۱۰۱۴۹۸۳
۴۵ نظر
۵۰۰۱
۴۵ نظر
۵۰۰۱
پ

رقبای پرسپولیس ۱درصد هم شانس قهرمانی ندارند

بازیکن پیشین تیم فوتبال سپاهان می‌گوید اگر بحث رفتن قلعه‌نویی از سپاهان باشد، به تیمی می‌رود که بتوانند هزینه کنند، چون قلعه‌نویی به تیم‌های کم هزینه نمی‌رود.

خبرگزاری ایسنا: بازیکن پیشین تیم فوتبال سپاهان می گوید اگر بحث رفتن قلعه نویی از سپاهان باشد، به تیمی می رود که بتوانند هزینه کنند چون قلعه نویی به تیم های کم هزینه نمی رود.

احمد جمشیدیان، بازیکن پیشین سپاهان درباره نتایج اخیر این تیم اظهار کرد: کیفیت سپاهان در این فصل بد نبوده است. کم گل خورده و کم باخته است. در این جدول که الان شش تیم برای نایب قهرمانی می جنگند، شرایط سپاهان بد نیست اما فکر می کنم تنوع تاکتیکی سپاهان خیلی کم است. با توجه به ابزاری که قلعه نویی دارد، تنوع تاکتیکی تیم پایین است.

جمشیدیان درباره تاکتیک سپاهانی ها توضیح داد: تاکتیک خاص سپاهان، باز کردن بازی، به هم زدن تمرکز خط دفاعی حریف و ارسال از کناره‌هاست و اگر از این طریق نتوانند گل بزنند بازی برایشان سخت می شود. البته در بازی هایی که سپاهان زود به گل می رسد معمولا حریفشان نمی تواند به راحتی دروازه آن را باز کند. سپاهان تیمی است که معمولا حتی برد یک بر صفر را هم حفظ می کند. در بازی دیشب لحظاتی بازی را از دست دادند و بازی به تساوی کشیده شد.

او درباره مشکل سپاهان هم گفت: فکر می کنم بزرگترین مشکل سپاهان این است که تقریبا با یک تاکتیک خاص اما خیلی قوی بازی می کند. بعضی از تیم ها هستند که چند نوع تاکتیک دارند و روی آن ها مثلا ۶۰ درصد مسلط هستند. سپاهان یک تاکتیک دارد و کاملا روی آن مسلط است ولی اگر به بن بست بخورد تغییر تاکتیک و نقشه دومی از سپاهان نمی بینیم. در عمق خیلی کم بازی می کند و شوتزنی هم در تیم کم دیده می شود. اگر تیم حریف مدافعان میانی متمرکز و دروازه بانی که خوب از دروازه خارج می شود داشته باشد، گلزنی برای سپاهان سخت می شود.

جمشیدیان درباره پنالتی های از دست رفته سپاهان هم بیان کرد: تیمی که پنالتی زن خوب دارد همیشه می تواند روی آن بازیکن حساب کند اما تیمی که دائم پنالتی زنش را تغییر می دهد مشکل پنالتی زدن دارد. تیم هایی هستند که یک بازیکنشان همه پنالتی ها را گل می کند و به چشم نمی آید و همه می گویند خب پنالتی است دیگر و باید گل شود. تیم هایی مثل سپاهان که در دو فصل اخیر پنالتی های حساسی را از دست داده اند سرنوشت یک فصلشان رقم خورده است. بازی فصل قبل سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی یادتان است؟ اگر پنالتی مهدی کیانی گل شده بود، سپاهان به احتمال خیلی زیاد یک جام به خانه می برد. امسال هم اگر پنالتی های گل نشده سپاهان و پنالتی های گل شده پرسپولیس را کنار هم بگذاریم متوجه می شویم که بخش زیادی از اختلاف امتیاز این دو تیم ناشی از همین موضوع است.

او افزود: در همین هفته ای که گذشت پنالتی ترابی برای پرسپولیس گل شد اما پنالتی سپاهان گل نشد و دو امتیاز دیگر به اختلاف امتیاز اضافه شد. وقتی یک تیم بسته می شود باید به دو چیز توجه کرد. یکی حضور یک کاپیتان و رهبر خوب و دومی هم یک پنالتی زن. شما رئال مادرید را ببینید. هر هفته با پنالتی بازی‌هایش را می برد. دیشب هم یوونتوس برابر آتالانتا شرایط خوبی نداشت اما رونالدو دو پنالتی برای تیمش گل کرد تا فاصله در صدر جدول ۸ امتیاز باقی بماند.

بازیکن پیشین سپاهان درباره اظهار نظر قلعه نویی مبنی بر تمام نشدن جنگ قهرمانی هم اظهار کرد: به نظر من می شود گفت که هیچ تیمی جز پرسپولیس حتی یک درصد هم شانس قهرمانی ندارد. فاصله با صدر جدول ۱۴ امتیاز است و فقط ۶ بازی باقی مانده است. این یعنی اگر پرسپولیس فقط یک برد بیاورد تیم دوم باید در هر ۶ مسابقه پیروز شود. تازه این در شرایطی است که پرسپولیس فقط یک بازی اش را ببرد و این اتفاق تقریبا غیر ممکن است. اگر این اتفاق بیفتد در تاریخ فوتبال دنیا بی سابقه است. شاید یک تیم جدول از هر ۶ مسابقه اش یک برد هم نیاورد اما این برای تیم صدر جدول دور از ذهن است.

او اضافه کرد: به نظرم بعد از آن اتفاقات بازی با پرسپولیس که در یک هفته فاصله زیاد شد، قلعه نویی تیمش را با انگیزه قهرمانی اما برای کسب جایگاه دوم جدول و نه فقط سهمیه آماده کرد. قلعه نویی سال قبل تیم را دوم کرد و در این فصل کلی هزینه کرد و اگر همان رتبه دوم را هم به دست نیاورد، سهمیه خالی باشگاه سپاهان را راضی نمی کند. هر چند که قطعا تمرکز سپاهان، استقلال و تراکتور روی جام حذفی است و جنگیدنشان در لیگ برای آماده بودن در جام حذفی است.

جمشیدیان درباره احتمال رفتن قلعه نویی و شایعه آمدن محرم نویدکیا به سپاهان هم گفت: بحث اصلی این است که تفکرات اعضای هیات مدیره چیست. آیا می خواهند یک مسیر جدید در این باشگاه درست کنند؟ اگر می خواهند این کار را بکنند باید سراغ مربیان جوان بروند. البته آمدن نویدکیا هم برای خودش و هم سپاهان یک ریسک بزرگ است اما بالاخره باید از یک جایی این ریسک ها شروع شوند.

او درباره رفتن قلعه نویی هم بیان کرد: رفتن قلعه نویی از سپاهان به چند مساله بستگی دارد.اگر او بخواهد برود، قطعا به یک تیم بزرگ می رود. قلعه نویی همان قدر که پرافتخار است، پر هزینه است. او سعی می کند تیم هایی را بگیرد که در آسیا حضور دارند و به تیم های کم هزینه نمی رود. اگر این پازل را کامل کنیم و بگوییم اگر مجیدی نتواند شرایط خوبی با استقلال داشته باشد و همچنین تراکتور نتواند به اهدافش برسد، این تیم ها می توانند مقاصد بعدی قلعه نویی باشند. حتی می توانیم به شهر خودرو و فولاد هم اشاره کنیم.

جمشیدیان درباره آوردن مربی خارجی هم اظهار کرد: من فکر می کنم باید بازیکن خارجی کاملا از فوتبال ما حذف شود و مربی خارجی هم رفته رفته حذف شود. با قیمت الان ارز هزینه ها واقعا سرسام آور است. بیشتر مربیان خارجی که به ایران آمده اند تاثیرگذار نبودند. البته برانکو با شناختی که از فوتبال ایران داشت موفق بود. استراماچونی هم با ایجاد یک تاکتیک جدید یعنی فوتبالی که ایتالیایی ها خیلی دوستش دارند، به فوتبال ما کمک کرد. بقیه مربیان خارجی برتری خاصی نسبت به مربیان داخلی ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رقبای پرسپولیس از روزی که سلطانی فر پولیس در ورزش قرار گرفت یک درصد هم شانس قهرمانی نداشته و ندارند و نخواهند داشت. سلطانی فر پولیس تمام فکرش قهرمان کردن پرسپولیس و نابودی کامل استقلال و بقیه تیمها هست

      پاسخ ها

      • رضا رمضانی

        اخی

      • بدون نام

        وقتی پنالتی رو‌گل نمیکنن مقصر وزیره ...

      • بدون نام

        کاملاً بر اساس لیاقت و شایستگی داره قهرمان میشه.
        برانکو رفت و کالدرون رفت و یحیی اومد و باز این تیم قهرمان میشه . این یعنی ثبات.........

      • بدون نام

        چقدر بدبختی که اینجوری فکر میکنی.

      • بدون نام

        اینو نداشتید بگید میمردید

      • بدون نام

        ها ها ها سال 95 بهتون یاد دادیم چهار واقعی را
        الان هم چهار واقعی را یاد میدیم

      • بدون نام

        چقد حرف مفت تا دیروز کیسه ها کرونا داشتن و بازی نمیکردن وقتی گفتن باید خودمون آزمایش بگیریم با سوراختور بازی کردن چقد دقل بازی

      • بدون نام

        خودتونو با این حرفا راضی کنید

      • بدون نام

        اره سلطانی فر دیروز گل نزد ک تراکتور ببرید
        جمع کنید مسخره ها
        مثل ی مرد قبول کنید و تونل افتخار بزنید
        کی میخوای یاد بگیرید از فوتبال اروپا

      • بدون نام

        استقلالی های عزیز خیلی سست عنصر هستید وفرافکنی می کنید.
        البته تقصیر ندارید چون کمبود دارید

      • اکبر

        خدا شاهده این تاسیا اینقدر انرژی که برای کوبیدن سرورشون گذاشتن رو اگه رو تیم خودشون میذاشتن ما هر سال اینقدر راحت قهرمان نمیشدیم

      • رضا

        دقیقا

      • م

        با همین افکار چرت و پرت هست که چند ساله هیچی نشدید!!!!
        تا کی ميخوايد با این خزعبلات خودتون رو گول بزنید?!!!
        خوش به حال مدیران و مربیان و بازيکناي تیمتون که هميچين هوادارايي دارن که همه کم کاری ها و ناتوانی اونا رو به حساب عوامل بیرونی ميذارن و اونا هم ازین سادگی نهایت سواستفاده رو ميبرن....

      • مجتبی

        خب ...الان راحت شدی ...برو تیمتو تشویق کن شاید سهمیه بگیرید

      • بی نام

        تاکورشودچشم ان که نتوان دیدحسادت چشم راکوروعقل راازبین میبرد

      • بدون نام

        یه پارچ آب جوش بریز اونجات بدتر بسوزه کیسه کش

      • علی

        نابودی کامل کیسه آرزوی همه ماست
        چون تا زمانی که کیسه است فساد در مملکت زیاد است و کیسه باید به طور کامل نابود شود

      • حمزه

        دوست داره ,زورش میرسه , میتونه شما هم میتونید یاالله , سرورتون جام رو برد شما هرچی میخواید بگید اره ما با کمک وزیر جام میاریم میتونیم میتونیم میتونیم
        اب رو بریز همونجا که داره بدجور میسوزه

      • بدون نام

        ۴قهرمانی ۶معروف میشود ۱۰
        یعنی ۱۰قهرمانی پرسپولیس
        کیسه ها سعی کنید یه عدد دیگه پیدا کنید

      • شیشعلی منصوریان

        کم داری داداش،،،بچه فوکلی تو بگی فوتبال چیه؟وگرنه حرف بچه گونه نمیزدی،،،رقیبا نمیتونن بازیاشون رو ببرن تقصیر وزیر چیه؟

      • بدون نام

        یک کلمه هم از مادر عروس بشنویم، و اما سوزش پوکر ادامه دارد.

      • بدون نام

        من خودم استقلالی ام و باید اعتراف کنم تمام حرف هایی که استقلالیا میزنن فقط برا اینه که ارزش قهرمانی های پرسپولیس رو بیارن پایین وبرای بی عرضه گی تیم خودمون دلیل بیاریم

      • پرویز

        اقای بدون نام عوض اینکه مدیران و کادر فنی استقلال را به دلیل کسب نتایج ضفیف مورد شماتت قرار دهید فقط به دنبال فرافکنی هستید و چند سال است از وزیر وکیل نماینده و .... برای پوشاندن ضعفهای خودتان استفاده می کنید بیدار باشید مجید در حد و اندازه سرمربیگری لیگ برتر نیست چه برسد به استقلال به عبارت ساده این کت برای ایشان خیلی گشاد است افتاددددد

      • بدون نام

        حالا لازم نیست آنقدر حرص بخوری .فهمیدیم حالت بده

      • علی

        واقعا بی انصافیه حرفتون

    • hamid

      خدا نگذره ازشون که چند ساله استقلال رو متلاشی کردن . خدا جای حق نشسته و تاوانش رو میدن این مدیران پلید

    • بدون نام

      قهرماني لياقت ميخواهد ودرحال حاضر لياقت پرسپوليس ازهمه ي تيمها بيشترهست

    • H.Yari

      قلعه نوعی اگه راست میگه به تیمهای ضعیف بره و اونا رو بالا بیاره. به تیم پر امکانات رفتن که کار شاغی نبست

    • پرسپولیسی ج

      بازی کیسه با سوراختور مساوی شد وزیر پرسپولیسیه خخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وزیر به قائدی گفته بود شوت به تیرک بزن نه دروازه.خخخخخخ۶۶۶۶۶۶

    • رامین

      بعد از جریان حسین هدایتی باید پای باشگاه پیروزی!! به دادگاه باز میشد اما آقایان وزارتخانه به هر شکل نگذاشتند،
      دور نیست زمانی که پرونده باشگاه منجر به انحلال آن شود!!!!!
      کجاست سکه های بیت المال که در جیب امثال سید خلال رفته؟!

    • محمدمهدی محمدی

      اس اس باقایدی۳۵کیلویی میخواست قهرمان بشه اوناعمرااگه بتونندسهمیه بگیرنن ای خط واین نشان-______^^

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سهنیه لیگ دسته سوم دم دستشونه.خخخخخخ آخه یکبار قهرمان دسته۳ شدن.!!!!

      • بدون نام

        تیم سوم لیگ و سلطانی پولیس

    • بهروز

      سایر تیم هایی که نشون دادند توانمندی رسیدن به صدر جدول را نداشته اند ، بهتر است به جای فرافکنی کلاه خود را به احترام پرسپولیس و هواداران چند ده میلیونی این تیم از سر بردارند!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین

      • بدون نام

        دمت گرم. تاسیون باید درس بگیرند که عوض خیالبافی و توهم گرایی تلاششونو در میدون سبز فوتبال زیاد کنند.

      • علی

        چرت و پرت گفتن هم حد واندازه ای داره این کیسه ها خودشون با این اراجیفی که میگویند دلخوش کردهاند وقتی عضو هیئت مدیره اش شعور ومعرفت نداره که به تیمهای دیگه احترام بزاره چه انتظاری از بقیه شون هست

    • مهدی جلالی

      خجالت داره بخدا به تیم قهرمان باید احترام گذاشت

    • hamidjamali

      پاپسک کنید کیسه ها ، شاید تو لیگ موندید بجنگ برای بقا... بقا بقا

    • بدون نام

      این حرفا چیه که مثلث تاس راه انداختن وزیرورزش گفت مدافع شله زردپاس روبه عقب بده که گل بخورن. درضمن ماکه با برانکو 7تاجام گرفتیم فراری دادن چی بگیم ما که کالدرون مربی موفقی بودفراریش دادن بندازیم گردن وزیرورزش نه این حرفا نیست ما تلاش می‌کنیم قهرمان میشیم مثل اون سالی که با تفاظل گل قهرمانی دادیم به استقلال خوزستان طرف دارامون تیم تشویق کردن حالاهم نتیجش شده این درآخرین بگم سال آینده هم ما قهرمانیم تاسیون برن برای نایب قهرمانی

    • تماشاگر

      جمشیدیان، یک کارشناس حقیقت گو و نکته سنج و دقیق است. او. سپاهان را به خوبی تجزیه و تحلیل کرده است. هدف گداری سپاهان، باید روی تکرار نایب قهرمانی باشد. پرسپولیس، قهرمان جام حذفی و سوپرجام ۱۳۹۹ است. شک نکنید.

    • قرمزته

      میگم خجالت نمیکشید بس کنید این چرندیات را بابا نوار کاست عوض کنید همه دیگه با وسائل مدرن سروکار دارن هرروز همان حرفهای همیشگی تقصر شما نیست مقصرهواداران پرسپولیس هستند که جواب شما میدن بگذار مثل سگ واق واق کنید دیگه نباید جوابتون دادچون هیچی حالیتون نیست

    • بدون نام

      پرسپولیس نه تنها امسال با قدرت و صلابت قهرمانه که سالهای سال آرزوی قهرمانی را بر دل حریفاش میذاره حسود هرگز نیاسود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج