۱۰۱۵۶۲۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ابتلا به کرونا در تهران و خراسان‌رضوی صعودی شد

معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه ابتلا به کرونا در تهران، خراسان‌رضوی، مازندران و فارس صعودی‌تر شد، گفت: شرا‌یط در خوزستان و کرمانشاه رو به بهبودی است.

خبرگزاری تسنیم: معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه ابتلا به کرونا در تهران، خراسان‌رضوی، مازندران و فارس صعودی‌تر شد، گفت: شرا‌یط در خوزستان و کرمانشاه رو به بهبودی است.

قاسم جان‌بابایی با تأکید بر مقابله همه‌جانبه با بیماری کرونا اظهار داشت: در استان‌هایی که به توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی کمتر توجه و مراسم عروسی، ختم و دورهمی برگزار شده میزان شیوع و بیماران کرونایی آن‌ها افزایش یافته است.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه وضعیت استان‌ها در عرصه بیماری و شیوع کرونا متفاوت است افزود: استان‌هایی مانند تهران، خراسان رضوی، مازندران و فارس روند افزایشی و صعودی دارند و استان‌هایی مانند خوزستان، کردستان و کرمانشاه شرایط آن‌ها در عرصه بیماری و ویروس کرونا رو به بهبودی است.

وی از پیشرفت ۹۰ درصدی بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی اورژانس شهدای هسته‌ای بوشهر خبر داد و گفت: تلاش می‌شود این بیمارستان به‌عنوان مرکز درمانی کمک‌کننده به بیماران کرونایی تا مهرماه امسال و همزمان با آغاز فصل پاییز به بهره‌برداری برسد.

معاون درمان وزیر بهداشت با اشاره به نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در تأمین دارو و تجهیزات درمانی و بیمارستانی تصریح کرد: در حالی که امکان واردات تجهیزات درمانی و دارویی وجود ندارد شرکت‌های دانش‌بنیان وارد عرصه شدند و نقش خود را در تأمین امکانات مورد نیاز نشان دادند.

جان‌بابایی به نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در تأمین تجهیزات درمانی و تجهیزانی مقابله با کرونا گفت: در این راستا این شرکت‌ها ضمن تولید تخت‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در ساخت دستگاه‌های اکسیژین‌ساز و ونتیلاتور نقش‌آفرینی کردند به‌گونه‌ای که وزارت بهداشت و درمان سفارش ساخت ۲۰۰۰ دستگاه ونتیلاتور به شرکت‌های دانش‌بنیان داده است که به‌تدریج تحویل می‌شود.

وی بیان کرد: تا آخر هفته جاری ۲۵ تخت ویژه بیمارستانی و تجهیزات اکسیژین‌ساز بیمارستان‌هایی که در استان بوشهر کمبود دارند تحویل می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج