۱۰۱۶۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

استقلالی‌ها، همچنان نگران سفر به آبادان

استقلال جمعه شب هفته جاری باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برود و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته کاروان این تیم عصر پنج‌شنبه به سوی این شهر پرواز خواهد کرد.

خبرورزشی: مسافرت آبادان در حالی صورت می‌گیرد که خوشبختانه بر اساس اعلام مسئولان، نمودار صعودی کرونا در استان خوزستان متوقف شده ولی استان همچنان شرایط مطلوبی از بابت شیوع این بیماری ندارد به همین خاطر بازیکنان استقلال برای مسافرت به آبادان واهمه دارند و این مسئله در حرف‌هایی که با همدیگر می‌زنند به وضوح قابل مشاهده است. البته با توجه به صحبت‌های مدیران فوتبال کشور، کاملاً بدیهی است مسابقات ادامه پیدا می‌کند و لغو بازی‌ها به بایگانی سپرده شده است.

پرواز چارتر، ملاقات ممنوع

باشگاه استقلال برای رفت و برگشت تیمش پرواز چارتر خواهد گرفت تا غیر از کاروان آبی هیچ مسافر دیگری درون هواپیما وجود نداشته باشد. از طرف دیگر، هماهنگ شده تا دقیقاً مثل سفر به اهواز استقلالی‌ها بلافاصله پس از پیاده شدن از هواپیما با اتوبوس‌های ویژه که قبلاً ضد عفونی شده است، مستقیم راهی هتل محل اقامت خود شوند و طی ساعات اقامت در هتل هیچ هواداری حق ملاقات با آن‌ها را نخواهد داشت، اما با این وجود باز هم بازیکنان می‌ترسند.

بلای جدید

با وجودی که پزشکان متخصص و مدیران ارشد وزارت بهداشت تأکید کرده‌اند ویروس کرونا از طریق انتشار در هوای فضای آزاد منتقل نمی‌شود، بازیکنان استقلال که مدعی هستند تعدادی از همبازیان خودشان در جریان مسافرت به اهواز برای جدال با فولاد به کرونا مبتلا شدند، همچنان از سفر به آبادان واهمه دارند. بعضی از آن‌ها در جریان گفتگو‌های خودمانی و بحث‌هایی که در گروه‌های اینترنتی‌شان مطرح می‌کنند، با اشاره به شرایط سفر مجدد به استان خوزستان، مدعی هستند نمی‌دانند در آبادان قرار است چه بلای جدیدی سر استقلال بیاید؟ البته به نوعی این نگرانی می‌تواند بی‌دلیل تلقی شود به خاطر اینکه خود صنعت نفت در آبادان تمرین می‌کند و خوشبختانه چند روز قبل خبر آمد تست کرونای تمام بازیکنان و مربیانش منفی بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیرمرد پرسپولیسی

      کرونای استقلالی ها در اهواز دروغ محض بود ،فقط چند تای توی مهمونی قایدی ادعای ابتلا به کرونا رو درآوردن که با پارس بازی نکنند ،چون آماده نبودند و بواسطه ی عدم بدن سازی مناسب مصدومانی داشتند ومثل همیشه بخاطر ترس از مبارزه وشکست ، جا زدند و بازی بعد همه قبراق وسرحال با تراکتور بازی کردند . درحالی که دوران قرنطینه ی کرونا حداقل دوهفته ست ،چطور دوروزه همه خوب شدند ؟

      پاسخ ها

      • باورصاد

        تمام فولادی ها وخودت کرونا دارید ولی بانامردی پنهان کردید/خوزستان بدون پرسپولیس =چرکپولیس

      • مهرداد آبادانی

        فولادیها از کیسه پفکیها کرونا گرفتت که هیچ رعایت بهداشت رو ننیکنن و دنبال فلافل کثیف و پارتی هستن

    • بدون نام

      نگران باختن این هوچیگرای کیسه نه کرونا.

    • H

      باورصاد سوخته بدجوری هم سوخته
      پماد هم چاره کار نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج