۱۰۱۶۲۱۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نعمتی: می‌توانیم مثل فصل قبل دبل کنیم

وینگر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط بسیار خوبی داریم و بعد از قهرمانی در لیگ برتر، حتی می‌توانیم دبل کنیم و مثل فصل قبل، قهرمانی در جام‌حذفی را به دست بیاوریم.

خبرورزشی: سیامک نعمتی، وینگر پرسپولیس برای دیدار مقابل ماشین‌سازی عملکرد خوبی از خود نشان داد و توانست در حملات تیمش نقش مؤثری ایفا کند. این بازیکن توانایی خوبی برای عبور از مدافعان حریف و شوتزنی از فواصل مختلف دارد، اما در بازی با ماشین‌سازی، رفتار‌های تاکتیکی منجر به گل نداشت هر چند تیمش با پیروزی به تهران بازگشت. سیامک شرایطی دارد که هیچ مربی نمی‌تواند به راحتی از این بازیکن بگذرد و در زمان برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدرون و حالا یحیی گل‌محمدی جزو مهره‌های ثابت تیمش بود و هست. با نعمتی برای دقایقی به صحبت پرداختیم که می‌خوانید.

ماشین‌سازی تیم آسانی نبود

این بازیکن در ابتدا گفت: «هیچ دیدار آسان و ساده‌ای برای پرسپولیس وجود ندارد. همه رقبا سرسختانه به دنبال کسب پیروزی هستند و آن‌ها ما را تحت فشار می‌گذارند. حتی اگر روی دروازه تیم ما حمله نکنند، باز هم به دنبال دفاع با همه بازیکنان‌شان هستند و این موضوع، کارمان را سخت می‌کند. ماشین‌سازی تیم آسانی نبود زیرا دفاعش عقب بازی می‌کرد، اما توانستیم آن‌ها را شکست بدهیم.»

به نظرم پنالتی درست بود

این بازیکن در مورد صحنه‌ای که سرخپوشان به پنالتی دست یافتند، اضافه کرد: «من فکر می‌کنم در آن لحظه، پنالتی به درستی اعلام شد. البته علی علیپور هم مصاحبه کرد و گفت که مدافع حریف، سد راه کرده و پنالتی بود. من هم تصورم این است که داور به درستی اعلام پنالتی کرد. به هر حال صحنه سختی بود و باید به رأی و نظر تیم داوری احترام بگذاریم.»

هر جا مربیان بگویند بازی می‌کنم

از نعمتی در مورد ایجاد تغییرات دوباره در پست بازی هم پرسیدیم که این‌طور پاسخ داد: «من عادت ندارم در این موارد اظهار نظر کنم، چون بازیکن تیم هستم و باید زیر نظر کادر فنی و با دستورات تاکتیکی مربیان به میدان بروم. از این رو، هر جا که آن‌ها بگویند بازی می‌کنم. البته این را هم می‌دانم که امکان دارد تغییرات به سبک بازی بازیکنان نخورد و سبب افت شود، اما من تلاش می‌کنم در هر پستی که به میدان می‌روم، به پرسپولیس کمک کنم.»

به قهرمانی نزدیکیم

او در مورد شرایط قهرمانی تیمش گفت: «نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم، فاصله بسیار کمی تا رسیدن به قهرمانی داریم و ان‌شا‌الله با دو پیروزی دیگر، قهرمان خواهیم شد. اگر این اتفاق رخ بدهد، ویترین افتخارات پرسپولیس پر بار می‌شود و همه می‌توانیم به شرایطی که پیش آمده، افتخار کنیم. در این فصل، رقبای سرسختی داشتیم و رقابت‌ها بسیار دشوار بود ولی خدا را شکر می‌کنم که به فاصله ۶ هفته تا پایان فصل، تقریباً قهرمانی‌مان قطعی شده است.»

گل‌محمدی می‌تواند سال‌ها بماند

سیامک در مورد نحوه کار با یحیی گل‌محمدی این‌طور توضیح داد: «آقایحیی از وقتی به تیم ما اضافه شده، آرامش خوبی بر تیم حاکم کرده و نتایجی که گرفته هم، کاملاً مشخص است. ما در ۸ دیدار گذشته در لیگ با او به ۷ پیروزی و یک برد رسیدیم که به نظرم نتایج بسیار خوبی است. این روند می‌تواند ادامه داشته باشد و او سال‌ها در تیم‌مان بماند. هواداران هم از این وضعیت کاملاً راضی هستند و فکر می‌کنم بتوانیم در کنار هم، باز هم افتخارات بیشتری کسب کنیم.

می‌توانیم دبل کنیم

مهاجم پرسپولیس همچنین گفت: «شرایط بسیار خوبی داریم و بعد از قهرمانی در لیگ برتر، حتی می‌توانیم دبل کنیم و مثل فصل قبل، قهرمانی در جام‌حذفی را به دست بیاوریم. برای رسیدن به این هدف، همدل شده‌ایم و می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. کادر فنی هم به خوبی از بازیکنان حمایت می‌کند. فقط در این میان، جای هواداران‌مان خالی است که البته امیدوارم به خاطر رقم خوردن این افتخارات آن‌ها هم شاد باشند.»

تمرکزم روی این فصل است

نعمتی در پایان، به شایعات در مورد احتمال جدایی اش از پرسپولیس اشاره کرد و گفت: «من در این مورد حرفی ندارم، چون تمام تمرکزم روی افتخارآفرینی با پرسپولیس و کسب قهرمانی در این فصل است. به همین علت، اصلاً دوست ندارم در این شرایط در مورد فصل آینده حرف بزنم. من امیدوارم بهترین اتفاقات برای من و پرسپولیس رخ بدهد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج