۱۰۱۴۸۰۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

صادقی: می‌توانستیم شهرخودرو را شکست دهیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: می‌توانستیم شهر خودرو را شکست دهیم اما به یک امتیاز بسنده کردیم.

خبرگزاری فارس: ابراهیم صادقی بعد از بازی مقابل شهر خودرو اظهار داشت: از باشگاه شهرخودرو و حمیدوای تشکر می‌کنم دیروز به ما خیلی لطف کردند. چند بار با ما تماس گرفتند و زمین تمرین در اختیار ما گذاشتند.

وی در خصوص افزود: بازی خیلی خوبی بود، اول یک گل دریافت کردیم در صحنه‌ای که روی آن کار کرده بودیم. یک پنالتی گرفتیم و متاسفانه گل نشد و این بخاطر عملکرد رحمتی بود.

صادقی خاطرنشان کرد: در ادامه بازی شهرخودرو بیشتر مالک بازی بود ولی موقعیت‌های ما با توجه به تعویض ‌هایی که انجام دادیم خیلی بهتر بود. در نیمه دوم موقعیت‌های بیشتری درست کردیم ضربات خیلی خوبی سمت چارچوب زدیم و رحمتی عملکرد خیلی خوبی داشت. اگر ما این بازی را می‌باختیم عدالت نبود و خوشحالم در روزی که خوب بازی کردیم یک امتیاز گرفتیم و می‌توانستیم برنده باشیم. تیم ما خیلی جوان است و باید روی نقاط ضعفمان کار کنیم.

سرمربی تیم سایپا در رابطه با داوری این دیدار عنوان کرد: داوری مشکلی نداشت و بعضی اوقات اعتراض‌ها طبیعی است زیرا احساس می‌کنیم داوری به ضررمان است. در مجموع داوری خوب بود.

وی در مورد عملکرد سه هفته آخر سایپا گفت: وقتی مسابقات شروع شد می‌دانستیم سه مسابقه سخت داریم. استقلال، شهرخودرو و سپاهان سه تیمی که بالای جدول هستند. شهرخودرو و سپاهان هم امتیاز بودند و در رده دوم و سوم قرار داشتند. در مشهد قرار گرفتن روبروی بازیکنان باتجربه که هرکدام از آنها می‌تواند یک تیم را بچرخاند بازی خیلی سخت است. بچه‌های ما در این مدت خیلی خوب تمرین کردند. خیلی‌ها فکر می‌کردند ما این سه بازی را می‌بازیم و به ته جدول سقوط می‌کنیم. بچه‌ها می‌خواهند که تیم نتیجه بگیرد و خدا هم به ما کمک کرد این سه بازی سخت را بعد از چهار ماه تعطیلی خوب پشت سر بگذاریم.

صادقی در رابطه با بازی‌های پیش روی سایپا اظهار داشت: سه بازی آینده‌مان برایمان فینال است چون با تیم‌هایی بازی داریم که هم رده خودمان هستند. تمام تلاشمان را می‌کنیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم. لیاقت تیم ما این است که رتبه‌اش خیلی بهتر از این‌ها باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تماشاگر

      شکاری، بازیکن خوبی است. ولی بسیار خودخواه. شعاع حرکتی خود ا بی جهت قبل از هیجده قدم کوچک می کند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج