جاباما
۱۰۱۴۶۴۷
۱ نظر
۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۶
پ

بلیت تور‌های خارجی را نخرید

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: مردم تا زمانی که به صورت رسمی و قطعی راه‌اندازی پروازهای خارجی اعلام نشده بلیت آن را از سایت‌هایی که آن را تبلیغ می‌کنند نخرند.

خبرگزاری ایسنا: دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: مردم تا زمانی که به صورت رسمی و قطعی راه‌اندازی پروازهای خارجی اعلام نشده بلیت آن را از سایت‌هایی که آن را تبلیغ می‌کنند نخرند.

طی روزها و هفته‌های گذشته برخی از سایت‌های فروش بلیت هواپیما و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی تبلیغات تورهای خارجی به ویژه به مقصد ترکیه را تبلیغ کرده‌اند که هنوز هیچ خبر رسمی درباره راه‌ءاندازی پروازهای خارجی ایران به مقصد این کشور اعلام نشده است. در این راستا رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، گفت: فروش بلیت تحت عنوان تور خارج از کشور منوط به صدور مجوز از سوی کشورهای مختلف است و در حال حاضر کشورهایی که همواره مقصد توریستی هستند پذیرای مسافران نیستند.

وی با بیان اینکه ایجاد تعهد برای مسافران قبل از فراهم شدن شرایط لازم برای پروازهای خارجی، برخورد قانونی در پی خواهد داشت، افزود: در حال حاضر ترکیه پذیرای اتباع خود، مسافرانی که تبعیت آن کشور را داشته یا کسانی که دارای ویزای کاری هستند، است و تبلیغات انجام تور و اعزام توریست به این کشور صحت ندارد و مسافران بایستی از صحت و سقم بلیتی که دریافت می‌کنند، مطلع باشند.

در این راستا مقصود اسعدی سامانی - دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی - به ایسنا گفت: هیچ شرکت هواپیمایی تبلیغ تورهای خارجی را انجام نداده و دستگاه‌های نظارتی باید با آنهایی که به نام این ایرلاین‌ها تبلیغ می‌کنند یا آنکه نام آنها را در تبلیغ تور خود می‌آورند برخورد کنند. البته روز گذشته سازمان هواپیمایی کشوری در این زمینه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وی افزود: مردم به هیچ وجه تا زمانی که به صورت رسمی و قطعی موضوع بازگشایی پروازهای خارجی به مقاصد مختلف اعلام نشده است بلیت این پروازهای خارجی را برای انجام تور خریداری نکنند.

اسعدی ادامه داد: در حال حاضر برای پروازهای توریستی کشورهای مختلف متناسب با وضعیت خودشان و وضعیت کشورهای مختلف برخی مقاصد خارجی را برای انجام پروازهای مسافری باز کردند و برخی دیگر از مقاصد همچنان در انتظار بهبود شرایط کشورهای مورد نظر از نظر شیوع ویروس کروناست. بنابراین مردم خودشان را دچار خسارت نکنند و قبل از خرید بلیت پروازهای خارجی استعلام‌های لازم را از مبادی رسمی مانند سازمان هواپیمایی کشوری اخذ کنند.

وی گفت: در گذشته که هواپیمایی ترکیه خرید بلیت برای مردم ایران را آغاز کرده بود هشدار داده بودیم که معلوم نیست که این پروازها چه زمانی انجام شود و اینکه ایرلاین‌های خارجی بلیت بفروشند و امکان پروازش وجود نداشته باشد تنها حاصل آن این است که پول بلیت مردم را پیش خودشان نگه خواهند داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما فقط نان میخریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج