جاباما
۱۰۱۵۲۰۹
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

استقلال مقابل تراکتور بدشانس بود

پیشکسوت باشگاه استقلال، گفت: استقلال با این که حتی یک جلسه تمرین کامل هم نداشت اما مقابل تراکتور به مراتب بهتر بود و به دلیل بدشانسی در این مسابقه به پیروزی نرسید.

خبرگزاری مهر: اکبر کارگرجم اظهار داشت: استقلال روزهای سخت و پر از حاشیه‌ای را سپری کرد. آنها برای بازی با تراکتور حتی یک جلسه تمرین با تیم کامل هم نداشتند و مشکلاتی را از سر گذراندند که هر یک از آنها می‌تواند یک تیم را از پا در آورد. با این وجود بچه های ما مقابل تراکتور خوب بودند و حق آنها پیروزی بود. من به شخصه به این تیم احترام می‌گذارم.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: در دقایقی از بازی برتری کاملا با استقلال بود و موقعیت‌های خوبی روی دروازه تراکتور خلق شد و حتی یکبار هم دیرک دروازه به کمک آنها آمد. به این اضافه کنید که تیم ما در طول بازی اجازه خلق موقعیت را به تراکتوری‌ها نداد که این هم اتفاق خوبی بود.

کارگرجم در خصوص فاصله امتیازی زیاد با صدر جدول گفت: واقعیت این است که در هفته‌های پیش هم تیم ما شانس قهرمانی را از دست داده بود. اما امروزی که در آن هستیم هنوز برای سهمیه آسیا شانس دارد. موفقیت و قهرمانی برای این تیم امروز دست یافتن به سهمیه آسیا است و بازیکنان و اعضای کادر فنی ما باید تا آخرین لحظه برای آن تلاش کنند.

مدافع پیشین استقلال تاکید کرد: آنهایی که امروز به عنوان مربی و بازیکن در این تیم مسئولیت دارند باید بدانند دل ۳۰ میلیون هوادار برای آن می‌تپد و باید برای سربلندی آن تا آخرین لحظه تلاش کنند. نا امیدی و دست کشیدن از تلاش در قاموس استقلال نیست.

وی بیان داشت: شاید قهرمانی در لیگ برتر از دست ما رفته باشد، اما هنوز دو جام دیگر پیش روی ما قرار دارد و باید برای به دست آوردن آنها نهایت تلاش خود را به خرج دهیم. تیم ما اگر در لیگ برتر نتایج بهتری بگیرد و روحیه و انگیزه به بازیکنان بازگردد، می‌توانند قهرمان جام حذفی شوند تا هم یک جام بگیرند و هم از این طریق سهمیه آسیا را کسب کنند. ضمن این که موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا هم می‌تواند در دسترس تیم ما قرار داشته باشد، منوط به این که روحیه به این تیم بازگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پوکر سوزش

      شما هنوز شانس بالایی برا قهرمانی تو لیگ دارد اینطور نفرمایید روحیه تیم پایین میاد...

    • دومان

      استقلال میگهو۳۰ میلیون هوادار داره, پیروزی میگه ۴۰ میلیون داره, نمی دونم اینها این آمار روداز ثبت احوال گرفته ان یا اداره آمار و سرشماری

    • لجنپولیسی هار

      تو به فکر اون دنیات باش دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج