جاباما
۱۰۱۴۶۵۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

هشدار درباره پیامک‌های ناشناس واریز پول

رییس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا درباره پیامک‌های ناشناس واریز پول هشدار داد و از هم‌وطنان خواست قبل از انجام هرگونه عملیات بانکی، مشخصات طرف مقابل را به دقت بررسی کنند.

خبرگزاری ایرنا: رییس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا درباره پیامک‌های ناشناس واریز پول هشدار داد و از هم‌وطنان خواست قبل از انجام هرگونه عملیات بانکی، مشخصات طرف مقابل را به دقت بررسی کنند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "شهاب امینی" با اشاره به گزارش برخی موارد سوءاستفاده از طریق ارسال پیامک های ناشناس، اظهار داشت: کلاهبرداران در این روش متقلبانه، اقدام به ارسال پیامک هایی با مضامینی همچون: "بزن به این کارت و..."، کرده و در این بین، افرادی که منتظر اعلام شماره کارت از سوی طلبکاران، دوستان و آشنایان هستند، وجه درخواستی را بدون بررسی های لازم انتقال می دهند.

وی افزود: با تحقیقات صورت گرفته مشخص شده است تمامی افراد مال باخته فقط با دیدن پیامک و همزمانی آن با پرداخت بدهی و...، دست به این اقدام زده که اگر قبل از هرگونه انتقال وجه و مشاهده سرشماره ناشناس، دقت لازم را به عمل می آوردند، قطعا مورد ضرر و زیان قرار نمی گرفتند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه یکی از راه‌های اطمینان از واقعی بودن پیامک، تماس با فرد ارسال کننده است، خاطر نشان کرد: شهروندان لازم است در این گونه موارد عجله ای برای واریز وجه نداشته و قبل از هرگونه اقدامی، مشخصات دریافت کننده پول را به دقت بررسی کنند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا از مردم خواست: مراقب پیامک های فریبنده‌ای که سعی دارند اطلاعات بانکی افراد را به دست آورده یا از طریق روش های مجرمانه، مبالغی را به حساب های مورد نظر خود انتقال دهند، باشند و هرگونه موارد مشکوک را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ درمیان بگذارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج