جاباما
۱۰۱۶۴۷۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

گتوسو: واق‌واق می‌کنم، اما گاز نمی‌گیرم!

سرمربی ناپولی اعتراف کرد که شانس یار مردان او بوده که توانستند از بازی مقابل بولونیا یک امتیاز بگیرند.

خبرگزاری تسنیم: جنارو گتوسو سرمربی تیم فوتبال ناپولی در واکنش به تساوی یک- یک شب گذشته (چهارشنبه) تیمش مقابل بولونیا که در آن مردانش برتری یک گله را با تساوی عوض کردند و حتی ممکن بود دست خالی میدان را ترک کنند، به خوش‌شانسی آبی‌های شهر ناپل اذعان کرد.

در این بازی که در استادیوم دال‌آرا بولونیا برگزار شد، ناپولی با گل کاستا مانولاس پیش افتاد اما موسی بارو گل تساوی را برای بولونیا زد. این تیم اما دو گل دیگر هم به ناپولی زد که به داور آنها را آفساید تشخیص داد و در وقت‌های تلف شده نیمه دوم هم تیر دروازه منجی تیم میهمان شد.

گتوسو در پایان بازی به شبکه DAZN گفت: بولونیا به مراتب بهتر از ما بازی کرد. در نیمه اول بر اوضاع مسلط بودیم اما در نیمه دوم می‌توانم بگویم که عملاً بازی نکردیم. این بازی بدتر از هفت، هشت بازی قبلی‌مان بود و این برای من قابل قبول نیست. برایم مهم نیست که مردم می‌گویند ناپولی انگیزه ندارد، چون ما چند هفته دیگر باید به بارسلونا برویم. ما در این بازی مقابل بولونیا اذیت شدیم. بولونیا برای‌مان مشکل ساخت. ما مثل یک تیم بازی نکردیم و خوش‌شانس بودیم که یک امتیاز گرفتیم.

گتوسو افزود: در نیمه دوم بازیکنان ما با فاصله‌ای زیاد از هم بازی می‌‌کردند. انگار به ۵ ماه پیش برگشته بودیم. بولونیا هر بار که جلو می‌کشید خطرناک بود. سینیشا میهایلوویچ تیمش را هم مثل خودش بار آورده است، چون هرگز تسلیم نمی‌شود و این را در بازی قبلی‌شان مقابل پارما هم دیدیم. به نظرم او حتی از من هم بیشتر تشنه موفقیت است. من واق‌واق می‌کنم اما گاز نمی‌گیرم ولی زمانی که سینیشا واق‌واق کند، باید حواست را جمع کنی (کنایه از عملگراتر بودن میهایلوویچ و اینکه خودش و تیمش به هیچ تیمی رحم نمی‌کنند).

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج