جاباما
۱۰۱۴۸۳۸
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

اتفاق مثبت برای استقلال بعد از توقف برابر تراکتور

استقلال سرانجام در نیم فصل دوم توانست در یک مسابقه، دروازه‌اش را بسته نگه دارد. این اولین کلین شیت لیگ برتری تیم تحت هدایت «فرهاد مجیدی» هم بود.

خبرگزاری ایرنا: استقلال سرانجام در نیم فصل دوم توانست در یک مسابقه، دروازه‌اش را بسته نگه دارد. این اولین کلین شیت لیگ برتری تیم تحت هدایت «فرهاد مجیدی» هم بود.

استقلال در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور رفت و با نتیجه صفر بر صفر در برابر میهمان خود متوقف شد تا ۳۸ امتیازی شود و کارش برای کسب سهمیه آسیایی دشوار شود. شاگردان مجیدی برای چهارمین هفته پیاپی در کسب برد ناکام ماندند.

تنها اتفاق مثبت در این مسابقه برای مجیدی و شاگردانش این بود که آنها بعد از ۹ بازی و برای اولین بار در نیم فصل دوم موفق شدند دروازه خود را در لیگ برتر بسته نگه دارند و پنجمین کلین‌شیت این فصل را به ثبت برسانند. این اتفاق در حالی رخ داد که موقعیت خاصی روی دروازه حسینی خلق نشد و کاپیتانی برایش خوش یمن بود. این اولین کلین‌شیت فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی در لیگ برتر بود. او در ۹ بازی قبلی در لیگ هجدهم و نوزدهم در این امر ناکام بود.

استقلال تا به اینجا در ۲۳ مسابقه ۲۵ گل خورده است که میانگین آن بیش از یک گل در هر بازی به حساب می‌آید. نکته نا امیدکننده هم این است که استقلال در چهار بازی اخیر خود در لیگ برتر تنها یک گل به ثمر رسانده است.با این حال آبی‌پوشان تهرانی همچنان با ۴۱ گل زده بهترین خط حمله را در اختیار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدارو شکر

    • بدون نام

      کیسه کشان به چه روزی افتاده اند ، که وقتی شکست نمیخورن برایشان میشه یه اتفاق خوب و با اهمیت! خیلی جالب شده !

    • بدون نام

      کجارفت خط حمله ویرانگر، استرا می‌گفت؛ اگردرهربازی گل اول رابزنیم، درآخرکمترازسه نخواهیم زد، وهمین گونه بود، چه برسراین تیم آوردند!! فوتبال ایران یعنی استقلال وپرسپولیس، هرکدام ازاین دوتیم ضعیف شد، یعنی تیم ملی ضعیف شده، حتی قوی بودن رقیب هم بی ارزش می‌شود...

    • ⁦دهه هشتادی به ظاهر خوشبخت⁦=_=⁩

      بزن ستاره سوم

    • Red wolf

      خسته نباشید دلاور

    • تماشاگر

      استقلال تهران، به هدف کسب تساوی به میدان آمده بود. اگر طرح و برنامه دقیقی داشت، باید در نیمه دوم از شکاف موجود در میانه خط دفاعی تراکتور و پرخاشگری شجاعی و تکروی بیهوده سه بازیکن آنها حداکثر استفاده را می برد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج