جاباما
۱۰۱۴۸۰۸
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

ماموریت حشد الشعبی در مرز با ایران

سازمان الحشد الشعبی به همراه نیروهای واکنش سریع عراق کنترل گذرگاه‌های مرزی در استان دیالی عراق با ایران را برعهده گرفتند.

خبرگزاری فارس: فرماندهی عملیات مشترک عراق نیروهای مامور تامین امنیت در گذرگاه‌های مندلی(سومار) و المنذریه(خسروی) در مرز استان دیالی عراق با ایران را معرفی کرد.

سرلشکر «تحسین الخفاجی» سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق شامگاه شنبه در اظهاراتی خبری گفت: «چهارمین عملیات ابطال العراق شامل جستجو و پاکسازی برخی مناطق مرزی شرق عراق در استان دیالی از وجود احتمالی تروریست‌ها و همچنین شامل کنترل گذرگاه‌هاست».

وی افزود: «نیروهای واکنش سریع و نیروهای الحشد الشعبی مسئول کنترل و تامین امنیت گذرگاه‌های مرزی هستند».

الخفاجی همچنین به سخنان روز شنبه الکاظمی در حین حضورش در گذرگاه مندلی اشاره کرد که بر ضرورت حفاظت از گذرگاه‌ها و ممانعت از فساد مفسدان در آنجا از طریق دزدی از بیت المال و تعقیب آنها تاکید کرد و گفت که این عملیات طبق برنامه پیش می‌رود.

سرلشکر ستاد «عبد الامیر کامل الشمری» معاون فرمانده عملیات مشترک عراق، روز شنبه از آغاز عملیات پاکسازی و تعقیب و گریز عناصر سازمان تروریستی داعش در خط مرزی با ایران خبر داد و گفت: «صبح امروز مرحله چهارم عملیات ابطال العراق (قهرمانان عراق) با هدف تعقیب و گریز بقایای تروریست‌ها، برقراری امنیت و ثبات در استان‌ دیالی به اضافه پاکسازی و بازرسی نوار مرزی با جمهوری اسلامی ایران و ورود به عملیات ویژه در مناطقی که عناصر داعش از آن برای اجرای عملیات تروریستی و پناه گرفتن استفاده می‌کنند (مناطق حائل میان نیروهای فدرال و نیروهای پیشمرگه) آغاز شد».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رها

      خدا حفظشان كند درود بر كسي كه براي كشورش و سرزمينش از جان مايه مي گذارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج