جاباما
۱۰۱۵۶۷۹
۱۲ نظر
۵۰۰۴
۱۲ نظر
۵۰۰۴
پ

اتهام به کرونایی‌های استقلال

از روزی که اعلام شد ۱۳ نفر از ۶۱ استقلالی که در بیمارستان مسیح دانشوری تست کرونا داده‌اند، نتیجه تست‌شان مثبت است، زدن یکسری اتهامات به استقلال شروع شد.

خبرورزشی: پرسپولیسی‌ها که به طور طبیعی کری می‌خوانند و این چیز بد و عجیبی نیست. مثلاً گفتند استقلال داروی کرونا را کشف کرد و از این مدل کری‌ها که معمولاً در فضای مجازی شاهدش هستیم، اما پارس جنوبی‌ها اصلاً متقاعد نشدند که استقلال این همه کرونایی دارد و یا مثلاً سرمربی تراکتور در جریان بازی شنبه‌شب گفت: «۱۴ تا کرونایی استقلال ناگهان خوب شدند، ولی یک بازیکن مصدوم ما افتاده روی زمین و خوب نمی‌شود!»

از این دست اتهامات به استقلال تا حدی زیاد شد که حالا کسی باور نمی‌کند سیاوش یزدانی و عارف غلامی هم کرونا گرفته باشند! بسیاری از تیم‌های لیگی به ادعای آبی‌ها مشکوکند، ولی خب واقعیت این است که استقلال چند کرونایی دارد. همان‌طور که همیشه چند محروم و مصدوم دارد و همین مسئله باعث می‌شود فرهاد مجیدی در هر بازی ۴، ۵ تغییر اجباری داشته باشد و نتواند اسکلت اصلی تیمش را حفظ کند. با تمام این اوصاف نمایش نیمه دوم استقلال مقابل تراکتور امید‌هایی را زنده کرد که شاید آبی‌ها مقابل صنعت نفت بهتر بازی کنند و بتوانند این تیم را شکست بدهند. پارسال در آبادان گل سالم استقلال به صنعت نفت را نگرفتند و داور بازی (اکبریان) بعد از ماه‌ها اعتراف کرد که اشتباه کرده، اما آبی‌ها امیدوارند این بار اتفاقات خوبی در آبادان برای‌شان رخ دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      داروی ضد کرونای اس دق لال همون :
      جک تری دی

      پاسخ ها

      • مهدی سیستانی

        احسن

      • ع ن

        اگه مثل لنگی ها دوپینگ کنن تست هاشون منفی میشه واگه ماهم وزارت هوامونو داشت تست کرونا و دوپینگ و...منفی میشد کسی هم جراُت نمیکرد تهمت برنه

      • بدون نام

        من اصلا دوست نداشتم توهین کنم
        دوپینگ فقط کاررافشین دیده است و لنگ پول مسعود و دیگر هیچ

    • بدون نام

      بابا ول کن تو هم. حالا یه گلشون گرفته نشد هی میگه هی میگه.. آرش افشین هم لیگ ۹۲ اگه با دست توپو گل نکرده بود پرسپولیس اونسال قهرمان میشد.. لیگ پونزدهم کافی بود فقط یکی ازون چهارتا باخت تحمیلی با داوری مساوی میشد اونوقت ما قهرمان میشدیم نه اینکه با تفاضل نایب قهرمان بشیم... پرسپولیس دوتا قهرمانی واضح طلبکاره که با ناداوری به باد رفت.. ازونا هم بگو تو که از یه دونه گل استقلال همش میگی

    • باورصاد

      درپرسپولیس کرونائی زیاداست لیکن باهمکاری وزارت ورزش این رازفاش نمی شود زمانی متوجه خواهند شد که نیمی ازآنها بادردکروناهلاک می شوند افشین شارلاتان بهتر می دانند

    • بدون نام

      الان ببین اگه وریا جلوی نفت بازی نکرد اونموقع میفهمی که واقعا کرونا یی در کار نبوده اینها دست عمروعاص ملعون رو از پشت بستند.

    • ....جانم فدای ایران

      غفوری چقدر سریع خوب شد .

    • واقعیت!

      استقلال در آبادان به نتیجه ای بهتر از مساوی دست نخواهد یافت! چون حتی انگیزه کسب سهمیه هم ندارند!!خخخح

    • بدون نام

      نسل چهل سال اخیر حیله گری ودروغگویی وتهمت زدن فحاشی کردن راخوب تمرین کرده اند، عدم اعتماد به همدیگر، تهمت زدن دروغ گفتن، ایجادتفرقه میان مردم روشی بوده که جوانان امروزی به آن عادت کرده اند..

    • صنعتیم

      من استقلالیم البته بعد از صنعت نفت آبادانمون .ایشالا که نفتمون پیروز بشه

    • H

      مگه می شه ۲۵ درصد یک تیم کرونا داشته باشند بعد از چند روز همه مقابل تراختور بازی کنند
      فدراسیون قصد داره سر تیم جم بدبخت و ببره
      همه ایران در اختیار تیم نکبت وزارت است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج