۱۰۱۵۲۵۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

توخل: تمرکز PSG فعلا لیگ قهرمانان نیست

توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن می گوید تمرکز تیمش در حال حاضر لیگ قهرمانان اروپا نیست و در حال حاضر فتح هر سه جام داخلی فرانسه را هدف گرفته.

ورزش سه: توماس توخل سرمربی PSG می گوید با اینکه دیدار تیمش با آتالانتا در لیگ قهرمانان دیداری دشوار خواهد بود ولی فعلا تمرکز او و تیمش بر رقابت دیگری معطوف است. پاری سن ژرمن طبق قرعه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف آتالانتا برود ولی در عین حال باید در فینال جام حذفی فرانسه به مصاف سنت‌اتین رفته و قبل از آن هم در فینال لیگ کاپ این کشور با لیون دیدار کند.

توماس توخل با اذعان به اینکه در ماه آگوست در بازی مقابل آتالانتا در لیسبون او و تیمش کار دشواری خواهند داشت می گوید در حال حاضر تمرکز PSG بر کسب افتخارات داخلی است و این تیم مصمم است که هر سه جام فرانسه را از آن خود کند.

توخل در این باره گفت:" بازی با آتالانتا دشوار است که البته عجیب هم نیست چون این بازی در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان برگزار می شود. هشت تیم خواهان قهرمانی در این رقابتها هستند و هر تیمی می تواند سه بازی باقیمانده‌اش را با پیروزی تمام کند. در اینکه بازی با آتالانتا خیلی سخت خواهد بود هیچ شکی نیست. ما بازی اخیر آنها با یوونتوس را دیده‌ایم. آنها یک تیم متعادل و تهاجمی هستند و به شدت فیزیکی. ولی در حاضر نمی توانیم به این فکر کنیم".

سرمربی PSG در ادامه گفت:" چالش ما این است که با دو عنوان قهرمانی وارد لیسبون بشویم. ما در حال حاضر برای بازی با سنت‌اتین آماده می شویم. این تنها بازی‌ای است که برای آن آماده می شوم. بعد هم درباره بازی لیون فکر می کنیم. بعد از آن فکر کنم ۱۲ روز وقت خواهیم داشت که برای بازی با آتالانتا آماده شویم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج