جاباما
۱۰۱۶۱۲۸
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

طرح انقلابی سامسونگ برای سال ۲۰۳۰ چیست؟

شرکت سامسونگ برای اینترنت ۶G در سال ۲۰۳۰ برنامه ریزی ویژه‌ای را ترتیب داده است درواقع این شرکت قصد دارد هولوگرام‌هایی برمبنای اینترنت ۶G را طراحی کند که تا سال ۲۰۳۰ در اختبار عموم مردم قرار بگیرند.

انتخاب: شرکت سامسونگ برای اینترنت ۶G در سال ۲۰۳۰ برنامه ریزی ویژه ای را ترتیب داده است درواقع این شرکت قصد دارد هولوگرام هایی برمبنای اینترنت ۶G را طراحی کند که تا سال ۲۰۳۰ در اختبار عموم مردم قرار بگیرند.

شرکت سامسونگ برای اینترنت ۶G در سال ۲۰۳۰ برنامه ریزی ویژه ای را ترتیب داده است درواقع این شرکت قصد دارد هولوگرام هایی برمبنای اینترنت ۶G را طراحی کند که تا سال ۲۰۳۰ در اختبار عموم مردم قرار بگیرند.

طرح انقلابی سامسونگ برای سال ۲۰۳۰ چیست؟

در شرایطی که شرکت های مخابراتی در تلاشند تا اتصال 5G را در زندگی روزمره ما پیاده سازی کنند، ظاهرا برخی از آنها همزمان روی شبکه 6G آینده کار می کنند. سامسونگ نیز یک تجربه چند بعدی برای اتصال همگانی به اینترنت را مورد بررسی قرار داده است و سعی دارد پاسخی برای این سوال پیدا کند که زمینه های اصلی توسعه و موانع اینترنت 6G چیست.

طبق گفته سامسونگ ، اولین توسعه تجاری 6G می تواند در اوایل سال 2028 باشد ، در حالی که تجاری سازی گسترده می تواند در سال 2030 اتفاق بیفتد ، که این یعنی تا یک دهه آینده شاهد تغییراتی در اینترنت خواهیم بود. این شرکت کره‌ای گفت: هم انسان و هم ماشین از 6G استفاده خواهند کرد و XR تجربه غرق شدن در هولوگرام موبایل و ماکتهای دیجیتال را به ارمغان خواهد آورد. سونگیون چوی ، رئیس مرکز تحقیقات پیشرفته ارتباطات این شرکت نیز ، گفت تیم وی پیش از این R&D فن آوری های 6G را راه اندازی کرده و متعهد شده اند استانداردسازی 6G را با همکاری ذینفعان در زمینه های صنعت ، دانشگاه ها و دولت هدایت کنند.

شرکت سامسونگ اعلام کرده که سرعت، کاهش تاخير و پایداری مهمترين پيشرفت های انتقال از 5G به 6G خواهند بود . درواقع در شرایطی که 5G به گونه ای طراحي شده كه به حداكثر سرعت ۲۰ گيگابيت در ثانيه برسد. قرار است اين نرخ در 6G به عدد ۱۰۰۰ گيگابيت در ثانيه برسد تا كاربر بتواند سرعت واقعي ۱ گيگابيت در ثانيه را تجربه كند و البته سامسونگی ها وعده داده اند ميزان تاخير تجربه كاربران از اينترنت را به زير ۱۰ ميلي ثانيه برسانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      طرح سامسونگ نیست ، 6G طرح اینترنت کشور ایران است .

    • یک هموطن

      مگه کره جنوبی هم انقلابی هستند ؟ مگه اونا هم اصولگرا و دلواپس دارند ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درمقابل کشور ماهم پیشرفتهای زیادی کرده .فقط ما نمیبینم اما حاکمان ما میبینند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج