جاباما
۱۰۱۵۴۴۷
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

ابهام در علت انفجار ناو آمریکایی

ساعت‌ها از زمان شروع آتش‌سوزی و انفجار در ناو جنگی «یواس‌اس بونهوم ریچارد» آمریکا می‌گذرد، اما هنوز دلیل این حادثه مشخص نیست و برخی گزارش‌های اولیه از برگشت شعله یا فشار بیش از حد به‌محض گرم شدن محفظه کشتی حکایت دارد.

ایرنا: ساعت‌ها از زمان شروع آتش‌سوزی و انفجار در ناو جنگی «یواس‌اس بونهوم ریچارد» آمریکا می‌گذرد، اما هنوز دلیل این حادثه مشخص نیست و برخی گزارش‌های اولیه از برگشت شعله یا فشار بیش از حد به‌محض گرم شدن محفظه کشتی حکایت دارد.

به گزارش روز دوشنبه شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، ۱۶۰ نفر زمانی که این ناو در اسکله سن‌دیگو پهلو گرفته بود و دچار آتش سوزی و انفجار شد، داخل کشتی بودند.

ابهام در علت انفجار ناو آمریکایی

همه خدمه از کشتی تخلیه شدند و ماموران آتش نشان از ۹ صبح روز یکشنبه برای اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند.

ماموران آتش نشان برای محاصره آتش، فضاهای مختلف کشتی را پاکسازی کردند.

مشخص نیست که چه چیزی باعث آغاز آتش سوزی شده است. زمانی که اولین گزارش ها از وقوع آتش سوزی در صبح روز یکشنبه منتشر شد، گفته شد که آتش در محل ذخیره پایینی کشتی روی داده است، فضایی باز و وسیع که مقادیر زیادی تجهیزات دریایی و وسایل دیگر در آن ذخیره می شود.

مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا در جریان اوضاع جاری در ناو حادثه دیده قرار گرفته است.

براساس اعلام نیروی دریایی آمریکا، ناو جنگی یواس‌اس بونهوم ریچارد یک ناو هجومی آبی خاکی است.

ناو آمریکایی بونهام ریچارد که از سال ۱۹۸۸ وارد نیروی دریایی آمریکا شده است، ۲۵۷ متر طول دارد و نزدیک به ۱۰۰۰ نفر خدمه در آن خدمت می کنند.

با توجه به ابعاد فاجعه، به نظر می رسد مقام های آمریکایی درخصوص اخبار واقعی تلفات و خسارات ناشی از آن پنهانکاری می کنند. پنتاگون با گذشت ساعت ها از شروع آتش‌سوزی در این ناو جنگی، همچنان درباره علت وقوع حادثه سکوت کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      بما چه ربطی داره مابهتره بفکر اقتصاد کشورخودمون باشیم و توضیح درباره نو کنارک که توسط موشک خودمون غرق شد وکلی جوان کشته شد چقدر شماها خاله زنکین

    • بدون نام

      خدا کمک کنه خاموش بشه

    • وحید

      ابهام!؟؟؟؟ آها مثلا یعنی شما دست داشتید!؟؟ کلاس میخوایید بذارید وآبرو بخرید که این خرابکاریهارو موجه کنید. جان هرکی دوست دارید شما سکوت کنید سنگین ترید هربار تکذیب کردید بعدا معلوم شد درست بوده وهربار هم تایید کردید بعدا معلوم شد دروغ بوده. دیگه عالم وآدم میدونن حتی پشه هم نميتونه نزدیک تاسیسات وتجهیزات نظامی آمریکا بشه. ابر قدرت جهان هست. جالبه ظریف تو جمع دانشجویان خودش با زبان خودش میگه آمریکا با یه بمب اش میتونه کل سیستم دفاعی مارو فلج کنه،بعدا اومده تو مجلس عربده میکشه دوستان دوستان دوستان دوستان آمریکا را ابر قدرت نکنیم. ظریف وتیمش بزرگترین خیانت را به ما وکشور کردند وما خواستار محاکمه هستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج