جاباما
۱۰۱۴۸۱۰
۱ نظر
۵۰۴۶
۱ نظر
۵۰۴۶
پ

بازیگر زنِ مصری عکس مردانِ آزارگر را منتشر کرد

"این مردان جوان فکر می‌کنند که پشت کامپیوتر قدرتمندترین‌ها هستند، اما چنین چیزی نیست. از کامپیوتر و موبایل کلمات آزاردهنده برای زنان می‌فرستند و همین اتفاق در محل کار و خیابان هم می‌افتد و هیچ عامل بازدارنده‌ای برای آنان وجود ندارد. "

برترین‌ها: به نقل از رسانه فارسی زبان؛ رانیا یوسف، بازیگر سرشناس مصری تصویر چند مرد را در توییتر خود منتشر کرده و آن‌ها را متهم کرده که او را به صورت آنلاین آزار جنسی داده‌اند.

این اقدام رانیا یوسف در جهان عرب واکنش‌های گسترده‌ای به دنبال داشته است. مخصوصا که در دو هفته گذشته در کشور مصر جنبشی مردمی علیه آزار جنسی سایبری در حال شکل‌گیری و رشد بوده است.

رانیا یوسف می‌گوید مانند بسیاری از زنان در اینترنت هدف آزار و خشونت کلامی قرار دارد و روزانه تعداد زیادی پیام و ایمیل آزاردهنده دریافت می‌کند.

بازیگر زنِ مصری عکس مردانِ آزارگر را منتشر کرد

ماجرا در مصر دو هفته پیش آغاز شد. یک مرد جوان در این کشور متهم شده که در طول چند سال بیش از ۱۰۰ زن را به طور آنلاین آزار جنسی داده است. پلیس مصر مشغول رسیدگی به این اتهامات است.

رانیا یوسف در واکنش به آن ماجرا گفته بود که آزار زنان فقط مختص به این مرد نیست و شمار زیادی از زنان در فضای سایبری یا در خیابان با آزار جنسی و خشونت کلامی مواجه هستند.

او گفته بود "این مردان جوان فکر می‌کنند که پشت کامپیوتر قدرتمندترین‌ها هستند، اما چنین چیزی نیست. از کامپیوتر و موبایل کلمات آزاردهنده برای زنان می‌فرستند و همین اتفاق در محل کار و خیابان هم می‌افتد و هیچ عامل بازدارنده‌ای برای آنان وجود ندارد. "

رانیا یوسف، بیش از یک سال پیش به خاطر پوشیدن لباسی که در جریان جشنوار ه فیلم قاهره به تن داشت در دادگاه رسما به "هرزگی" متهم شد. اتهامی که از آن تبرئه شد.

رانیا یوسف در آن جشنواره یک لباس بلند مشکی توری به تن داشت. عکس‌های او جامعه سنتی مصر را خشمگین کرد هرچند او مدافعانی هم داشت که می‌گفتند یک زن باید برای انتخاب لباسش آزاد باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کرم از خود درخت ه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج