جاباما
۱۰۱۶۱۹۹
۲۲ نظر
۵۰۰۴
۲۲ نظر
۵۰۰۴
پ

همدانی: وزیر باعث کوچک شدن استقلال شده است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: انتخاب‌های غلط وزیر ورزش و جوانان باعث آسیب زدن به مجموعه باشگاه و تیم فوتبال استقلال شده است.

خبرگزاری تسنیم: ستار همدانی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: قبلا گفته بودم شروع لیگ برتر با شرایط شیوع ویروس کرونا آسیب پذیر خواهد بود و دیدیم که عدم آمادگی باعث آسیب دیدگی برای بازیکنان تیم‌ها شد. امروز شدت شیوع ویروس کرونا بیشتر هم شده است.

وی افزود: استقلال به لحاظ فنی با وجود مشکلات، ناآرامی‌ها و حواشی مقابل تراکتور خیلی خوب بازی کرد و حتی می‌توانست برنده باشد. انتظار نداشتم استقلال با وجود حاشیه‌هایی که داشت، برابر تراکتور بهتر بازی کند. امیدوارم در ادامه راه، حاشیه‌ها کمتر شود تا استقلال سهمیه آسیا را کسب کند و قهرمان جام حذفی شود و به جایگاه واقعی‌اش بازگردد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد فرهاد مجیدی و آینده سرمربیگری او تصریح کرد: فرهاد سرمایه باشگاه است. اگر او را با برنامه آورده‌اند باید حمایت کنند و همه اجازه دهیم به کارش ادامه دهد. اگر قرار است صرفا فضا را به نفع خودمان تغییر دهیم، سرمایه‌سوزی کرده‌ایم. فرهاد باید کارش را در استقلال انجام دهد و در حد توان و بضاعتش تلاش کند. البته باید ببینیم فرایند کسب سهمیه و جام حذفی برای او چطور می‌رود و چقدر در آینده او تاثیر خواهد داشت. از طرفی، باید دید استراتژی مدیران چیست و آیا واقعا دوست دارند سرمایه‌گذاری کنند و به مجیدی جوان فرصت دهند یا خیر.

همدانی ادامه داد: هواداران استقلال در سال‌های اخیر خیلی اذیت شده‌اند و باید تدبیری بیندیشند که فصل بعد این تیم قهرمان شود. مدیران باشگاه باید جدی‌تر از گذشته برنامه داشته باشند و تصمیم بگیرند. در سال‌های اخیر، مدیران با شعار خدمت به مردم آمدند، اما به خودشان خدمت کردند و این مسئله چیزی به استقلال اضافه نکرد. امیدوارم مدیران جدید که با شعار نجات استقلال آمده‌اند، تصمیمات جدی‌تری بگیرند، چرا که هواداران خیلی اذیت شده‌اند. استقلال به دلیل عدم تصمیم گیری مناسب مدیران، از ریل اصلی خارج شده است و امیدوارم احمد سعادتمند بتواند تیم را به ریل اصلی بازگرداند.

وی در خصوص انتصاب‌ها در باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: ایراد به انتصاب‌ها را از شخص وزیر ورزش و جوانان می‌بینم. وقتی انتصاب‌ها بیش از اندازه باشند، مشکل به راس هرم یعنی وزیر بازمی‌گردد چون او رئیس مجمع باشگاه است. انتخاب‌های وزیر در استقلال غلط بوده و عدم ثبات را بوجود آورده است. کسانی به استقلال آمده‌اند که در شأن نام استقلال نبوده‌اند و هوادار به خاطر عدم مدیریت نگران شده است. مدیر استقلال باید بزرگ فکر کند. کار بزرگ نیاز به افکار بزرگ دارد. در استقلال آدم‌های بزرگ نداشتیم و همه دنبال منافع خودشان بودند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال یادآور شد: هوادار استقلال چه گناهی کرده که باید هر سال شاهد مشکلات مدیریتی باشد؟ آدم‌های کوچک، استقلال را کوچک کردند. اینها نشات گرفته از انتخاب‌های غلط وزیر ورزش است.

همدانی با اشاره به فضایی که در رابطه با حمایت وزیر ورزش از پرسپولیس در جامعه مطرح شده است، گفت: اگر انتخاب‌های وزیر درست بود، کسی نمی‌گفت وزیر ورزش از تیم خاصی حمایت می‌کند. ایرادی نمی‌بینم که هر فرد حقیقی و حقوقی طرفدار تیمی باشد و نباید خرده گرفت، اما با رفتارشان باعث جریحه‌دار شدن احساسات هواداران شدند. این اشتباهات باعث شده که بگویند که حمایت‌ها به سمت تیم خاص و تصمیمات غلط علیه استقلال بوده است. چرا باید انتخاب و انتصاب‌ها در استقلال بدون مطالعه باشد؟ مگر استقلال باشگاه کوچکی است؟ مردم حق دارند فکرهای مختلفی کنند و درباره وزیر نظر بدهند. انتخاب‌های شما باعث کوچک شدن استقلال شد. آمدن و رفتن‌ها باعث آسیب به مجموعه استقلال شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد آبادانی

      وزیر اینقدر به سوگلیش رسیده و عصای دستش بوده که دیگه نمیتونه بزرگ باشه و روی پای خودش باشه . کیسه پفکی کوچک و حقیر بوده و هست

      پاسخ ها

      • @

        وزیرنبودالانم مث قبل حقیر
        بودین

      • بدون نام

        لنگی مجسمه وزیر بسازید با این همه قهرمانی

      • بدون نام

        حقیر به تیمی میگند که به کمک یه حکومت در کلکسیون افتخاراتش یه فینال آسیا ثبت شده باشه..
        حقیر به تیمی میگند که به پشتوانه حکومت جام‌های اسنپی در ویترین افتخارات بچینه تا شاید کمی از حقارتش کم کنه....

      • حامی

        کوچیک بودید خبر نداشتید.
        یه مدت باد کرده بودید ، توهم زده بودید بزرگید

      • علی

        خب جام های اسنپی مشخص میکنه دولت با کدوم تیم هست . اگر دولت نبود مثل اون ده سال داشتید فوتبال اروپا میدیدین . در ضمن اگر هزار قهرمانی از این جنس داشته باشید( نقره ) به یک قهرمانی اسیا نمیرسد . همه چیز با این دولت بالا رفت مثل مرغ و تخم مرغ ،لونگ رو هم دولت بالا برد .

      • بدون نام

        این وزیر چرک لجن رو یه روز بالاخره میبینمش، حتی تو هفتاد سالگیش

    • بدون نام

      آقای همدانی ما هم از مدیران و اعضای هیئت رئسه منتخب وزیر خیلی اذیت شده ایم اما هرگز ننالیده ایم. تفاوت استقلال با پرسپولیس در کادر فنی، سرپرستی، بازیکنان، پیشکسوتان و هوادارانش میباشد. چون شماها غیر از هوچیگری و توهم و مقصرتراشی چیزی بلد نیستین.

    • تناور

      بابا چه قدر دروغ می گویید از هر ترفندی استفاده می کنید حتی حاضرید کرونا بگیرید

    • alinhovic

      من به عنوان یه استقلالی عامل این همه بدبختی و فلاکت تیمم رو کینگ فرهاد میدونم
      کینگ نباید هیچوقت مربیگری استقلالو قبول میکرد
      کینگ باید کینگ میموند

      پاسخ ها

      • 13dey

        خودت خندت نمیگیره هی میگی کینگ خخخ باید بگی پرنسس یا ملکه

      • بدون نام

        ایووول منم همین نظر دارم

    • بدون نام

      وزیر هم شده بهانه ای برای ناکامی کیسه ها

    • سرخ دل

      مثلا انتخابهای وزیر واسه پرسپولیس خوب بوده؟ در عرض یک سال سه تا مدیر عوض شده الانم باشگاه با سرپرست اداره میشه. تفاوت در اینه که پرسپولیسیها سرشون تو کار خودشونه ولی استقلالیها به جای اینکه خودشون تلاش کنن سرشون تو کار پرسپولیسه.

    • بدون نام

      باز غط زیادی کردی ...اخه شما پیشکسوت های ابی بی لیاقت و بیسواد تشریف دارید تقصیر وزیر بیچاره چیه ...میخوای بگه همه بازی ها رو براتون سه هیچ اعلام کنند

    • بدون نام

      این ستار خان هم به حرف اومد وای دم پرسپولیس گرم تو ایران هرچی پماد سوختگی هست تو این یک هفته به فروش میرسد چون خیلی ها سوختگی زباد دارن

      پاسخ ها

      • علی

        متاسفانه این استقلالی ها از بازیکن و مربی و پیش کسوت ومدیر همشون درد پرسپولیس دارن به جای اینکه به فکر تیم باشند مدام از وزیر وخیلی حرفهای مفت دیگه علیه پرسپولیس میزنند که این نشانه ضعفشونه

    • بدون نام

      وزیروپسرش باعث نابودی استقلال شدندخداکنه بروند

    • بدون نام

      خود وزیر راست میگه یه کم قد و قواره اش کوچیکه پس استقلال رو هم کوچیک کرده که بهم بیان

    • H

      چهار ساله بیشتر کل تیم های لیگ خرج کرده ولی چون پول مردم بدبخت بوده خدا زده اش
      بیش از ۱۰بازیکن خارجی بنجل خرید
      نکنه دوست داری ه
      خود وزیر لخت شه بیاد تو زمین

    • بابک

      فرق اساسی پرسپولیس با استقلال اینه که پرسپولیس پر از بزرگتره و بزرگترا ش همه بزرگای فوتبال ماهستن و پشت تیمند و از 5سال پیش برانکو مودت و غیرت خاصی تو تیم ایجاد کرده و شخصیت تیم به اعلا رسونده ولی استقلال بعد مرحومان حجازی وپورحیدری بزرگتر نداره واونهایی که هستن چون حرفی برا گفتن ندارن فقط دنبال حاشیند واز متن دور میمونند

    • بدون نام

      پرسپلیسیم،لعنت به این فوتبال ،لعنت به این لیگ،وقتی فسادباشه دیگع رقابت ،دربی ،ابی، قرمز،هیچ معنایی نداره،جام هدیه دادن باقدرت سیاسیون ،وزیر و این چیزها که نشدفوتبال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج