جاباما
۱۰۱۵۰۲۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نوری همدانی: نگران وضعیت معیشت مردمیم

مرجع تقلید شیعیان با اظهار نگرانی شدید از وضعیت معیشت مردم گفت: مکرر گفتیم مسئولان همه‌چیز کشور را با تحریم گره نزنند، واقع مطلب این است که هیچ نظارتی در بازار وجود ندارد و قیمت‌ها بدون نظارت بالا می‌رود.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از دفتر آیت‌الله نوری همدانی، این مرجع تقلید در دیدار یکی از مسئولان گروه‌های جهادی طلاب، با اظهار نگرانی شدید از وضعیت معیشت مردم اظهار داشت: مکرر گفتیم مسئولان همه‌چیز کشور را با تحریم گره نزنند، واقع مطلب این است که هیچ نظارتی در بازار وجود ندارد و قیمت‌ها بدون نظارت بالا می‌رود.

وی ادامه داد: گاهی برای خرید می‌روم، می‌بینم دو مغازه مجاور هم یک جنس از یک شرکت با دو قیمت متفاوت عرضه می‌کنند و یا محصولات داخلی را از کشاورزان زحمت‌کش به قیمت بسیار کم خریداری می‌کنند، ولی به دست مصرف‌کننده با قیمت بالا می‌رسد، این کار دیگر ربطی به تحریم ندارد. باید نظارت و اشراف باشد و یک مدیریت صحیحی صورت بگیرد.

عده‌ای به دنبال القای این مطلب هستند که راه نجات سازش با آمریکا و غرب است

مرجع تقلید شیعیان افزود: تجربه نشان داد ما با همین نیروهای جوان و امکانات می‌توانیم بخشی از مشکلات را حل کنیم، البته عده‌ای به دنبال القای این مطلب هستند که راه نجات سازش با آمریکا و غرب است، درحالی‌که دیدند آمریکا چه کرد مگر عده‌ای دنبال همین سازش نبودن و نرفتن ولی همه دیدن آمریکا با قرارداد رسمی تأییدشده خودشان چه کرد و همه‌چیز را زیر پا گذاشت.

آیت‌الله نوری همدانی بیان کرد: اعتماد مجدد به آمریکا و غرب با این خیانت‌ها و بدعهدی‌ها قابل‌پذیرش نیست و باید به‌جای دل دادن به غرب و آمریکا به نیروهای خودی اعتماد کرد، البته نه به این معنا که با دنیا قهر باشیم، بلکه با در نظر گرفتن عزتمان با کشورها ارتباط برقرار می‌کنیم که در این میان، رژیم صهیونیستی و آمریکا مستثنا هستند.

وی در ادامه به اهمیت جایگاه ولایت‌فقیه پرداخت و تأکید کرد: در این سال‌های اخیر، رهبری شعار سال را معمولاً اقتصادی بیان کردند و نقشه راه برای اجرای مسئولان بیان داشته‌اند ازجمله حمایت از کالای ایرانی، حمایت از تولید داخلی، جهش تولید و اقتصاد مقاومتی بوده، اما باید دید آیا مسئولان به وظایف خود عمل کرده‌اند؟ توصیه می‌کنم مسئولان ازجمله دولت و مجلس هرچه سریع‌تر به وضعیت معیشت مردم رسیدگی کنند، نظارت جدی در بازار انجام شود و به کمک هم از این مشکلات ان‌شاءالله عبور کنیم.

آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: مردم به ما نامه می‌نویسند که چرا مراجع تذکر نمی‌دهند، درحالی‌که مراجع و رهبری معظم مکرر تذکر داده و مسئولان را به خدمت به مردم توصیه می‌کنند، بنده به‌عنوان یک طلبه از حوزه قم خصوصی و عمومی از مسئولان خواسته‌ام و خواهش کرده‌ام به این مردم خدمت کنید، این مردم همیشه درصحنه بوده‌اند و هستند، این مردم زیر بار ذلت نرفته و نخواهند رفت، این مردم انقلابی هستند نظام و رهبری را دوست دارند، منتها مشکلات اقتصادی و معیشتی آن‌ها را ناراحت کرده که باید همه کمک کنند تاحل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج