۱۰۱۴۷۷۳
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

دستگیری پدر و پسر با ۵۰کیلو تریاک در رشت

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از کشف ۵۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در یکی از روستاهای شهرستان رشت خبر داد.

ایسنا: رئیس پلیس امنیت عمومی استان از کشف ۵۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در یکی از روستاهای شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ علی صداقت در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات گسترده اطلاعاتی از اینکه دو نفر در حال حمل مقدار قابل توجهی موادمخدر از غرب کشور به استان گیلان هستند مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: با اشراف اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های به عمل آمده مشخص شد، متهمان که پدر و پسر هستند با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ وارد ویلایی در یکی از روستاهای شهرستان رشت شده و قصد دارند در فرصتی مناسب نسبت به توزیع موادمخدر در سطح استان گیلان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه پس از هماهنگی قضائی، پلیس به محل مورد نظر اعزام شد، تصریح کرد: ۵۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از خودرو پژو که در حیاط ویلا پارک بود کشف و دو متهم ۲۷ و ۶۷ ساله نیز دستگیر شدند. متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان گیلان در پایان با بیان اینکه اشرافیت پلیس در جامعه، ضامن امنیت است، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لواسانی

      چه خانواده محترمی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج