جاباما
۱۰۱۴۸۸۱
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

پیش‌بینی قهرمانی پرسپولیس آسان است

کارشناس فوتبال ایران گفت: قطعا مدیریت یحیی دیدگاه‌های فنی‌اش را خیلی خوب توانست به پرسپولیس القا کند. البته من معتقدم نگرش گل محمدی بازی مالکانه است که هنوز به ایده آل خود نرسیده است.

خبرگزاری مهر: کارشناس فوتبال ایران گفت: قطعا مدیریت یحیی دیدگاه‌های فنی‌اش را خیلی خوب توانست به پرسپولیس القا کند. البته من معتقدم نگرش گل محمدی بازی مالکانه است که هنوز به ایده آل خود نرسیده است.

فرزاد آشوبی با اشاره به بردهای متوالی پرسپولیس در فصل جاری رقابت های لیگ برتر گفت: روحیه جنگندگی این تیم واقعا بالاست. همین امر باعث شده تا بازیکنان پرسپولیس در طول نود دقیقه برای رسیدن به گل تلاش کنند.

کارشناس فوتبال ایران درباره شانس بالای قهرمانی این تیم برای چهارمین فصل متوالی افزود: پیش بینی این اتفاق آسان ترین کار در فوتبال ایران است. اختلاف امتیاز پرسپولیس با تیم های دوم و سوم جدول زیاد است و بدون شک باعث قهرمانی پرسپولیس در این فصل هم خواهد شد. آنها عادت به بالا بردن جام قهرمانی دارند و می توانند با توجه به ثباتی که در لیست بازیکنانشان ایجاد شده به موفقیت های خود ادامه دهند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره دلایل تکرار قهرمانی احتمالی پرسپولیس یادآور شد: ساختار فنی خوبی که پرسپولیس با حفظ بازیکنان تاثیرگذار خود در چند سال اخیر داشته است باعث شد تا این تیم برای چهارمین سال متوالی به قهرمانی برسند. تیمی که ثبات نفرات داشته باشد نیمی از مسیر موفقیت را طی کرده است.

وی افزود: خیلی ها می گفتند با رفتن برانکو پرسپولیس ضربه می خورد اما شناخت بازیکنان از همدیگر باعث شد تا آنها خیلی زود خودشان را جمع و ججور کنند و به صدر جدول بچسبند.

آشوبی درباره نقش یحیی گل محمدی در مسیر پیروزی های متوالی این تیم اظهار داشت: قطعا مدیریت یحیی دیدگاه های فنی اش را خیلی خوب توانست به پرسپولیس القا کند. البته من معتقدم نگرش آقای گل محمدی بازی مالکانه و تعداد پاس های زیاد است که هنوز در پرسپولیس به ایده آل خودش نرسیده اما اثرات مثبت خود را گذاشته و این تیم در طول بازی، همواره رو به جلو جرکت می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این پرسپولیس هنوزم نشون دهنده زحمات برانکو هستش؛ در واقع یحیا و ما هوادارا این قهرمانی رو هم مدیون پرفسوریم... امیدوارم خیلی زود بازگشتش روی نیمکت تیمو شاهد باشیم

    • بدون نام

      پیش بینی قهرمانی چرک پولیس همون اول فصلم اسان بودبجان بابامسعودراست میگم

    • م.

      خودت داری میگی ثبات ،خب تیمای دیگه روضعیف کردن تاتیم حکومتی موفق شه ثباتی که استقلال استراماچونی خیلی سریع بهش رسیده بودبافراری دادن استراازش گرفتن وگرنه الان صدرجدول دست تیم حکومتی نبودیاشهرخودروکه تیم موفقی بودباتهدیدوزیرورزش مربیشوگرفتن روتیم حکومت همینطورصنعت نفت باتضعیف وبرهم زدن ثبات تیمای دیگه میشه چون فقط ثبات مخصوص تیم حکومتیه

    • حبیب قربانی

      پرسپولیس قهرمان

    • بدون نام

      در لیگ ایران تا اطلاع ثانوی و حضور وزیر نیاز به پبش بینی نیست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج