جاباما
۱۰۱۵۲۹۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

واکنش به انصراف عوامل «شنای پروانه» از اکران

دبیر شورای صنفی نمایش گفت: توصیه ما به سازندگان فیلم «شنای پروانه» ادامه اکران است، چون در غیر این صورت نظم سینما به هم می‌ریزد.

ایسنا نوشت: دبیر شورای صنفی نمایش گفت: توصیه ما به سازندگان فیلم «شنای پروانه» ادامه اکران است، چون در غیر این صورت نظم سینما به هم می‌ریزد.

مرتضی شایسته در پی اعلام انصراف تهیه‌کننده فیلم «شنای پروانه» از اکران به احترام کادر درمان کشور، بیان کرد: برای این اتفاق با شورای صنفی نمایش هماهنگی صورت نگرفته و توصیه روز گذشته (۲۲ تیرماه) ما هم در شورا به آقای صدرعاملی (تهیه‌کننده فیلم)، ادامه کران بود. این مطابق قانون نیست که هر کسی شرایط را آن‌طور که خودش می‌خواهد مناسب ندید، تصمیم بگیرد فیلمش را از پرده پایین بکشد. این کار نظم سینما را به هم می‌ریزد. بنابراین توصیه ما به ادامه اکران است و غیر از این هم نخواهد بود، مگر این‌که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کند فعالیت سینما به صلاح نیست که فعلا هم چیزی اعلام نکرده‌ است.

واکنش به انصراف عوامل «شنای پروانه» از اکران

شایسته گفت: به هر حال هر کسی که در این شرایط فیلم خود را اکران می‌کند قطعاً بابت مخاطب و فروش آن نگرانی داشته و دارد، اما شرایط را پذیرفته است. تمام پرسنل و کارکنان سینماها پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت می‌کنند و سینما شرایط بهتری را نسبت به برخی دیگر از مراکز دارد.

دبیر شورای صنفی نمایش در پاسخ به این‌که با این حال با توجه به افزایش مبتلایان و فوتی‌های کرونا نسبت به اوایل تیرماه، اگر سازندگان این فیلم مایل به ادامه اکران در شرایط فعلی نباشند آیا شورای صنفی مانع می‌شود، گفت: در این‌باره شورای صنفی نمایش تصمیم‌گیری خواهد کرد، اما به طور کلی فکر می‌کنم اگر صاحب فیلمی نگران باشد، فیلمش را برای اکران ارائه نمی‌کند و وقتی اکران می‌شود یعنی شرایط را پذیرفته است. ضمن این‌که ما به هر حال تمهیداتی را هم برای این فیلم‌ها درنظر گرفته بودیم.

«شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت که بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر بود، با بازی جواد عزتی، امیر آقایی، طناز طباطبایی و مه‌لقا باقری همراه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج