جاباما
۱۰۱۵۳۳۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

درگیری حین برخورد با متخلفان محیط زیست

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از گروگانگیری و درگیری مسلحانه حین عملیات برخورد با متخلفان قطع و قاچاق درختان بلوط در این استان خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از گروگانگیری و درگیری مسلحانه حین عملیات برخورد با متخلفان قطع و قاچاق درختان بلوط در این استان خبر داد.

علی محمدی‌مقدم از برخورد قاطع و قانونی با متخلفان قطع درختان بلوط و قاچاقچیان چوب و زغال در جنگل‌های استان چهار محال و بختیاری خبر داد و گفت: طی گزارشات واصله مبنی بر قطع شبانه درختان جنگلی بلوط در منطقه کوهستانی کهیان (معروف به برفاب) شهرستان لردگان، مأموران یگان حفاظت با انجام تحقیقات لازم و کمین در منطقه حضور یافتند.

وی افزود: متخلفان با مشاهده مأموران یگان حفاظت، اقدام به استفاده از سلاح گرم و شلیک و تیراندازی به سمت ماموران کردند.

محمدی‌مقدم اضافه کرد: در این درگیری مسلحانه یکی از ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان لردگان گروگان گرفته و خودروی سواری حامل چوب غیرمجاز متواری شد.

وی ادامه داد: با ورود دادستان و فرمانده انتظامی شهرستان و اعزام نیروهای انتظامی (پاسگاه انتظامی ریگ) مأمور منابع طبیعی از چنگ گروگان‌گیران آزاد و متخلفان از محل متواری شدند.

محمدی‌مقدم تصریح کرد: هم اکنون متخلفان شناسایی شده‌اند و پرونده آن‌ها به جرم قطع غیرمجاز درختان، درگیری مسلحانه و گروگان‌گیری، برای دستگیری متخلفان و توقیف خودروی حامل چوب به مرجع قضایی ارسال شده است.

وی از مردم خواست که هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی را از طریق شماره ۱۵۰۴ تلفن امداد و نجات جنگل و مرتع به یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اطلاع دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج