جاباما
۱۰۱۴۶۶۶
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

بشار: برای امضایی که کردید احترام قائل شوید

هافبک عراقی پرسپولیس نسبت به بلاتکلیفی‌اش در این تیم و خلف وعده ادامه دار مدیران این تیم واکنش نشان داد و گلایه‌اش را مطرح کرد.

ورزش سه: بشار رسن خیلی زود در بازگشت از عراق توانست با نمایش کیفی و بدنی مناسب خود را به شرایط ایده آل حضور در ترکیب پرسپولیس برساند. نمایش موفق او طی دو دیدار اخیر باعث شده تا بار دیگر بحث تمدید قراردادش داغ شود. با این حال گلایه‌های بشار در خصوص بی توجهی باشگاه نسبت به قراردادش و پرداختی آنها باعث شده تا این موضوع کمرنگ شود و شاید روزهای پایانی او در این تیم در حال انجام باشد.

بشار در ابتدا درباره بازی روز گذشته مقابل ماشین سازی گفت: به خوبی توانستیم قدرت خودمان را به رقیب دیکته کنیم. چند نفر از بچه‌ها نبودند اما ما یک تیم واقعی بودیم که در کنار هم تلاش کردیم. موقعیت‌های مناسبی داشتیم و پیروزی استحقاق ما بود که خوشبختانه به آن رسیدیم. از این بابت خوشحالیم که نتیجه تمرینات گذشته به پیروزی رسید و باید این مسیر را ادامه دهیم.

وی درباره بازگشت به ایران و شرایط نگران کننده شیوع کرونا گفت: این مساله فقط برای ما نیست. یک موضوع جهانی است که تمام پروتکل‌های آن نوشته و قانونی شده است. باید موضوعات رعایت شود. این ترس برای همه وجود دارد و نه فقط برای ما. باید به خوبی با رعایت پروتکل از آن دور شویم و شرایط را کنترل کنیم.

هافبک عراقی پرسپولیس درباره درگذشت احمد راضی بازیکن سابق عراق به دلیل کرونا نیز گفت: یک خبر شوکه کننده برای فوتبال عراق بود. ما متاسفانه دو تا از پیشکسوتان خوب و بزرگ عراقی را از دست دادیم. برای مردم و کسانی که فوتبال را دنبال می کردند خیلی سخت بود. شناخت کاملی از این دو عزیز داشتم و برایم بسیار دردآور بود این اتفاق. او یک اسطوره فوق العاده و قابل احترام برای ما بود. الان عماد رضا دچار این بیماری شده و دعا می کنم خیلی زود این مشکل حل شود و برای او آرزوی عافیت و سلامتی دارم.

موضوع اصلی درباره بشار رسن درباره ادامه همکاری و شرایط تمدید قرارداد این بازیکن است. او در اینباره اینطور توضیح می‌دهد: من صحبت کردم و باز هم می گویم فقط و فقط برای هواداران و همبازیان عزیزم و نام پرسپولیس برگشتم و بازی کردم. می‌دانستم این بدقولی انجام می‌شود اما باز به احترام پرسپولیس، هواداران، کادرفنی و همبازیانم که در قلب من جا دارند برگشتم و بازی کردم. امیدوارم در هفته جدید تکلیفم را مشخص کنند. بعد از سه سال امیدوارم این احترام متقابل برای هر دوی ما وجود داشته باشد. همانطور که من احترام می‌گذارم و سکوت می‌کنم. این انتظار من است؛ به حرفی که می‌زنند احترام بگذارند، برای امضایی که می‌کنند احترام بگذارند. برای امضایی که روی امضای قبلی داشتند احترام بگذارند و تعهد داشته باشیم. همان چیزی که من به احترام پرسپولیس دارم. نمی‌دانم دلیل آن چیست. من در این دو سال اخیر می‌دیدم که پیگیری هر روز خودم و مدیربرنامهام انجام می‌شود که مطمئنا اگر این نبود این مبلغ را هم نمی‌دادند. ما از زندگی می‌گذریم. فوتبال برای ما تفریح نیست و شغل است.

هافبک عراقی سرخ‌ها درباره شایعاتی که درباره پیشنهادات قطری و اماراتی او شنیده می‌شود نیز گفت: من هنوز بازیکن پرسپولیس هستم و به قراردادی که دارم کاملا متعهد هستم. درست نیست درباره پیشنهاداتی که دارم صحبت کنم. تمرکزم روی پرسپولیس است و درباره فصل آینده صحبت نکنم بهتر است. پیشنهادات را باید به وقت آن بررسی کرد و هر چند که اولویت من پرسپولیس است اما متاسفانه قرارداد پارسال هنوز انجام نشده است. با این حال من برای پرسپولیس و هوادارانش همیشه احترام قائل هستم و آنها در قلب من هستند. من در کنار هم‌تیمی‌هایم هستم و برای موفقیت بیشتر تلاش می‌کنیم. امیدوارم همه چیز به وقت آن حل شود و ما منتظر این اتفاق می‌مانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      بشار باید بمونه...بجای ریختن پول واس بازیکنهای بیکیفیت پول بشار بدید که هم‌فنی هم اخلاقی بی نظیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم.خیلی حرفتون درست بود واقعا شرم داره.خجالت بکشین

      • ⓜⓞⓢⓐⓕⓔⓡ

        بشار حرف نداره هروقت بازی کرده تیم هجومی و روند تیم رو به جلو و خوب شده لطفا حفظش کنید و پولش رو بدید

    • جواد

      بخدا آبرو کشور رو بردن ایی مسئولین

    • بدون نام

      بخدا بشار رو حیفه از دست بدیم کل تیم های لیگ دارن به این بشر حسادت میکنن .

    • سجاد خیاط

      ای مدیرای نفهم بیشعور پرسپولیس کبیر حیف این اسم که شما یدک میکشین حیف بشار با مرام که باید با شما کار کنه بعد کیسه جماعت میگه به پرسپولیس کبیر بیشتر میرسن کو پس کیسه کش بد بخت کیسه کش

    • بدون نام

      گمشو برو تو پرسپولیس شناخته شدی کسی تو را به حساب نمی اورد

      پاسخ ها

      • عقل را ارزوست

        بازیکن تیم ملی هستش بعد میگی تو پرسپولیس شناخته شدی؟؟!!!

        یعنی اگر کسی حقش رو بخواد پرو و بی غیرت میشه از نظر جناب عالی؟؟؟؟

    • بدون نام

      حالا بعد چند سال که صد تا بازی کن بی کیفیت خارجی به پرسپولیس با دلالی اومدن و کلی پول بیت المال را بردن دوتا بازیکن خوب و با اخلاق رادو و بشار اومدن مدیران بی لیاقت میخان فراریشون بدن

    • بدون نام

      ازهرلحاظ نمونست باید قدردان چنین بازیکنایی شد

    • بدون نام

      مگه برای فوتبال ایران آبرویی مونده؟ کثافت از درودیوار فدراسیون بالا میره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج