۱۰۱۵۳۸۳
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

اسدی: افکار «تراکتور» درگیر بازی‌ها نیست

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: سال گذشته با بحث تبانی دروازه بان خود، تیشه به ریشه‌شان زدند و امسال هم بر خلاف تمام تیم ها در قبال بحث کرونا معکوس عمل کردند.

خبرگزاری مهر: مرتضی اسدی در خصوص وضعیت تراکتور تبریز پس از شروع دوباره رقابت های لیگ برتر که به دلیل شیوع جهانی بیماری کرونا با تعطیلی چهار ماهه همراه بود گفت: وضعیت خوبی در این تیم حاکم نیست. هواداران از تراکتور انتظار ماندن در کورس قهرمانی را داشتند. نتایج چند هفته اخیر باب میل طرفداران تراکتور نیست. این تیم نظم تاکتیکی خود را کاملا از دست داده و افکارش درگیر بازی ها نیست.

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور تبریز افزود: تراکتور تمرکز لازم برای بازی کردن ندارد چون هدف مشخصی برای خودش ترسیم نکرد. این تیم باید مدیریت می شد. همه تیم ها ناچار شدند در لیگ برتر بازی کنند اما حواشی تراکتور به خودش بیشتر از بقیه لطمه زد. اگر تراکتور قرار بود بازی کند بایستی تمرکز خودش را حفظ می کرد.

وی با اشاره به بی تدبیری مدیران باشگاه تراکتور تصریح کرد: سال گذشته با بحث تبانی دروازه بان خود، تیشه به ریشه این تیم زدند و امسال هم بر خلاف تمام تیم ها در قبال بحث کرونا معکوس عمل کردند. تیمی که می خواهد قهرمان شود باید اهداف بلندپروازانه تری داشته باشد.

اسدی یادآور شد: حالا شانس قهرمانی تراکتور نزدیک به صفر است و این تیم باید فکر سهمیه گرفتن باشد. تراکتور با تمام وعده ها در دو فصل به قهرمانی نرسید ولی حالا شرایط برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

این مدافع پیشین سرخپوشان تبریزی خاطرنشان کرد: بزرگترین مشکل این تیم بازیکن نیست بلکه مدیریت در باشگاه است. البته قطعا حضور مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی مانع از هرگونه مشکل فنی می شود اما واقعیت این است که تراکتور مشکل شدید مدیریتی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بعد از مدتها یک نفر از تیم تراکتور پیدا شد که منطقی و درست حرف بزنه.

      پاسخ ها

      • موسوی

        دقیقا. تعجب کردم از این صحبتهای منطقی از یک سوراختوری ها!!

    • بدون نام

      خدارفتگانت رابیامرزه که حقیقت را گفتی واقعا حیف از تراکتور که زنوزی مدیرش باشه اخه ورزش فقط با پول داری نیست فن مدیریتی هم میخواد که متاسفانه این زنوزی بیسواد نداره وهرسال برای تیم محبوب تراکتور مشکل درست میکنه

    • عبادی

      یاشاسین اسدی حرف دل میلیون ها طرفدار تراکتور رو زد یاشاسین با غیرت اسدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج