جاباما
۱۰۱۵۵۵۶
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

قتل نوجوان ۱۷ساله در عروسی کرونایی!

نزاع مرگبار اتباع خارجی که از جشن عروسی در یکی از تالارهای مشهد آغاز و به بیرون از تالار کشیده شد، به قتل نوجوان ۱۷ ساله مهمان انجامید.

روزنامه خراسان: نزاع مرگبار اتباع خارجی که از جشن عروسی در یکی از تالارهای مشهد آغاز و به بیرون از تالار کشیده شد، به قتل نوجوان ۱۷ ساله مهمان انجامید.

این حادثه در دقایق اولیه بامداد روز گذشته در حوزه استحفاظی پاسگاه انتظامی هلالی مشهد، زمانی رخ داد که در شب های وحشتناک کرونایی و در شرایطی که مشهد در وضعیت قرمز قرار دارد، جشن عروسی در یکی از تالارهای اطراف منطقه التیمور برگزار شد.

عقربه های ساعت دقایق اولیه بامداد را نشان می داد که دو جوان در حالت «چشم تو چشم!» قرار گرفتند. همین نگاه معنی دار منجر به مشاجره لفظی بین سه برادر از یک سو و چند هموطن دیگرشان از طرف دیگر شد. بنابر گزارش خراسان، در همین حال متصدی تالار، آن ها را که طبق برخی اظهارنظرها، حالت طبیعی نیز نداشتند، به بیرون از تالار راهنمایی کرد تا درون تالار نزاعی رخ ندهد اما این مشاجره به خاطر غرور چند جوان پایانی نداشت و بدین ترتیب درگیری به بیرون از باغ تالار کشید.

در اثنای این درگیری ناگهان تیغه چاقو در فضا درخشید و بر قلب نوجوان ۱۷ ساله ای به نام حفیظ ا... نشست. چند دقیقه بعد، نوجوان مجروح به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد انتقال یافت اما بر اثر عوارض ناشی از اصابت ضربه کارد به قفسه سینه جان خود را از دست داد.

گزارش خراسان حاکی است، در پی اعلام این ماجرا به نیروهای انتظامی و با توجه به اهمیت ماجرا، بی درنگ سرهنگ حاجیان (سرکلانتر) نیز شبانه به محل وقوع جنایت رسید و این گونه تحقیقات درباره این ماجرای هولناک در شب های کرونایی آغاز شد. نیروهای انتظامی پس از انجام بررسی های مقدماتی، ماجرا را به قاضی ویژه قتل عمد اعلام کردند که با حضور قاضی احمدی نژاد و کارآگاهان اداره جنایی در مرکز درمانی، اقدامات قضایی برای شناسایی و دستگیری عاملان نزاع مرگبار ادامه یافت.

به دستور مقام قضایی، نیروهای انتظامی موفق شدند عارف نوجوان ۱۶ ساله متهم به قتل را پس از یک سری عملیات اطلاعاتی دستگیر کنند که در نهایت دو برادر وی نیز روز بعد خود را تسلیم قانون کردند. این نوجوان که مدعی بود مهمان جشن عروسی است در بازجویی ها به وارد آوردن ضربه چاقو اعتراف کرد اما گفت: چاقو مال مقتول بود و من هنگام نزاع از دستش گرفتم و با همان چاقو ضربه ای به قفسه سینه اش زدم!

گزارش خراسان حاکی است، تحقیقات بیشتر درباره چگونگی و علت و انگیزه این نزاع خونبار توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج