جاباما
۱۰۱۶۱۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

منع دریافت شهریه توسط مدارسِ هیئت امنایی

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش گفت: دریافت اجباری وجه برای مدارس هیئت امنایی حین ثبت‌نام ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان: زهرا مظفر مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش درباره اخذ شهریه برخی مدارس دولتی حین ثبت‌نام بیان کرد: مدارس هیئت امنایی به عنوان نوع خاصی از مدارس دولتی به هیچ وجه امکان دریافت اخذ وجه به عنوان شهریه را ندارند.

او ادامه داد: تعیین هزینه کلاس‌های فوق برنامه مدارس هیئت امنایی پس از بازگشایی مدارس و تشکیل انجمن اولیا و مربیان در این شورا انجام می‌شود و قبل از آن دریافت هر گونه مبلغی ممنوع است.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دریافت وجه بعد از تعیین برنامه آموزشی یا پرورشی است، تاکید کرد: با توجه به اینکه شرایط مدارس امسال ممکن است به طور غیرحضوری باشد این خدمات فوق برنامه هم ممکن است به شکل غیرحضوری باشد.

مظفر در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در شرایط فعلی برخی مدارس غیردولتی کلاس‌های تابستانی بعضا آموزشی را در نظر گرفته اند که به طور مجازی برگزار می‌شود، آیا فعالیت این مدارس قانونی است یا خیر اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های مجازی مانعی ندارد ضمن آنکه کلاس‌های تابستانی اختیاری است و نباید اجباری بر حضور آن‌ها باشد، در شهر‌های با وضعیت قرمز هم طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، فعالیت‌های حضوری و آموزشی مدارس ممنوع است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      همین هفته جاری مدرسه هیت امنایی.. شهر همدان با دریافت مبلغ 300000 تومانی ثبت نام کرد

    • لبیک

      سکار خانم زهرا مظفر اگر راست میگی یک شماره تلفن فعال یا سامانه ای رو فعال کنید اون موقع خواهید مدیران چنین مدارسی چه مبالغی از اولیاء میگیرن که بعدها امثال طبری تو آ.پ سبز خواهند شد.
      حرف شما در حد یک مصاحبه عادی و رفع تکلیف نباشد.
      جنبه عمل بدید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج