جاباما
۱۰۱۶۷۳۰
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

زیدان: قهرمانی در لالیگا شگفت‌انگیز بود

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید که پس از سه سال این تیم را به قهرمانی لالیگا رساند، از این قهرمانی به‌عنوان دستاوردی شگفت‌انگیز یاد کرد.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید که پس از سه سال این تیم را به قهرمانی لالیگا رساند، از این قهرمانی به‌عنوان دستاوردی شگفت‌انگیز یاد کرد.

زین‌الدین زیدان که تیم تحت هدایتش شب گذشته (پنجشنبه) در سی‌وهفتم لالیگای اسپانیا موفق شد در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو با نتیجه ۲ بر یک بر ویارئال غلبه کند و در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل جاری این رقابت‌ها، برای سی‌وچهارمین بار قهرمان سطح اول فوتبال باشگاهی اسپانیا شد، پس از این بازی گفت: ما در نهایت فاتح لالیگا شدیم، چون بیشترین امتیاز را به دست آوردیم.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید که با این قهرمانی، تعداد قهرمانی‌هایی که در دو دوره به‌عنوان سرمربی برای این باشگاه به دست آورده است به عدد ۱۱ رسید، صحبت‌هایش را این‌طور ادامه داد: امروز یکی از بهترین روزهای زندگی من به‌عنوان یک مربی است و پس از اتفاقاتی که رخ داد و سه ماه وقفه‌ای که در نتیجه شیوع ویروس کرونا افتاد، چیزی که ما به آن دست پیدا کردیم، شگفت‌انگیز بود.

زیزو که مردانش از زمان از سرگیری لالیگا در ۱۰ بازی لالیگایی که به میدان رفته‌اند، ۱۰ پیروزی متوالی کسب کرده‌اند، درباره عدم حضور هواداران در این جشن قهرمانی به دلیل وضعیت همه‌گیری ویروس کرونا تأکید کرد: این وضعیت عجیبی برای همه است، اما ما نمی‌توانیم کنترلی روی این موضوع داشته باشیم. دوست داشتیم با هواداران‌مان جشن قهرمانی را می‌گرفتیم. امیدوارم بتوانیم با هواداران خود این جشن را برگزار کنیم، اما به دلیل بحث سلامتی نمی‌توان این کار را کرد. اطمینان دارم که هواداران در خانه این قهرمانی را جشن می‌گیرند. از همین جا به تمامی هواداران‌مان که از خانه بازی را تماشا کردند، سلام می‌کنم.

وی که سابقه به قهرمانی رساندن رئال مادرید در سه فصل متوالی لیگ قهرمانان را دارد، در پاسخ به این پرسش که «آیا این دستاوردتان بهتر از آن سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان بود؟»، اظهار داشت: بله. ببینید لیگ قهرمانان، لیگ قهرمانان است، اما برای قهرمانی در لالیگا باید چنین تلاشی داشته باشید. ۳۸ هفته تلاش و در نهایت با کسب بیشترین امتیاز نسبت به سایر تیم‌ها به قهرمانی می‌رسید که این شگفت‌انگیز است.

سرمربی کهکشانی‌ها در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: من نقش خودم را در این قهرمانی ایفا کردم. من به این بازیکنان باور دارم و تنها برای آنها خوشحالم، چون پیش از اینکه بازیکن باشند، انسان هستند. آنها انسان‌های خوبی هستند. من خیلی خوشحال و راضی‌ هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه والورده از بارسا اخراج نمی شد عمرا دوم هم نمیشدی

    • بدون نام

      مرسی زیزو خیلی حرفه ای و باشعور هستی

    • شهرام

      مبارک کهکشانیاها باش

    • بدون نام

      البته که وار اصلا تاثیر نداشت

    • مسلم سالاری

      رئال مادرید بهترین تیم دنیاست تبریک

    • کوردایرانی

      کاره وزیرورزششونه.امانمیدونم رقیب مستقیمش بارسلوناچرابجای فرافکنی واتهام زنی بهشون تبریک گفت.عجبا؟بایدازتاسیون ایران پیروی میکردن.

    • بدون نام

      عالی بود کله کچل.ازطرف من به بچه ها تبریک بگو.مخصوصا به.کریم جان بنزما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج