۱۰۱۴۷۶۴
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

رضاییان: نیازی نیست بازی با استقلال به فیفا برود

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت: اگر تصمیم تیم استقلال بر این بود تا در بازی حاضر نشود باید طبق قانون از ۷۲ ساعت قبل به ما اعلام می‌کردند.

خبرگزاری فارس: بهرام رضائیان در مورد بازی پارس‌جنوبی‌جم و با استقلال در تاریخ ۱۵ تیر، اظهار داشت: داوران، ناظران و سایر عوامل مربوط به بازی همگی برای انجام این مسابقه حاضر شدند. پس از مدتی از طرف تیم استقلال اعلام شد که پرواز آنان به روز بعد موکول شده است. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به طور رسمی دلیل عدم برگزاری این مسابقه را به ما اعلام نکرده اند و ما پیگیر این موضوع هستیم.

رضائیان با اشاره به اینکه نیازی به مطرح کردن این مساله در فیفا نیست، گفت: اگر تصمیم تیم استقلال بر این بود تا در بازی حاضر نشود باید طبق قانون از ۷۲ ساعت قبل به ما اعلام می‌کردند. فدراسیون و سازمان لیگ نیز به آنان ابلاغ کردند که باید در بازی حاضر شوند، به تیم ما نیز اعلام شد که ممکن است تیم استقلال با ۲۴ ساعت تاخیر در بازی حاضر شود ما در این باره نیز اعلام آمادگی کردیم.

مدیر عامل تیم پارس جنوبی جم در گفت‌وگو با برنامه گل‌طلایی رادیو جوان، در مورد ابتلای بازیکنان این تیم به کرونا تصریح کرد: لیست بازیکنان تیم که به کرونا مبتلا شدند مشخص است و این میزان به ۲۵ درصد نرسیده است و تیم استقلال در بازی حاضرنشده است.امیدواریم که اخلاق مداری در فوتبال رعایت شود و حق به حق‌دار برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد آبادانی

      پس بشین تا حقتو بابا مسعودشون بده خخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      فکرکردن اینا هم مثل بعضیامیتونن امتیاز بدون بازی بگیرن خخخ بد دوره زمانه شده همه به مفت خوری عادت کردن ..

    • سرخ دلان کیسه تنان

      چی بهت گفتن قانع شدی ببین اینا تا حالا کلین شیت نداشتن باکلی بازیکن کرونایی هم کلاغشون کلین شیت کرد هم کیسه گاو اهن رو به توپ بسته بود ماکه باورمون نشد اینا یک هفته تمرین نکردن فقط خواستن بازیکناشون روفرم بیان شما ولی باور کنید

    • واقعیت!

      همون پرونده سوپرجام با پرسپولیس را بردند فیفا براشون بسه! چون خودشون فرار کردند رفتند ترکیه بعدش طلبکار هم شدند دادگاه کس این همه پول ملت را به بتد دادند آخرش هم فیفا استقلال را محکوم کرد! چون فیفا بابا اینفانتینیو را داشت!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج