۱۰۱۶۳۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کمبود زمان برای پایان لیگ نوزدهم

برگزاری بازی‌های عقب‌افتاده لیگ برتر به علت ابتلای عوامل تیم‌ها به ویروس کرونا به بحرانی بزرگ برای سازمان لیگ فوتبال ایران تبدیل شده است.

شهروند: برگزاری بازی‌های عقب‌افتاده لیگ برتر به علت ابتلای عوامل تیم‌ها به ویروس کرونا به بحرانی بزرگ برای سازمان لیگ فوتبال ایران تبدیل شده است. هیچ خبری از وجود نظم و هدف‌گذاری درست در برگزاری رقابت‌ها نیست و حالا که در بدترین شرایط ممکن هستیم، مدام با جنجال و درگیری رو‌به‌رو می‌شویم و خروجی چیزی جز بلاتکلیفی نیست. همین حالا لغو سه بازی تمام لیگ برتر را زیر سوال برده و کسی نمی‌داند سازمان لیگ به چه شکل می‌خواهد مشکلات را حل کند.

پارس- استقلال جدول را به‌هم زد

با حکم کمیته انضباطی بازی استقلال و پارس جنوبی جم باید در شهر جم تکرار شود. پارسی‌ها البته به این رأی اعتراض دارند و معتقدند قوانین رعایت نشده و خواهان رسیدگی مجدد به پرونده در کمیته استیناف هستند. البته مسئولان برگزاری مسابقات امیدوار بودند اعتراضی به رأی صورت نگیرد؛ چون اگر پرونده به استیناف برود تا زمان صدور رأی نمی‌توانند بازی را برگزار کنند. از طرفی تیم‌های دیگر لیگ هم در خواسته‌ای منطقی می‌گویند به علت شرایط حساس جدول و نزدیکی تیم‌ها و هفته‌های پایانی باید تمام تیم‌ها به یک اندازه بازی برگزار کرده باشند و برگزاری لیگ برای همه تیم‌ها شرایطی برابر و یک شکل داشته باشد.

دغدغه اصلی، کرونایی‌های فولاد

یکی از تیم‌هایی که سیستم لیگ برتر را به علت درگیری با کرونا به صورت کامل زیر سوال برده فولاد خوزستان است. دو بازی آنها مقابل نساجی در قائمشهر و نفت مسجد سلیمان در اهواز به تعویق افتاده است و آنها در معادلات بالای جدول نقش بسیار مهمی دارند. بازی این هفته آنها مقابل پرسپولیس هم به روز شنبه موکول شد. پس برگزارکردن مسابقات عقب‌افتاده آنها به یک مشکل بزرگ برای سازمان لیگ تبدیل شده است.

بازی‌های معوقه چه زمانی برگزار می‌شود؟

مسأله بسیار مهم بعدی این است که در ۶ هفته باقی مانده به علت شرایط شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز برخی شهرها باز هم ممکن است تعداد بازی‌های لغوشده زیاد شود و هیچ تضمینی نیست که شاهد این مساله نباشیم. در چنین وضعیتی مدیران سازمان لیگ زمان بسیار کمی برای به پایان‌رساندن لیگ دارند و تنها چاره فشرده‌کردن مسابقات و برگزاری بازی در هر چهار روز یک بار خواهد بود؛ تصمیمی که صدای اعتراض باشگاه‌ها را زیادتر خواهد کرد. بلافاصله بعد از پایان لیگ برتر، تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید درگیر رقابت‌های فشرده خود شوند.

سپس اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای بازی‌های دوستانه و مقدماتی جام جهانی شروع می‌شود. این در حالی است که سازمان لیگ می‌خواهد جام حذفی را هم به پایان برساند؛ مسابقاتی که به مرحله نیمه‌نهایی رسیده است. پرسپولیس، تراکتور و نفت مسجدسلیمان به این مرحله رسیده‌اند و برنده بازی عقب‌افتاده حساس استقلال و سپاهان هم تیم چهارم نیمه‌نهایی خواهد شد. در این فضا واقعا هیچ کسی نمی‌داند مدیران سازمان لیگ چه برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری برای به اتمام‌رساندن لیگ دارند. تقویم و برنامه مسابقات مختلف نشان می‌دهد که زمانی نیست ولی باید دید این زمان را چگونه و به چه شکل ایجاد می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج