۱۰۱۵۰۷۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

کووید پارتی، جان مرد آمریکایی را گرفت

یک مرد آمریکایی در شهر سن آنتونیوی تگزاس در تلاش برای اثبات اینکه بیماری کرونا فقط یک شایعه است به این بیماری مبتلا شد و مرد.

ایسنا: یک مرد آمریکایی در شهر سن آنتونیوی تگزاس در تلاش برای اثبات اینکه بیماری کرونا فقط یک شایعه است به این بیماری مبتلا شد و مرد.

این مرد که در دهه سوم زندگی خود بود پس از شرکت در یک مهمانی به اصطلاح "کووید پارتی" به کرونا مبتلا شد.

هنوز بسیاری از افراد در سراسر جهان بر این باورند که بیماری‌ کووید-۱۹ وجود نداشته و فقط یک شایعه است. در چنین مهمانی‌هایی افراد برای اثبات اینکه به بیماری مبتلا نشده یا اگر بشوند نیز نیازی به قرنطینه ندارند، شرکت می‌کنند.

این مرد آمریکایی پس از حضور در یکی از این مهمانی‌ها به شدت بیمار شده است. به گفته پزشک درمانگر این فرد، وی پیش از مرگ خود به اشتباهش اعتراف کرده و اذعان داشته که پیش از این تصور می‌کرده بیماری کرونا تنها یک شایعه و فریب است.

در حالی که تاکنون حدود ۱۳ میلیون نفر در سراسر جهان به بیماری کووید-۱۹ ناشی از کروناویروس جدید مبتلا شده و بیش از نیم میلیون نفر نیز جان خود را به دلیل ابتلا به آن از دست داده‌اند، هنوز بسیاری از مردم جهان آن را یک شایعه یا فریب می‌دانند. شایعات بی‌شمار و نظریه‌های توطئه بسیاری در ارتباط با کرونا ایجاد شده که یکی از مشهورترین آن‌ها این است که این بیماری یک فریب توسط دولت‌هاست تا مقامات با ایجاد محدودیت‌های ایمنی بتوانند جمعیت جهان را کنترل کنند.

پزشکان آمریکایی با انتشار این خبر بر لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک تاکید کرده و اعلام کرده‌اند که این بیماری جدی‌تر از آنچه تصور می‌کنیم بوده و می‌تواند با سرعت زیادی گسترش یابد.

بنا بر گزارش اسپوتنیک، ایالات متحده آمریکا در حال حاضر بیشترین شمار مبتلایان و قربانیان بیماری کووید-۱۹ را در جهان به خود اختصاص داده است و روند افزایش روزانه مبتلایان جدید به این بیماری نیز همچنان ادامه دارد. متخصصان بر این باورند در صورتی که مقامات به زودی قرنطینه سراسری را در این کشور برقرار نکنند، روند افزایش مبتلایان با تکمیل ظرفیت‌ بیمارستان‌ها منجر به افزایش شدید قربانیان کرونا خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج