جاباما
۱۰۱۵۴۱۶
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

پاسخ مدیرعامل استقلال به حرف‌های اولیایی

مدیرعامل باشگاه استقلال ادعاهای برخی افراد در خصوص دخالت دیگران در باشگاه استقلال را قویا تکذیب کرد.

ورزش سه: صبح امروز کاظم اولیایی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در اظهارنظری اعلام کرد احمد سعادتمند اختیاری در امور اداری ندارد که این مساله با واکنش مدیرعامل باشگاه مواجه شد.

احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال در این خصوص عنوان کرد: من نمی دانم مبنای این ادعاها چیست ولی ما در انتخاب، مذاکره و عقد قرارداد با اسپانسرها و کلیه موارد با هماهنگی هیات مدیره اختیار تام داریم و تا امروز هم هیچ موردی وجود نداشته که بخواهیم قرارداد ببندیم و اقداماتی مثبت برای باشگاه انجام دهیم و کسی مانع شود.

وی ادامه داد: همه می دانند در چه زمان و موقعیتی به استقلال آمده ام که شاید کمتر کسی می توانست در این برهه مدیریت باشگاه استقلال با دنیایی از بدهی های ارزی و ریالی و مشکلات حقوقی و فنی بپذیرد .اینکه بیرون گود باشیم و ادعا کنیم کار سختی نیست با آگاهی کامل آمده ام و به تمامی مشکلات واقف هستم چندین بحران بزرگ را در کوتاهترین زمان ممکن و در بدترین شرایط اقتصادی و بروز ویروس کرونا برطرف و حل و فصل کردیم اقدامات بسیار خوبی را انجام و اقدامات بی سابقه ای در دست اجرا و برنامه جامع و کامل ۳ ساله داریم و اگر دلسوزان مدعی اجازه دهند مورد به مورد در زمان خودش عملیاتی خواهد شد .

مدیرعامل استقلال همچنین گفت: آیا این دلسوزان انتظار دارند ظرف مدت سه ماه تمامی مشکلات آن هم مشکلاتی چون قراردادهای نجومی بی فایده کارشناسی نشده که متاسفانه دست نامحرمان هم در آن ها دیده می‌شود و میلیارد ها تومان پول بیت المال این مملکت را هدف قرار داده برطرف نماییم چرا طی سالیان متمادی این اتفاق نیافتاده حال که تیم و بچه های با غیرت آن در شرایط کرونا با همه وجود تلاش می کنند و یکی دو تا عزل و نصب بهانه ای شده برای سرکوب باشگاه بزرگ و اعلام و اظهار نظر عزیزان باید اعلام کنم هدفمند تر از گذشته با عزمی جزم و اراده ای مصمم با کمک هواداران باشگاهی رویایی خواهیم ساخت هواداران برای فصل بعد خواهند دید شادی را به این صاحبان اصلی بر می گردانیم افتخارات دیگر را به تالار بی شمار افتخارات پر طرفدارترین تیم در آسیا و پر آوازه ترین باشگاه ایرانی قاره کهن اضافه خواهیم کرد .

سعادتمند در پایان افزود: ضمن ارج نهادن به تمامی نظرات منتقدان و دلسوزان واقعی استقلال از سایر عزیزان هم می خوام به باشگاه خودشان وقت بدهند حتی معجزه هم نمی تواند ظرف ۳ ماه صورت گیرد. با آرزوی سلامتی برای تمامی اعضای باشگاه بزرگ استقلال و هواداران دلسوز و متعصب آبی دل.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رهام

      خیلی جالبه پرطرفدارترین و پرافتخارترین تیم آسیا.عروس آسیا 6 العین

    • محمدمهدی محمدی

      بلخ پرطرفدارترین توخواب

    • سجاد خیاط

      این آسیا شما رو بیچاره کرده سی سال پیش دوتا چهار جانبه بردین الان تو باد او ن خوابیده

      پاسخ ها

      • پرویز

        واقعا که شما لنگیها خیلی رو دارید رو که نیست سنگ پا قزوینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج