۱۰۱۵۹۶۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رونالدو در آستانه ثبت یک رکورد استثنایی دیگر

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس می‌تواند با گلزنی در دیدار یوونتوس مقابل ساسوئولو به یک رکورد ویژه دیگر دست پیدا کند.

ورزش سه: کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس می‌تواند با گلزنی در دیدار یوونتوس مقابل ساسوئولو به یک رکورد ویژه دیگر دست پیدا کند.

کریستیانو رونالدو طی سال‌های اخیر نشان داده که شکستن رکورد ها برایش به یک عادت تبدیل شده و باعث تعجب خواهد بود اگر او نتواند در طول یک فصل چند رکورد را جابه جا کند.

فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس اما حالا در آستانه ثبت یک رکورد جدید قرار دارد چرا که او تا به اینجا ۴۹ گل در سری آ به ثمر رسانده و در صورت گلزنی در دیدار بامداد پنجشنبه بیانکونری مقابل ساسولو می‌تواند تعداد گل های خود را در این لیگ به عدد ۵۰ رسانده و به اولین بازیکنی تبدیل شود که در هر سه رقابت لیگ برتر انگلیس، لالیگا و سری آ حداقل این تعداد گل را به ثمر رسانده است.

در واقع رونالدو تنها در ۵۹ مسابقه موفق به ثبت چندین رکورد فوق العاده ای شده و از طرفی او می‌تواند با گلزنی مقابل ساسولو به سریع ترین بازیکنی تبدیل شود که آمار گل های خود در رقابتهای سری آ را به عدد ۵۰ رسانده است.

کریس رونالدو که در تابستان سال ۲۰۱۸ از رئال مادرید به یوونتوس پیوست، آمار ۸۴ گل زده در لیگ برتر انگلیس و ۳۱۱ گل در رقابت های لالیگا را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج