۱۰۱۵۳۱۰
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

سپاهان - قلعه‌نویی؛ روز‌های پایان همکاری؟

فضای ایجاد شده در سپاهان و تحرکاتی که برای جانشینی قلعه‌نویی در این تیم صورت گرفته احتمال قطع همکاری در پایان فصل را بیشتر کرده است.

ایلنا: لیگ نوزدهم رو به اتمام است و در شرایطی که ۶ هفته تا پایان این دوره از رقابت‌ها باقی مانده تکلیف قهرمانی لیگ تقریباً مشخص شده و تیم‌های سپاهان، تراکتور، فولاد، صنعت نفت، شهر خودرو و استقلال به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستند.

این فصل از رقابت‌ها دومین فصل همکاری قلعه‌نویی با سپاهان در بازگشت به این تیم است و سرمربی طلایی‌پوشان هم مثل سایر تیم‌ها و مربیان در ۴ فصل اخیر در رقابت با پرسپولیس در رسیدن به قهرمانی موفق نبوده و همین موضوع انتقاداتی را علیه او به همراه داشته است و فشار این انتقادات به حدی بالا رفته که محافل غیر رسمی به دنبال معرفی گزینه جانشینی او روی نیمکت تیم اصفهانی بوده و گمانه‌زنی‌ها در این مورد با شدت زیادی در حال مطرح شدن است.

از گوشه و کنار خبر می‌رسد در باشگاه‌ هم افرادی هستند که در آتش این گمانه‌زنی‌ها می‌دمند و این موضوع سوای نتایج ادامه فصل، احتمال ادامه همکاری سپاهان با قلعه‌نویی برای فصل بعد را به حداقل رسانده و به نظر می‌رسد طرفین تمایل چندانی به ادامه کار ندارند.

با این وجود هنوز چیزی به طور قطع مشخص نیست و فعلاً تمرکز کادرفنی و باشگاه روی ادامه مسابقات لیگ و جام حذفی است و در این مورد در پایان فصل تصمیم گیری خواهد شد ولی با توجه به پایان قرارداد قلعه‌نویی با سپاهان در پایان فصل این احتمال می‌رود که روزها و ماه‌های پایانی حضور ژنرال در اصفهان را شاهد خواهیم بود.

قلعه‌نویی لیگ هجدهم در حالی به سپاهان آمد که این تیم در چند فصل قبل از آن نتایج خوبی نگرفته بود و در پایان لیگ هفدهم در رتبه چهاردهم جدول قرار داشت ولی توانست با صعود ۱۲ پله‌ای لیگ هجدهم را در رتبه دوم جدول تمام کند و در فصل جاری هم فعلاً دومین تیم جدول و یکی از مدعیان قهرمانی جام حذفی است ولی انتظارات بالایی که از او و تیمش می‌رود باعث شده بابت نرسیدن به قهرمانی تحت فشار قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • subasa ozara

      هر سال یه قرارداد توپل میبنده کلی بازیکن میاره آخرش تیمشم هیچ نمیشه

      پاسخ ها

      • حامی

        اگه قراره با بازیکن خریدن و ریخت و پاش هنگفت مربیگری کنی که هر کوری میتونه مربی باشه.

      • بدون نام

        احسنت

    • محبوب

      نویدکیا سرمربی سپاهان

    • بدون نام

      مافیا قبلا زد و بند میکرد

    • بدون نام

      اگربهترین بازیکنان راقعله نوعی بگیردبازهم نمی تونه اون تیم راقهرمان کنه چونکه سالهای قبل تیمها مثل این سالهاهزینه نمی کردن واویکه تازی میکردولی الان چراتیمی راقهرمان نمی کنه فقط دنبال برخ کشیدن توان فنی خودبه مربیان داخلی است چندساله که تیمی راقهرمان نکردپس کاربلدنیست هرکی دوره ای داردکه مال اوباتمام رسیده والاجزهزینه هیچی عایدباشگاهی نداردبارفنی اش پائین است خلاص مسی ورونادو وغیره ازجهان بهش بدن بازقهرمان نمیشه ازبس مغروره

    • جواد

      پر واضحه که تیم مافیا با فتل کجان

    • عاشق ایران و ایرانی

      قندلی اگه مافیا را کنار بگذاره در هیچ تیمی موفق نمیشه . قندل هر جابی مربیگری کرده ی لشکر بازیکن تاپ میخره و با پولای کلانی که بریز و بپاش میکنه دوم یا سوم میشه

    • عاشق ایران و ایرانی

      قهرمانیهایی که قندلی با استقلال و سپاهان گرفته کلا بوداره و اگر موشکافی بشه همه قهرمانیها را باید پس بده و ....

    • تماشاگر

      شکست های اخیر مس رفسنجان به همین دلیل است. چون شایعه شده قلعه نوعی سرمربی مس رفسنجان می شود و همه بازیکنان دسته اولی را اخراج می کند. آنها هم کار را شل کرده اند و نزدیک صدرنشینی را از دست بدهند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج