جاباما
۱۰۱۴۹۷۴
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

کاهش ۷۳درصدی تعهدات معوق سایپا

تعهدات معوق گروه خودروسازی سایپا در پایان روز بیستم تیرماه ۹۹ به حدود ۷۶ هزار دستگاه رسید که نسبت به تعهدات معوق ثبت شده در همین روز از سال ۹۸ بیش از ۷۳درصد کاهش داشته است.

خبرآنلاین: به نقل از سایپانیوز، تعهدات معوق خودروسازان کشور ناشی از اعمال دور تازه تحریم ها و کاهش تولید در زمستان ۹۷ به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرد اما گروه خودروسازی سایپا موفق شده در یکسال گذشته، علاوه بر عرضه خودرو و نقش آفرینی در کاهش التهاب بازار، بیش از ۲۱۶ هزار تعهد معوق را کاهش داده و این تعهدات را به زیر یکصد هزار دستگاه برساند.

براساس این گزارش، تعهدات معوق گروه خودروسازی سایپا در بیستم تیرماه سال ۹۸ بیش از ۲۹۲ هزار دستگاه انواع خودرو بوده که این عدد در بیستم تیرماه ۹۹ به حدود ۷۶ هزار دستگاه خودرو کاهش پیدا کرده است.

تعداد قابل توجهی از تعهدات معوق گروه خودروسازی سایپا به دلیل خودروهای تولید مشترک با شرکای خارجی بوده که امکان تولید آنها پس از اعمال دوباره تحریم ها وجود نداشت اما گروه خودروسازی سایپا با ارائه طرح های متنوع تبدیل، نسبت به جایگزینی تولیدات داخلی با این خودروهای تحریمی اقدام کرده است.

گفتنی است قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش نیز چندی پیش از صفر شدن تعهدات ۱۸ محصول این گروه خودروسازی تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد.

مجید باقری گفت: با وجود مشکلاتی مانند تعهدات برجا مانده از طرح اتوخدمت و همچنین بدعهدی شرکای خارجی، خوشبختانه بسیاری از این تعهدات را پشت سر گذاشته‌ایم، به شکلی که تعداد تعهدات معوق ۱۸ محصول سایپا تا پایان شهریور امسال به صفر خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امیدوارم کارخونتون مثل پلاسکو از بیخو بن فرو بریزه بجاش شخم بزنن تو زمینش سیب زمینی بکارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج