هم روی زمین بازی کرد. یادم می‌آید در زمان برانکو هم با همین نتیجه یک بر صفر و با گل شجاع خلیل زاده در لحظات پایانی توانستیم ماشین سازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در خانه‌اش شکست بدهیم.

حسین پور اظهار داشت: در بازی شب گذشته ۵-۴ موقعیت بالای صد درصد داشتیم که یکی از آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خودم هدر دادم. در نهایت قسمت این بود که با همین پنالتی که مهدی ترابی به ثمر رساند حریف را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکست بدهیم.

هافبک تیم پرسپولیس در باره هدف گذاری خود در این تیم و این که آیا به حضور در تیم ملی فوتبال ایران هم در سال‌های آینده فکر می‌کند یا خیر، گفت: هدفم قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیاست و از طرفی آرزوی هر بازیکنی است که برای تیم ملی کشورش بازی کند. من هم مانند تمام بازیکنان دیگر پرسپولیس امیدوارم تیم ما در آسیا قهرمان شود و کار نیمه‌تمام خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تمام کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد آبادانی

      تو با این سن کمت چند قهرمانی با پرسپولیس کسب کردی؟

    • محمد

      عالی بودی پسر

    • مرتضی

      یادمه اولین بار تو زمان برانکو بازی کرد..اونموقع هم‌خیلی خوب بود این پسر.

      پاسخ ها

      • یا تعیین قهرمان یا ادامه لیگ

        بیشتر تلاش کنید واز حاشیه دور باشید اینده پرسپولیس شما هستید

    • بدون نام

      هر بازی باید بازی کنه

    • تماشاگر

      واقعا بازیکن آینده داری است. در خدمت تیم بازی می کند. از او انتظار گلزنی نداریم، اما واقعا موقعیت خوبی بود. کاش گل می شد‌

    • صنعتیم

      هیچ عددی نیس اینم با پارتی اومده، وگرنه تو کشورمون خیلی بهتر از این الان ب جایی نرسیدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب سنتی باش

      • بدون نام

        عدد هست عدد خوبی هم هست
        عبدی حسین پور عالی هستند
        ولی عدد تو صفر هست صنعتیم

    • Araz

      اون یک گل هم هدیه ناداور و فدراسیون بود برایتان زبان در آوردی بچه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج