جاباما
۱۰۱۴۹۶۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

واکنش سعادتمند به شایعه مبتلا شدنش به کرونا

مدیرعامل باشگاه استقلال به شایعه مبتلا بودنش به بیماری کووید ۱۹ واکنش نشان داد.

باشگاه خبرنگاران: مدیرعامل باشگاه استقلال به شایعه مبتلا بودنش به بیماری کووید ۱۹ واکنش نشان داد.

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه مطرح شده به ویروس کرونا مبتلا شده بیان کرد: حالم خوب است. فقط برای تمامی بازیکنان استقلال که درگیر بیماری کووید ۱۹ هستند آرزوی سلامتی می‌کنم. مشکلی ندارم و حالم خوب است.

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال این روز‌ها با برگزاری جلسات متعدد به دنبال رفع پرونده‌های شکایتی باشگاه هست تا بتواند استقلال را از خطر محرومیت نجات دهد.

سعادتمند در واکنش به اینکه همون افاضلی (سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم) گفته پرونده بازی با استقلال را به فیفا می‌برم بیان کرد: افاضلی برای من از اهمیت بالایی برخوردار است، اما اظهارات وی در یکی، ۲ مورد اصلا درست نبود.. بیمارستان مسیح دانشوری جایی است که تمامی مردم در آنجا تست کرونا می‌دهند و بازیکنان تیم ما طی چهار، پنج بار تست دادند و در ۴ نوبت تست‌ آن ها منفی بود.

او افزود: قبل از بازی با پارس جنوبی جم تست دادیم که خوشبختانه تست‌ها منفی بود، اما به فاصله سه روز تست آنالیزور ما مثبت شد. در نهایت در تست اول ۶ بازیکن ما تست هایشان مثبت شد و در تست دوم هم ۶ بازیکن دیگر تیم به کرونا مبتلا شدند. سیاوش یزدانی هم به کرونا مبتلا شده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه چرا بازی‌های فولاد لغو می‌شود و بازی‌های استقلال لغو نمی‌شود گفت: از بازیکنان که مبتلا به کرونا شده اند ۲، سه بازیکن تست هایشان منفی شد، اما در مقابل بازیکنان دیگر مبتلا به این بیماری شدند. همچنین ما در نظر داشتیم از تیم امید هایمان ۵ بازیکن به ترکیب اضافه کنیم که سازمان لیگ موافقت نکرد و از بین ۵ نفر،۲ بازیکن امید هم مبتلا به کرونا شدند. تعداد بازیکنانی که در حال حاضر در لیست کرونایی ما هستند ۸ بازیکن است.

او درباره اینکه بازی با پارس جنوبی معوقه خواهد بود یا خیر گفت: من مطمئن هستم بازی ما برابر پارس، دیدار معوقه خواهد بود. بازی نکردن از دید افاضلی نظر شخصی او است، اما ما تابع سازمان لیگ هستیم و به دنبال بازی معوقه هستیم، چون در بازی برابر پارس جنوبی ۲۵ درصد تیم ما درگیر کرونا بودند و این تست‌ها در بیمارستان دانشوری بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج