۱۰۱۵۳۴۳
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

عمران‌زاده: بازی در آبادان با این دما، فاجعه است

در حال حاضر تمام فکر و ذکر من نساجی است چون آبروی فوتبالی من اینجاست ولی فقط می توانم بگویم که حال و روز استقلال خوب نیست.

ورزش سه: حنیف عمران زاده مربی تیم نساجی به سئوالات خبرنگاران ورزش سه در حاشیه تمرین دیروز پاسخ داد . او درباره تساوی با نفت آبادان گفت: از کسب این نتیجه راضی نبودیم چرا که ما راحت می توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم و ۳ بازی خارج از خانه را پشت سر هم ببریم. ولی متاسفانه دمای هوا در آبادان خیلی بالا بود. تاکنون در این موقع از سال، هیچ مسابقه ی فوتبالی در آبادان برگزار نشده است و چنانچه شرایط به شکل عادی پیش می رفت، لیگ در اردیبهشت به پایان می رسید و در این موقع از سال در آبادان بازی نمی کردیم. چرا که دمای هوای در آبادان واقعا فاجعه بود و با این وجود، ما موقعیت های زیادی خلق کردیم و می توانستیم برنده ی بازی باشیم.

عمران زاده در مورد جایگاه نساجی در جدول رده بندی گفت: تیم ما متشکل از دو گروه از بازیکنان با تجربه و جوان است و همین باعث شده تا تیم یکدستی داشته باشیم. تنها بدشانسی ما این بوده بازی هایمان را بیرون از خانه انجام داده ایم. تنها یک دیدار مقابل فولاد را میزبان بودیم که آن هم لغو شد.

وی افزود: امیدوارم در لیگ آینده تماشاگران بتوانند به ورزشگاه ها بیایند. از جمله بازیهایی که در قائمشهر برگزار می شود. چرا که نساجی با هوادارانش زنده است و آنها یار دوازدهم ما هستند و روی کسب نتیجه تاثیر دارند. ما بدشانس هستیم که از وجود تماشاگرانمان محرومیم و امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که در فصل بعدی، شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاهها باشیم.

عمران زاده در خصوص چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی گفت: تاثیر گرمای هوا بر روی چمن مصنوعی، بیشتر از چمن طبیعی است و امیدوارم مسئولین برای استان مازندران فکری کنند چراکه در همه جای ایران ورزشگاهها دارای چمن طبیعی هستند بجز استان مازندران که یک استان سرسبز و پر از جنگل است. امیدوارم استاندار محترم مازندران در این زمینه به مسئولان کمک کند، بخصوص شهر قائمشهر. نداشتن چمن طبیعی برای این شهر کمی عجیب غریب است.

مربی نساجی درخصوص مصاحبه ای که از او منتشر شده بود با این مضمون که اتفاقات خاصی به نفع یک تیم رخ می دهد گفت: منظور من از آن صحبتها فقط احقاق حق نساجی بوده است. من دنبال کری خواندن نبودم. من الان بازیکن نیستم و در نساجی داری مسئولیت هستم و به دنبال احقاق حق تیمم بوده ام. منظور من از آن صحبتها، تیم پرسپولیس نبوده است و تنها در خصوص دیدار نساجی و فولاد حرف زده ام و کمیته انصباطی می تواند در این خصوص رای بدهد.

وی گفت: من از ۱۰ سال پیش با مدیران نساجی در تماس بوده و عاشق این تیم هستم. چند سال پیش قصد داشتم به عنوان بازیکن برای نساجی بازی کنم ولی قسمت نشد اما الان به عنوان مربی در اختیار این تیم هستم.
عمران زاده در پایان در خصوص شرایط این روزهای تیم استقلال گفت: در حال حاضر تمام فکر و ذکر من نساجی است چون آبروی فوتبالی من اینجاست ولی فقط می توانم بگویم که حال و روز استقلال خوب نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد آبادانی

      دوباره برید بیمارستان مسیح مهاجری تست بدید با دستگاههای فوق پیشرفته شاید دوباره آمارتون زد بالا بازی هم لغو شد

    • علی

      نگران نباش وزیر ورزش دستور داده اکاندیشن براتون نصب کنند
      آقای پوز تو اگر داری ۱ روز میای جنوب ما روزانه داریم تو این گرما کار میکنیم نمیخوای بیای ویزای ترکیه آمادست میتونی بری بگیری

    • ایرانی

      هوای گرم آبادانم تقصیر پرسپولیس و شخص وزیر ورزشه.....یعنی چی دمای هوا بالای ۵۰ درجس....یعنی چی....

    • بدون نام

      مسابقات روتموم کنید کیسه روقهرمان کنیدچندروز دیگه میگن تماشاگرها نیستن متضرر شدیم بعدش میگن وی ای ار نیست فاجعه شده تهشم میگن چراما۱۱نفرحریفم ۱۱نفرپس دوگل اوانس ندن فاجعه ای دیگر است نمیدونم چرا خبرنگاران بااینا مصاحبه میکنن شایدبخاطر کرونا باشه یکم حتی خود طرفداراشونم به عداهای کشکی اینا بخندن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج