جاباما
۱۰۱۵۲۰۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ادامه تولید سریال «نجلا» زیرسایه کرونا

سریال محرمی «نجلا» با حضور آزیتا حاجیان، سارا رسول‌زاده و مهرداد ضیایی با رعایت برخی ملاحظات بهداشتی، در بوستان ولایت تهران در حال تصویربرداری است.

خبرگزاری مهر: سریال محرمی «نجلا» با حضور آزیتا حاجیان، سارا رسول‌زاده و مهرداد ضیایی با رعایت برخی ملاحظات بهداشتی، در بوستان ولایت تهران در حال تصویربرداری است.

خیرالله تقیانی‌پور کارگردان سریال محرمی «نجلا» درباره تولید این سریال در شرایطی که جامعه هنوز با بحران کرونا مواجه است و سختی‌های کار بیان کرد: شرایطی که داریم باعث می‌شود ریتم کار کندتر شود و به طور مثال صحنه‌های پر بازیگر و یا صحنه‌هایی که نیاز به هنرور دارد فعلاً تصویربرداری نمی‌شود.

ادامه تولید سریال «نجلا» زیرسایه کرونا

وی با اشاره به شرایط لوکیشن نیز گفت: در این شرایط سعی می‌کنیم کمتر لوکیشن را شلوغ کنیم. خدا را شکر در این پروژه کسی مبتلا نشده است و مشکلی فعلاً نداشته‌ایم.

این کارگردان درباره وضعیت فعلی پروژه نیز بیان کرد: در حال حاضر در بوستان ولایت در حال تصویربرداری هستیم و آزیتا حاجیان، سارا رسول‌زاده و مهرداد ضیایی جلوی دوربین هستند.

تقیانی‌پور درباره قصه این سریال بیان کرد: قصه «نجلا» در سال ۵۸ می‌گذرد و تحولات یک سال پس از انقلاب را به تصویر می‌کشد. در بخشی از داستان به پیاده‌روی اربعین هم پرداخته می‌شود. با این حال این مجموعه در وهله اول یک ملودرام عاشقانه است که ناخواسته در آن اتفاقاتی هم رخ می‌دهد.

وی در پایان درباره اضافه شدن بازیگران جدید به این سریال که در مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود، بیان کرد: در حال حاضر قرار نیست بازیگر جدیدی به پروژه اضافه شود.

«نجلا» به تهیه کنندگی سعید سعدی ساخته می‌شود و آزیتا حاجیان، حسام منظور، هدایت هاشمی، ملیکا شریفی‌نیا، سارا رسول‌زاده، سوگل طهماسبی، سید مهرداد ضیایی، مصطفی ساسانی، جواد پورزند، علی غابشی و مرتضی شاکر از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج