۱۰۱۶۳۰۶
۵ نظر
۵۰۱۱
۵ نظر
۵۰۱۱
پ

شهردار کرمان به کرونا مبتلا شد

مدیر روابط عمومی و ارتباطات بین‌الملل شهرداری کرمان از ابتلای شهردار کرمان به کرونا خبر داد.

ایسنا: مدیر روابط عمومی و ارتباطات بین‌الملل شهرداری کرمان از ابتلای شهردار کرمان به کرونا خبر داد.

"سلمان متحدین" از ابتلای شهردار کرمان به کرونا خبر داد و گفت: ۲ شب پیش به شهردار کرمان اعلام شد که تست تشخیصی وی مثبت شده و به کرونا مبتلا هستند.

وی بیان کرد: شهردار کرمان اکنون در منزل در حال استراحت هستند و هیچ علائمی ندارند و تا زمانی که تست تشحیصی وی منفی نشود در ایزوله خانگی قرار خواهند داشت ضمن آنکه باید عنوان کرد شهردار از منزل کارهای شهرداری را پیگیری و دستورات لازم را صادر می‌کنند.

شهردار کرمان به کرونا مبتلا شد

مدیر روابط عمومی و ارتباطات بین‌الملل شهرداری کرمان از ابتلای یکی از معاونین شهردار کرمان به کرونا نیز خبر داد و بیان کرد: آقای دادگر معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان نیز مدتی پیش به کرونا مبتلا شدند که تقریبا شنبه هفته آینده 14 روز از ابتلای وی می‌گذرد و می‌تواند در محل کار خود حضورپیدا کند، ضمن آنکه باید عنوان کرد آقای دادگر هم علائم شدیدی نداشته و در منزل دوران نقاهت خود را می گذرانند.

وی تاکید کرد: خوشبحتانه همه این اتفاقات بعد از راه‌اندازی سامانه اتوماسیون شهرداری رخ داد و این سامانه قابلیت اپلیکیشن موبایل داشته لذا ابتلای شهردار و معاون وی هیچ خللی در کارهای شهرداری ایجاد نکرد.

متحدین جمعیت خانواده شهرداری کرمان را ۴۰۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: طبیعی است که شیوع کرونا در شهر کرمان، خانواده 4 هزار نفری شهرداری را تا حدودی درگیر کند اما خوشبختانه افرادی که از این خانواده به کرونا مبتلا شده باشند، تاکنون دارای حال عمومی خوب بوده و مورد بد حالی تاکنون گزارش نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محفوظ

      بود و نبود آنها یکیست ما را چه حاصل

    • بی نام

      آخه این چه ربطی به خبرهای شما داره؟ اگه بخواین کل شهرداران و استانداران و فرمانداران و .....کشور رو به ملت اعلام کنین کار ملت 24 ساعته میشه به خوندن کرونا که. پس سایر خبرهارو کی باید بخونن؟

    • بی نام

      آخه این چه ربطی به خبرهای شما داره؟ اگه بخواین کل شهرداران و استانداران و فرمانداران و .....کشور رو به ملت اعلام کنین کار ملت 24 ساعته میشه به خوندن کرونا که. پس سایر خبرهارو کی باید بخونن؟

    • محمد علی

      چرا پیامها منو ثبت نمی کنید

    • محمد علی

      کاربر 7:53
      توکه نمیدونی الکی قضاوت نکن وچرت نگو چه کار های مفیدی ایشون برای کرمان کرده آقای شهردار محترم کرمان سید مهران شریف فدایی داری باآرزوی سلامتی وبهبودی خدا حفظت کنه بزرگ مرد شریف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج