جاباما
۱۰۱۵۱۷۵
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

رادو: با بیرانوند روز‌های خوبی را سپری کردیم

بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس از لذت قهرمانی با پرسپولیس می‌گوید.

خبرآنلاین: بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر توانست از یک بازی، سربلند خارج شود. او جدا از تاثیرگذاری بر برد تیم، موفق شد دروازه اش را بسته نگه دارد و سهم بزرگی در کسب سه امتیاز این دیدار ایفا کند. رادو حالا خوشحال ترین بازیکن پرسپولیس است زیرا در کنار این موفقیت ها، از این پس، دروازه بان شماره یک تیمش به حساب می آید و می تواند با توجه به این شرایط، روزهای شیرینی بسازد.

بازی سختی را بردیم

دیدار با ماشین سازی برای مان یکی از سخت ترین بازی های ممکن بود زیرا خارج از تهران و بدون حضور تماشاگران بود. ما در شرایطی هستیم که بازی با هر تیمی می تواند برای پرسپولیس یک چالش جدی بسازد و باید خیلی حواس مان را نسبت به شرایطی که داریم، جمع کنیم به همین علت می گویم بازی سختی را بردیم.

ماشین سازی می توانست گل بزند

ماشین سازی بازیکنان جوان و باانگیزه ای داشت. آنها برای بازی مقابل ما با تمام توان به زمین آمدند و اگر تمرکز نداشتیم، ممکن بود گل بخوریم چون این تیم می توانست با توجه به تلاش بازیکنانش، دروازه ما را باز کند ولی همه بازیکنان عالی کار کردند و در روزی که همه خوب بودیم به پیروزی رسیدیم.

گل محمدی بهترین نقشه را داشت

در این میان، کادرفنی ما هم بهترین تاکتیک و نقشه را برای کسب پیروزی داشت و می دانستیم چطور باید دروازه حریف را باز کنیم. ما حملات خوبی به خصوص در نیمه دوم داشتیم که می توانستیم به گل های بیشتری هم برسیم ولی با همین یک گل هم سه امتیاز حساس گرفتیم و به تهران برگشتیم تا آماده ادامه لیگ شویم.

از این پیروزی ها خوشحالم

من در این بازی هم موفق شدم دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارم. بدون شک این اتفاق به خاطر تلاش همه بازیکنان رخ داد. ما یک تیم متحد هستیم که در طول هر بازی، به یکدیگر کمک می کنیم و می توانیم بر روی بازی هم تاثیر مثبت بگذاریم. این شرایط باعث می شود که تیم مان به بهترین بردها برسد. از این پیروزی ها خوشحالم. من هر وقت برای تیمم بازی کردم، تلاشم این بود که بهترین عملکرد را ارائه کنم. در این فصل ۱۰ بار برای پرسپولیس به میدان رفتم که در همه این بازی ها به پیروزی رسیدیم و ۹ بار هم دروازه را بسته نگه داشتم. باید این آمار را تا پایان بازی ها حفظ کنم.

قهرمانی شیرین ترین حس دنیاست

قهرمانی با پرسپولیس شیرین ترین حس این دنیاست. من از زمانی که به پرسپولیس آمدم (فصل شانزدهم) توانستیم به سه قهرمانی برسیم و شرایط به شکلی پیش می رود که به قهرمانی چهارم هم نزدیک هستیم. حتی می توانیم در سال های بعد هم قهرمان شویم. به هر حال از این موضوع بسیار خوشحالم و می خواهم باز هم این اتفاقات برایم تکرار شود. امیدوارم همه بتوانیم به تیم کمک کنیم.

توانایی پرسپولیس بالاست

تیم ما بهترین فرم خود را دارد و در شرایطی قرار داریم که می توانیم مقابل هر حریفی به پیروزی برسیم. توانایی پرسپولیس واقعا بالاست و در زمان مربی گری برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون هم شرایط بسیار خوبی داشتیم. با استفاده از توان مان می توانیم به موفقیت های بیشتری هم برسیم چون پتانسیل تیم پرسپولیس در این سال ها بالا رفته و باید از این قدرتی که داریم، استفاده بهتری ببریم.

بیرانوند می تواند پیشرفت کند

علیرضا بیرانوند دروازه بان بسیار خوبی است و در این ۴ سال رفاقت صمیمانه ای با هم داشتیم. برایش آرزوی موفقیت می کنم. رابطه ما همیشه خوب بود و حالا هم مطمئنم او هر کجا باشد، برای موفقیت های پرسپولیس دعا می کند. بیرانوند می تواند پیشرفت های بیشتری کند. من مطمئن هستم به زودی او را در بهترین باشگاه ها می بینیم. بیرانوند برای پرسپولیس زحمات زیادی کشید و به عنوان یکی از بازیکنان تیم برایش آرزوی موفقیت می کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانیم اصل واصیل

      به امیدخداهمیشه موفقی رادوی دوستداشتنی ومتعصب.حقته که سالهادروازه بان شماره یک پرسپولیس کبیرباشیِ

    • پرسپولیسم ارزوست

      چقدر این پسر خوبه خدایا مگه میشه مگه داریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج