۱۰۱۵۹۸۲
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

عبدیان: منصوریان قرار نیست جای مجیدی را بگیرد

حضور علیرضا منصوریان برای بخشیدن مطالباتش از باشگاه استقلال در دفتر این باشگاه حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرد

فرهیختگان: حضور علیرضا منصوریان برای بخشیدن مطالباتش از باشگاه استقلال در دفتر این باشگاه حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرد ازجمله اینکه شایعه شد این حضور به گرفتن سکان هدایت آبی‌ها برای فصل آینده مرتبط است یا اینکه دیدار سرمربی سابق استقلال با مدیرعامل این باشگاه به رفاقت منصوریان با عضو جدید هیات‌مدیره استقلال ربط داده و این‌طور عنوان شد که شاید به‌واسطه این رفاقت برای فصل آینده اتفاقات زیاد و تغییرات گسترده‌ای روی نیمکت آبی‌پوشان رقم بخورد.

فرد مدنظر که از رابطه صمیمی‌اش با منصوریان خبر می‌دهند مهدی عبدیان، عضو جوان و اقتصادی هیات‌مدیره استقلال است که از سال‌ها پیش با منصوریان رفاقت دیرینه‌ای دارد و همین موضوع به شایعاتی که اشاره کردیم قوت بخشیده است. به همین بهانه دقایقی با وی به صحبت پرداختیم تا او در این زمینه شفاف‌سازی کند. گفت‌وگو با عبدیان را در زیر می‌خوانید.

گفته می‌شود رفاقت دیرینه شما با منصوریان می‌تواند در امور فنی استقلال برای فصل آینده تاثیرگذار باشد. شاید هم عکسی که چند روز پیش در دفتر باشگاه گرفتید این شایعه‌ها را ایجاد کرده است.

ابتدا من از شما سوال می‌کنم اگر مدیرمسئول یا سردبیران یک سایت یا روزنامه یک روز با شما ناهار بخورند یا به دفتر رسانه شما بیایند و جلسه با هم داشته باشید آیا باید این‌طور استنباط کرد که آن فرد می‌خواهد رسانه شما را بخرد یا می‌خواهد با شما همکاری کند؟ بسیاری از اخبار حاشیه‌ای که این روزها حول باشگاه استقلال منتشر می‌شود از بی‌خبری است و به‌نظر می‌رسد دوستان چون خبر پیدا نمی‌کنند به این مسائل دامن می‌زنند و برای باشگاه استقلال بی‌خود و بی‌جهت حاشیه درست می‌کنند.

پس صراحتا عنوان می‌کنید در جلسه فوق فقط درمورد مسائل مالی که درنهایت منجر به بخشیده شدن طلب علیرضا منصوریان از استقلال شد صحبت به میان آمده است؟

در جلسه فوق به‌جز من آقای خمارلو که به‌تازگی برای دریافت حکمش آمده بود به‌همراه آقایان عظیمی، گوهری و شعبانی و البته آقای سعادتمند مدیرعامل باشگاه هم به‌همراه عکاس و خبرنگار خود باشگاه حضور داشتند و همه این افراد می‌توانند گواهی بدهند که به‌جز صحبت‌هایی که از قدیم درخصوص استقلال از زمان بازیگری منصوریان و اتفاقاتی که در آن دوران رخ داد هیچ صحبت و بحث دیگری مطرح نشد و درنهایت هم چون منصوریان به من محبت دارد که البته به‌نظر من او باشگاه استقلال را دوست دارد و نه من را، طلبی که از این باشگاه داشت را بخشید.

همان طلب دومیلیاردی که برخی اعتقاد داشتند ۲۰۰ میلیون تومان بوده است؟

او هرچقدر که طلب داشت بخشید حالا یکی می‌گفت ۲۰۰ میلیون یا ارقام دیگر. در هر صورت من که حساب و کتاب باشگاه را دراختیار ندارم اما وقتی مدیرعامل باشگاه اعلام می‌کند این رقم دومیلیارد تومان است حتما چنین رقمی است که آن را اعلام می‌کند و ارقام دیگری نمی‌گوید. البته اصلا به‌نظر من رقمی که منصوریان بخشید مهم نیست بلکه مهم این است آن آدم‌هایی که ادعای استقلالی‌بودن دارند در عمل این موضوع را ثابت کنند که منصوریان این کار را در عمل ثابت کرد.

ازسوی دیگر الان ما خیلی طلبکار داریم، به‌طور مثال استقلالی‌های قدیمی که امروز در امر مربیگری فعال هستند مثل آقایان مظلومی یا فریبا یا محمود فکری یا عزیزان دیگر که این روزها در عرصه مربیگری فعال هستند اگر برای گرفتن مطالبات خود به باشگاه بیایند باید این‌طور استنباط شود که می‌خواهند سرمربی استقلال شوند و آنها برای مربیگری به دفتر باشگاه می‌آیند و اگر مطالبات خود را ببخشند دلیلش این است که می‌خواهند سرمربی استقلال شوند و به این دلیل طلب خود را می‌بخشند؟

در هر صورت همان‌طور که در سوال اول مطرح کردم شاید دوستی قدیمی شما با منصوریان باعث ایجاد این اخبار شده است.

اگر همکار من در صنف خودم یک روز به دفتر من بیاید یا اتفاقی او را ببینم معنایش این است که می‌خواهیم با هم شریک شویم یا او می‌خواهد کارخانه من را بخرد یا من قصد چنین کاری دارم؟ ضمن اینکه اگر واقعا چنین چیزی باشد و ما بخواهیم قرارداد ببندیم چرا این کار را در باشگاه انجام بدهیم که این همه حاشیه درست شود؟ اگر قرار است او با من رفیق باشد چرا در باشگاه این کار را انجام دهیم درحالی که اگر بنا بر رفاقت باشد پس زرنگی کرده و این کار را بیرون از باشگاه و مخفیانه انجام داده و بعد او را معرفی می‌کنیم. در این مدت حاشیه هم ایجاد نمی‌شود.

اینکه طرف خودش به باشگاه می‌آید و خبرش علنی و رسانه‌ای هم می‌شود و هوادار هم آن را می‌بیند، تازه به‌نظر من اگر احتمالی هم باشد آن را کاهش می‌دهد نه این که شانس این موضوع را افزایش دهد. شما اگر بخواهید کاری را انجام دهید بدون اینکه حاشیه ایجاد شود در سکوت آن را انجام داده و سپس در عمل انجام‌شده آن را معرفی می‌کنید. اگر چنین موضوعی در پشت‌پرده بود چه نیازی است که بخواهیم آن را در بوق و کرنا کرده با این همه برای خودمان حاشیه درست کنیم. آن‌هم در این وضعیت که هرکسی را بیاورید یک درصدی موافق و یک درصدی هم مخالف هستند.

ضمن اینکه الان باشگاه سرمربی دارد و سرمربی‌اش هم قرارداد دارد و اصلا این کار قشنگی نیست که هر روز بخواهید یکی را بیاورید و با او مذاکره کنید. شما همین امروز استراماچونی را هم بیاورید بالاخره یک‌سری موافق و یک‌سری مخالف دارد اما نمی‌دانم چه نیازی است که برای باشگاه استقلال این حواشی را درست می‌کنند. آیا اگر در باشگاه‌های دیگر هم پیشکسوتان‌شان برای دریافت مطالبات یا هر امر دیگری به دفتر باشگاه بروند بدین معناست که می‌خواهند برای مربیگری مذاکره کنند؟

اگرهم چنین اتفاقی بیفتد اصلا به آن پرداخته نشده و انگار حاشیه‌ها فقط برای ماست. همه اینها درحالی است که حتی منصوریان به‌تازگی در مصاحبه‌ای از مجیدی حمایت کرده و حتی در جلسه گفت در این مدتی که مجیدی سرمربی استقلال بوده چندین‌بار با او تماس تلفنی داشته و درخصوص موارد مختلف و شرایط باشگاه با او صحبت کرده است. اما اگر قرار باشد به‌جای او برود اصلا با او تماس می‌گیرد؟

در هر صورت ایجاد این شایعه‌ها می‌تواند در این مدت که استقلال به آرامش و تمرکز نیاز دارد، ضربه وارد کند.

درست است، به‌نظرم دلیل این اخبار و حاشیه‌ها فقط بی‌خبری است. تا چیزی را مطمئن نشده‌ایم نباید درخصوص آن اصلا اظهارنظر کرده و به آن بپردازیم. با همه این تفاسیر برایم جای سوال است که چرا فقط برای باشگاه استقلال حاشیه درست می‌کنند اما برای باشگاه‌های دیگر اتفاقی نمی‌افتد! به‌نظر می‌رسد با این اوصاف این حاشیه‌ها را درست می‌کنند تا هم نتیجه نگیریم و هم انگار این حاشیه‌ها برای استقلال باشد بهتر است.

کمی هم درمورد شرایط باشگاه صحبت کنید. به‌نظر می‌رسد مشکلات ادامه دارد!

اوضاع اصلا خوب نیست آدم که نباید دروغ بگوید، اما داریم شرایط را به‌سمتی پیش می‌بریم که ان‌شاءالله در آینده مشکلات‌مان کمتر شود. الان متاسفانه بدهی انباشته و شرایط بد موجود کار ما را سخت کرده است. شما حساب کنید یک نقطه مثبت از دل باشگاه پیدا نمی‌شود که بگوییم فلان‌جا درست است. از ابتدای کار که سعادتمند آمده زمین تمرین نداشتیم سالن بدنسازی نبوده، سونا و استخر همچنین. مشکل بدهی به هتل هواپیمایی و سایر جاها درکنار قرارداد اسپانسر و موارد دیگر هم بماند. ازسوی دیگر عقب افتادن قرارداد بازیکنان خارجی و رفتن سرمربی و نتیجه گرفتن تیم هم بود و همه اینها با هم تلاقی پیدا کرده و همزمان شدند.

درحال حاضر هم که مصدومیت بازیکنان و شرایطی که کرونا ایجاد کرده است تیر آخر این بود که به استقلال زده شد. دیگر فکر نمی‌کنم یک اتفاقی بتواند برای یک باشگاه بیفتد که برای استقلال نیفتاده باشد. هرکدام از این موارد به‌تنهایی می‌تواند یک تیم را فلج کند اما همه آنها با هم برای استقلال به وقوع پیوسته. ازسوی دیگر با بدهی‌های انباشته داخلی و خارجی مواجه هستیم، شما حساب کنید دو سرمربی خارجی همزمان از استقلال شکایت کردند و پرونده بازیکنان خارجی نیز در فیفا همچنان باز است و همه اینها درحالی است که ۸ بازیکن استقلال هم قراردادشان رو به اتمام است و باید مذاکرات با آنها را آغاز کنیم.

قطعا اگر مجیدی لیست هم بدهد به‌طور حتم در آن بازیکنان جدید هم وجود دارد و باید با آنها هم مذاکره شود و همه موارد به تور هم خورده است. در این بین تیم هم نتیجه نگرفته و فشار هواداران هم وجود دارد و متاسفانه کوچک‌ترین موضوع هم تبدیل به حاشیه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر ارسلان

      یا حسین
      بدتر از بد
      امتحان پس داده ها

    • بدون نام

      زیاد فرقی نمیکند جفتشان به درد استقلال نمیخورند

    • مهدی سیستانی

      بزاریدلیگ تمام شودبااین فرنازبه جای نمی رسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج